SPECJALISTA DS. TURYSTYK - KASJER WALUTOWY ( DOPOSAŻENIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYK - KASJER WALUTOWY ( DOPOSAŻENIE)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: obsługa KANTORU, sporządzanie kalkulacju imprez turystycznych z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych, obsługa-administrator strony, wprowadzanie ofert Merlin, obsługa klienta

Data publikacji: 2018-09-20

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa KANTORU, sporządzanie kalkulacju imprez turystycznych z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych, obsługa-administrator strony, wprowadzanie ofert Merlin, obsługa klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: art. 49 Daj sobie szansę

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TURYSTYK - KASJER WALUTOWY ( DOPOSAŻENIE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kasjer walutowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów komputerowych

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

Ulica pracodawcy: Podchorążych

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: organizator turystyki

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kasjer walutowy

Data dodania oferty pracy: 20.09.2018

Oferta pracy ważna do: 20.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MURARZ - od 22 PLN

Murarz. Pierwsza umowa o dzieło kolejna o pracę. Proponowane wynagrodzenie 22 zł/godz.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2017-11-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
STUDIO URODY WENUS Małgorzata Chojnicka - 2016-09-20 - Gołuchów (wielkopolskie)

Zastępca Kierownika Salonu - -

Media Expert samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu
odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
delegowanie i kontrola zadań
Media Expert - 2016-11-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 997,4 PLN

naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK - od 2 300 PLN

naprawa maszyn i urządzeń na terenie zakładu.(mile widziane doświadczenie na stanowisku,uprawnienia E-grupa A pkt. 1)
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Skwierzyna (lubuskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Zakres obowiązkow zgodnie ze stanowiskiem.Miejsca wykonywania pracy:ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL IM. M. PIROGOWA W ŁODZI - 2018-09-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 057 PLN

Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim do działu iTunes analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Rehegoo Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PODMIOTÓW TURYSTYCZNYCH - od 2 200 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE SPRZĘTU TOURGUIDE DLA BIUR PODRÓŻY- WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PODRÓŻY I ORGANIZATORAMI PIELGRZYMEK- PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH - PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ
TRANS - COM Tomasz Stec - 2017-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 100 PLN

Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 200 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
Color Graf Spółka Z o.o. - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA - od 2 300 PLN

- sporządzanie rocznych raportów nt. bezpieczeństwa przewozu materiałów niebezpiecznych- koordynacja i nadzór nad przestrzeganiem procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych- prowadzenie i aktualizacja bazy danych o cywilnych i wojskowych zasobach obronnych- koordynacja procesu przekazywania mienia zbędnego do AMW - wykonywanie sprawozdań z zakresu HNS
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-06-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. DTP/GRAFIK DRUKARZ - od 3 360 PLN

• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)

OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH - od 2 000 PLN

według stanowiska (umowa na zastępstwo)
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NP - 2017-07-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - 997,4 PLN

diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań, analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami róznych dziedzin, przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi, składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen, przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy, ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mielec (podkarpackie)

PLANISTA ZASOBÓW (NR 6319) - 1 850 - 4 200 PLN

Monitorowanie wyników zespołu oraz jakości pracy; monitorowanie zadań wykonywanych zgodnie z ustalonymi procesami; działanie jako punkt rozszerzający, który przyspiesza rozwiązywanie problemów; koordynowanie rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu wewnętrznych zespołów; przygotowywanie raportów
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Bychawa (lubelskie)

TANCERZ/CHOREOGRAF TAŃCÓW ARFOAMERYKAŃSKICH - od 2 000 PLN

prowadzenie zajęć tanecznych, układanie choreografii dla zespołów tanecznych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Trzebinia (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 1 051,91 PLN

prowadzenie rozmów z dystrybutorami B2B osobiście lub telefonicznie; stały kontakt z obcojęzycznymi klientami, partnerami biznesowymi
CRUZ GROUP SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ - od 1 850 PLN

- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

- ofertowanie i prowadzenie sprzedaży drogą elektroniczną- wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych- realizacja zamówień i dostaw
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA - do 2 800 PLN

przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)


Wybierz powiat