SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Zabrze oferta pracy ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
Data publikacji: 2018-01-03
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 362, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: podstawa + prwizja
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, dyspozycyjność, dobra dykcja, komunikatywność, mile widziane doświadczenie lecz nie jest to warunek konieczny
Nazwa pracodawcy:
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Wolności 362, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny lub przesłać CV na adres e-mail, Godziny : kontakt osobisty 8-14 , telefoniczny 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 362
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, składanie zamówień, doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, raportowanie działań sprzedażowych. Okres próbny trwa 3 miesiące. Miejsce pracy: Śrem (w nowotworzonym oddziale)
MAJA PLUS PIOTR SZREJDER - 2015-12-23 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
przygotowywanie materiałów do druku, obsługa oprogramowania, wykonanie druku
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Piła (wielkopolskie)
rozklejanie i oklejanie pojazdów, aplikowanie folii na różnego rodzaju substratach, obsługa plotera tnącego i drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wierzbie (łódzkie)
Realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, organizacja działań marketingowych, tworzenie strategii marketingowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku marki
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Myślenice (małopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka angielskiego, sporządzanie planów dydaktycznych, praca w dziale planowania i organizacji kształcenia
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2019-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE WNIOSKÓW DOT. ZAKUPÓW, PRZEPROWADZANIE ROZEZNANIA RYNKU, NEGOCJONOWANIE CEN I WARUNKÓW UMÓW, ZAKUP TOWARÓW I USŁUG, GROMADZENIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI DOT. STANU TECHNICZNEGO I PRAWNEGO KSIĄŻNICY, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM FUNKCJONOWANIEM TRANSPORTU, ITP.WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, UMIEJETNOŚĆ ZARZĄDZANIA LUDŹMI, KREATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, OBSŁUGA KOMUTERA, PRAWO JAZDY B, STAZ PRACY MIN. 5 LAT NA PODOBNYM STANOWISKU, KONTAKT OSOBISTY +CV , LUB CV WYSŁAĆ NA ADRES POCZTĄ
KSIĄŻNICA POMORSKA IM.STANISŁAWA STASZICA W SZCZECINIE - 2016-09-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie budowy
Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A. - 2016-09-02 - Cieszyn (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Sulmierzyce (łódzkie)
pozyskiwanie oraz obsługa klienta w zakresie transakcji kupna sprzedaży, prezentacje nieruchomości, tworzenie ofert na stronie wwwgodz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,- współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych,- udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,- współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,przygotowywanie niezbędnych raportów, analiz, sprawozdań,- organizacja spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,- udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,- współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-03-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy.3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego.4. prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.5. Kompletowanie, deklaracja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości.6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązującą Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych.7. Sprawdzenie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania.8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami.10. Analizowanie kont rozrachunkowych, tj. nalezności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe.11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami.13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzeniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji.14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków.15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego.16. Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyła środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług.18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości.19. Wystawianie faktur wewnętrznych i not księgowych.20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych.21. Rozliczenie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji.22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności.24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych okreslonych w jednostce.25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych26. Wspomaganie Głównego księgowego Centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości.27. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.28. Prowadzenie i przechowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i spostrzegawości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w punkcie Plusa
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców, prowadzenie i aktualizacja rejestru klientów, przygotowywanie szkoleń i kursów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości produktu. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy oraz ich wysyłka.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa klientów zagranicznych,skup monet, sporządzanie analiz i zestawień
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Ciechanów (mazowieckie)
Dokumentowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych zgodnie z wymogami prawa podatkowego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych w firmie, sporządzanie bilansów okresowych i rocznych, deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań na potrzeby banków i GUS.
"Ceramika-Eva" Stanisława Szopa - 2017-05-31 - Wyry (śląskie)
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nysa (opolskie)
monter instalacji automatów przemysłowych
Prowadzenie Inwestycji "Inżynieria"s.c.W.Pestka, A.Wojtuściszyn - 2017-12-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PEFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich.
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)
Opis stanowiska pracy:• Bieżący kontakt z instytucjami finansowymi,• Przygotowanie dokumentów i raportów na potrzeby instytucji finansowych,• Pozyskiwanie źródeł finansowania (kredyty, leasing, pożyczki),• Nadzór nad prawidłową realizacją umów finansowania,• Sporządzanie prognoz finansowych,• Kontrola i sporządzanie preliminarzy przepływów pieniężnych i płynności,• Dokonywanie analizy wskaźnikowej i kosztów finansowych,• Ocena opłacalności i ryzyka inwestycji,• Monitorowanie aktualnych tendencji na rynku walutowym,• Obsługa gwarancji i akredytyw własnych,• Współpraca z firmami oraz brokerami ubezpieczeniowymi w zakresie pozyskiwania ofert i obsługi umów ubezpieczeń.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Racibórz (śląskie)
Bieżąca dekretacja, ewidencja, uzgodnienia i analiza wyciągów bankowych, uzgadnianie kont dotyczących rozrachunków z kontrahentami spółki, uzgodnienie kont dotyczących przychodów i kosztów finansowych.
AVIT Adam Rytel - 2018-09-12 - Niepiekła (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
analiza i specyfikacja potrzeb zakupowych poszczególnych działów firmy, wyszukiwanie, nawiązywanie współpracy z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie umów, wdrażanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności, generowanie oszczędności i optymalizacja kosztów, stworzenie standardów wyboru i oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej
INTROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-08 - Chorzów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)