SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja sprzedaży na rynek czeski, obsługa klienta w języku czeskim (e-mail, telefon), wprowadzanie nowych produktów do oferty (tłumaczenia), tworzenie i udoskonalanie ofert sklepów internetowych, procesowanie zamówień w systemie, współpraca z działem marketingu.
Data publikacji: 2021-04-12
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja sprzedaży na rynek czeski, obsługa klienta w języku czeskim (e-mail, telefon), wprowadzanie nowych produktów do oferty (tłumaczenia), tworzenie i udoskonalanie ofert sklepów internetowych, procesowanie zamówień w systemie, współpraca z działem marketingu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM CZESKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość języka czeskiego (minimum poziom C1), znajomość branży e-commerce, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym.Pracodawca oferuje atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych dyspozycji, zatrudnienie na pełny etat na jedną zmianę, praca w atrakcyjnym nowym biurze na terenie SSE w Mielcu.
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
danePracodawcy_nip: 8172060601
danePracodawcy_regon: 180349929
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: Lotniskowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.04.2021
Data dodania oferty pracy: 12.04.2021
Oferta pracy ważna do: 11.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14bb305de845b42fac99870cec7f9e71
Podobne oferty pracy
OCHRONA OBIEKTÓW
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-20 - Dębica (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera. Charakterystyka pracy: prowadzenie i obsługa sekretariatu, wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych wynikających z codziennych potrzeb. Wynagrodzenie plus premia uznaniowa. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2019-11-13 - Rybnik (śląskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2019-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP, p.poż., ergonomii oraz ochrony środowiska.Opracowanie strategii rozwoju organizacji.Realizowanie strategii rozwoju orgazniacji.Realizowanie projektów badawczo-rozwojowych.Przygotowywanie i wdrożenie procedur, instrukcji postępowania.Raportowanie pracy produkcji prezesowi.Jedna zmiana 8-16.zatrudnieni na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zmianami warunków zatrudnienia, rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń i ich pochodnych. Rozliczanie czasu pracy (nadzór nad ewidencją czasu pracy).Sporządzanie deklaracji i sprawozdań (m.in. GUS, US, ZUS, PFRON, PPK).
SOLUTIONS 30 WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje- organizowanie i przygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecności oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształcenia podyplomowegoGodziny pracy: 8-12Wielkość etatu: 1/40
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Łódź (łódzkie)
specjalista do spraw zwrotów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie trwałych relacji z klientami, bieżąca obsługa klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej; Ciekawa praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym. Miła atmosfera oraz dobre warunki pracy. Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku. Dodatkowe ubezpieczenie grupowe.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji w tym rekrutacji masowych - redagowanie ogłoszeń, prowadzenie spotkań, zarządzanie bazą kandydatów.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie otoczenia firmy szczególnie rynków Azji i zachodzących w nim zmian technologicznych oraz ich wpływ na funkcjonowanie firmy, sporządzanie analiz oraz wskazywanie nowych obszarów działalności i funkcjonowania firmy oraz jej doskonalenia, ocena rentowności wprowadzonych nowych rozwiązań,
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie list płacprowadzenie akt osobowychprzygotowywanie umów niezbędnych do zatrudniania pracownikówrozliczanie ewidencji czasu pracy
KANCELARIA PODATKOWA "KARL" SP. Z O.O. - 2020-03-12 - Częstochowa (śląskie)
Umawianie spotkań z potencjalnymi klientami przez telefon, przedstawianie oferty usług świadczonych przez firmę, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie aktulanych informacji i ustaleń o klientach do CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie ogłoszeń o pracę, pozyskiwanie kandydatów do pracy, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych. Miejsce pracy: ul. ŚLĘŻNA 102-106, 53-111 WROCŁAWKontakt kandydatów z pracodawcą: elektroniczny i telefoniczny Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony powyżej 18 miesiecy ( jeśli współpraca będzie się układała) praca na jedna zmianę w godzinach od 8-16.Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż mleka
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA ARGO Dorota Skuza - 2016-02-18 - Gniewoszów (mazowieckie)
WNIOSKOWANIE, REALIZACJA I ROZLICZANIE PROJEKTÓW EFS. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2019-03-22 - Słupsk (pomorskie)
Obchody, kontrola osobowa pojazdówPraca w godz. 7-19, 19-7, ok. 180 g./m-c
INWEMER OCHRONA Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy a następnie ocena ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Zakroczym (mazowieckie)
obsługa klientów, zbieranie zamówień, przedstawianie ofert, dopasowanie pod względem kulturalnym ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, kontrola merytoryczna zakresu wykonywanych robót, kontrola kosztów, kompleksowe przygotowanie zapytań ofertowych, udział w negocjacjach,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
obsługa telefoniczna i korespondecyjna klientów w zakresie sprzedaży i reklamacji,utrzymanie i rozwijanie bardzo dobrych relacji z klientami,obsługa kontraktów zagranicznych
Mondex Sp. j. - 2016-07-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Tłumaczenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim. Prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów. Reprezentacja firmy na rynkach wschodnich.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Płock (mazowieckie)
wykształcenie średnie, wymagana jest biegła znajomość języka angielskiego oraz znajomość systemu zarządzania jakością (branża motoryzacyjna), 1 zmiana: 7-15
PUH "DE FACTO" ZBIGNIEW SITEK - 2017-03-07 - Kaczory (wielkopolskie)
praca w sklepie spożywczym
Sklep "ADAM" - Lilla Świerblewska - 2016-11-28 - Białystok (podlaskie)