SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Olsztyn oferta pracy Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 77, 10-449 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Przedstawiciel handlowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane ekonomia, informatyka, wykszt. wyższe licencjackie
Nazwa pracodawcy:
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Opolska 140, 51-124 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: `
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 140
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 04.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Pon-Pt 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 lub 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla bezrobotnychPrzygotowywanie gabinetu do przyjęcia pacjentów. Dezynfekcja, sterylizacja, mycie, pakietowanie narzędzi. Prowadzenie dokumentacji. Asysta podczas pracy przy pacjencie. Zarabianie materiałów do wypełnień zębów.Staż EFS POWER dla osób do 30 roku życia lubEFS RPO WD dla osób od 30 roku życia.Wymagane wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelin (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert. Kontakt z klientami w języku portugalskim
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds sprzedaży
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2015-12-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie ofert sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów, kształtowanie relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Sosnowica (lubelskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
jw
TAXPRESS S.C. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-10-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa fundacji w zakresie promocji, reklamy i PR
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków. Przygotowywanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Praca jednozmianowa w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie autobusu miejskiego na liniach gminy Czerwonak (Czerwonak, Murowana Goślina, Poznań)
P.W. TRANSKOM Sp. zo.o. - 2018-07-17 - Koziegłowy (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)
Sprzedaż i serwis produktów SU-24 LLC na terenie Polski, Czech i Słowacji. Analiza potrzeb rynku i zarządzanie rozwojem ww. produktów. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, doradztwo w doborze roślin, szykowanie roślin pod zamówienia, pielęgnacja roślin
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH KIERZKOWSCY - 2017-04-11 - Jasin (wielkopolskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)
Zlecenie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy pracowników, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków
"Uzdrowisko Kamień Pomorski" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
Obsługa strony www. Obsługa portali społecznościowych. Przygotowywanie ofert. Pomoc w korrdynowaniu akcji marketingowych, szkoleń, imprez.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)