SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Krotoszyn oferta pracy BUDOWNICTWO KUBIAK S.C.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynkówZakres obowiązków: obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności

Data publikacji: 2017-11-21

Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)

Pracodawca: BUDOWNICTWO KUBIAK S.C.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
56 Pułku Piechoty Wlkp. 20, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynkówZakres obowiązków: obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa terminala

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Subiekt

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynków[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego

Nazwa pracodawcy: BUDOWNICTWO KUBIAK S.C.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Adres pracodawcy:
56 Pułku Piechoty Wlkp. 20, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty, telefoniczny, e-mailowy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: krotoszyński

Gmina pracodawcy: Krotoszyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn

Ulica pracodawcy: 56 Pułku Piechoty Wlkp.

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 21.11.2017

Oferta pracy ważna do: 20.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 450 PLN

Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminowym realizowaniem zamówieńBieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o wzorach, terminach dostaw, rozliczeniach)Kompletowanie dokumentów dostaw, wystawianie faktur, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacjiKreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z KlientamiDbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klientaŚcisła współpraca z innymi działami firmyOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejPracę na samodzielnym stanowiskuRozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowychMożliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmiePRACA W GODZ. 8-16
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ - do 5 800 PLN

PRZETWARZANIE ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCHPROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME. TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI. TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ. INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów przez telefon, przeprowadzanie przez telefon rozmów z klientami.Miejsce pracy: Wrocław, ul. GrabiszyńskaKontakt kandydatów z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl6 h pracy dziennie od poniedziałku do piątkuw godzinach 8-14, 9-15Sala C, B, D, E, F, G, H
Prestige Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH (PRACA ZDALNA) - od 2 100 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - do 2 980 PLN

1.Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną.2.Przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.3.Bieżące regulowanie aneksami warunków umów, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów.5. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projektów umów wchodzącychw skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień.7. Posiadanie zbiorów przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie.8. Realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro.Sporządzanie umów w szczególności związanych z robotami budowlanymi, umów o dzieło oraz innych dokumentów wynikajacych z prawa zamówień publicznych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. STUDIÓW - od 2 600 PLN

Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA K/M - od 2 000 PLN

jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S BHP - od 3 000 PLN

Realizowanie polityki BHP, nadzór nad przepisami BHP, planowanie, organizowanie szkoleń wstępnych i okresowych, współpraca z zewnętrznymi organami kontroli
FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH - od 7 500 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)

MŁODSZY OPERATOR PRODUKCJI - od 2 200 PLN

praca na produkcji
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - PRACE INTERWENCYJNE - UZUPEŁNIENIE - od 3 200 PLN

specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Planowanie produkcji i organizowanie procesów, obsługa programu WH OKNA do prowadzenie produkcji (po szkoleniu), kierowanie i nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH RYNKU ROSYJSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

dbanie o dobry wizerunek firmy , obsługa kluczowych klientów rynku rosyjskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Przeglad zapytań ofertowych i zamówieńPrzygotowanie danych do oferty, monitoring realizacji zamówień, koordynacja procesu dostawyPrzygotowanie niezbędnych prezentacji i raportów w tym prezentacji gateAnaliza kosztów zamówienia na etapie realizacji i organizacja spotkań w celu uniknięcia ich przekroczeniaWeryfikacja wpływów, współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MIESZARKI WIROWEJ - od 2 100 PLN

przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 600 PLN

przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamowień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy, prowadzenie korespondencji zwiazanej z realizowanymi postępowaniami o udzielenie zamowień publicznych zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, opracowanie dokumentow w postępowaniu o udzielenie zamowienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia, SIWZ, prowadzenie czynności zwiazanych z publikacja ogłoszeń oraz informacji zgodnie z stawą, sporzadzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań, sporzadzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamowieniach, opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamowień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamowień publicznych
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2017-12-06 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZUS - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - 1 850 - 3 000 PLN

analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE w ramach funduszy zewnętrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizaowanych projektów, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków z UE, przygotowywanie propozycji dotyczących zadań muzeum kwalifikujących się do finansowania z środków unijnych, opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów w celu pozyskania środków finansowych na realizacje zadań Muzeum, monitorowanie zadan inwestycyjnych funduszy UE oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonum stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

obsługa eksploatacyjna nieruchomości, przedmiarowanie, kosztorysowanie, przygotowywanie dokumentacjo przetargowej, przyjmowanie, rozpatrywanie, koordynowanie, zlecanie remontów i usuwania awarii, rozliczanie mediów, utrzymywanie infrastruktury technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami technicznymi.Praca w godz. 7:45-15:45.kontakt z pracodawcą: smelektrocieplownik1 (at) wp.pl lub 713222027
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Elektrociepłownik" - 2017-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

rozmowa telefoniczna z klientem, obsługa zleceń
AUTOSZYBY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (RYNEK EUROPY WSCHODNIEJ) - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe: min. 5 lat na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI INWESTYCJI - od 1 850 PLN

Prowadzenie projektów inwestycyjnych.Koordynacja działań związanych z uzyskaniem stosownych zezwoleń, przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt tel. 41 361 97 13
EKOBOX S.A. Wiśniówka 75/gm.Masłów - 2016-02-25 - Wiśniówka (świętokrzyskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Barcin (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat