SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I WYNAJMU SYSTEMÓW KONTENEROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA Krzeszowice oferta pracy "ALGECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I WYNAJMU SYSTEMÓW KONTENEROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii handlowej oraz usług na powierzonym terenie (Kraków i okolice, siedziba w Krzeszowicach), budowanie dobrych relacji z klientami, współpracę z innymi pracownikami oraz raportowanie wyników pracy do centrali.
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Krzeszowice (małopolskie)
Pracodawca: "ALGECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraków i okolice, 00-000 Krzeszowice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii handlowej oraz usług na powierzonym terenie (Kraków i okolice, siedziba w Krzeszowicach), budowanie dobrych relacji z klientami, współpracę z innymi pracownikami oraz raportowanie wyników pracy do centrali.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od poniedziałku do piątku w godz: 08:00-16:00; po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na stałe; wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I WYNAJMU SYSTEMÓW KONTENEROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzeszowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzeszowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Organizacja własnej pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca oczekuje od kandydatów:- wykształcenia min. średniego, najlepiej technicznego oraz doświadczenia na podobnym stanowisku; - bardzo dobrej znajomości regionalnego rynku inwestycji budowlanych oraz przemysłowych; - umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji, radzenie sobie z trudnym klientem; - praktycznej znajomości technik sprzedaży oraz rynku usług; - odpowiedzialności, kreatywności oraz silnej motywacji do osiągnięcia wyników sprzedażowych; - komunikatywnej znajomości języka angielskiego; - czynnego prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
"ALGECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Cmentarna, 62-020 Swarzędz, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy oraz kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Swarzędz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Swarzędz
Adres strony pracodawcy: www.algeco.com
Ulica pracodawcy: Cmentarna
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Serwisowanie sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych MS Windows, Linux i oprogramowania towarzyszącego. - Wynagrodzenie: 4300-4900 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w zawodzie informatyka. Wymagana znajomość sprzętu komputerowego (teoria i praktyka), znajomość instalacji i konfiguracji systemów MS Windows i Linux, znajomość funkcjonowania sieci komputerowej, sumienność, dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
Udział w procesie wyceny i ofertowania, Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych Udział w procesie wyceny i ofertowania. Kontrola bieżących kosztów produkcji wg przyjętych podziałów (np. obszar produkcji, klient itp.)Analiza rentowności bieżących projektów i inwestycjiAnaliza wyników finansowych działalności całego przedsiębiorstwa wg przyjętych podziałów. Nadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb ZarząduNadzorowanie inwentaryzacji i przygotowywanie raportu stanu zapasów (materiały i wartość dodana), w szczególności WiP (produkcja w toku)Ścisła współpraca z pozostałymi działami, w szczególności w obszarze księgowości, wycen, marketingu i wdrożeńZgłaszanie własnych spostrzeżeń i obserwacji, szczególnie odchyłek od planów finansowych ZakładuPrzygotowywanie raportów i analiz wg bieżących potrzeb Zarządu
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-06 - Reńska Wieś (opolskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
Obsługa klienta - przyjmowanie próbek do badań oraz pozyskiwanie od klienta informacji związanych ze zlecanymi badaniami; opracowywanie zleceń nawozowych dla gleb i podłoży ogrodniczychoraz gleb sadowniczych na podstawie uzyskanych wyników badań; wykonywanie podstawowych analiz chemicznych
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych. Praca w wymiarze 1/2 etatu
GMK - Jan Gwizdała - 2016-08-02 - Brzesko (małopolskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - 2017-02-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż wyrobów medycznych, nawiązywanie kontaktów z klientami, budowanie długofalowych relacji, sprzedaż w oparciu o procedury przetargowe na rynku szpitalnym. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
MDML POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
bieżące księgowanie dowodów operacji gospodarczych, naliczanie i odprowadzanie powierzonych podatków- pozwalająca na ustalanie wyniku finansowego spółki, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych z tytułu zobowiązań i należności Spółki, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, komunikacja w jezyku angielskim
NORDHUS S.A. - 2016-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa sprzedaży internetowej poprzez platformę Allegro, obsługa klienta telefonicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2015-12-29 - Piła (wielkopolskie)
specjalista ds. działu kadr i płac
WĘDZENIE I PRZETWÓRSTWO RYB "RAFA" SP.Jawna - 2016-10-25 - Władysławowo (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)
Opole, Chabrów : pon -pt 8-15.35 lub 12-19.35 sob 8-15.35 Opole, Elektrowniana: pon- pt 7-14.35 lub 12-19.35
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Opole (opolskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
specjalista ds sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
nawiązanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego sie w ofercie handlowej firmy i realizacja założonych planów sprzedaży
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Wschód Sp. Komandytowa - 2016-10-13 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie materiałów do sprzedaży; sprzedaz towarów w sklepie i na aukcjach internetowych; promowanie towarowe sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąconego podatku od dochodów osobistych pracowników, terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA, sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność, przygotowywanie sprawozdań GUS, terminowe rozliczanie refundacji części wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenie społeczne osób niepełnosprawnych ze środków PFRON, sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji PFRON, obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac. Pierwsza umowa na okres próbny z wynagrodzeniem 2 500 zł brutto miesięcznie, a następnie po okresie próbnym na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 3 700 zł brutto miesięcznie.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Tworzenie relacji handlowych z klientami z Ukrainy i Rosji. Nadzór nad sklepem internetowym oraz aukcjami dotyczącymi sprzedaży części samochodowych i pojazdów. Kontrola nad dokumentacją eksportową dotyczącą sprzedawanych towarów.
BAJON WOJCIECH AUTO PARTNER - 2018-03-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw zakupów - kontakty z dotychczasowymi kontrahentami oraz nowymi
Firma Handlowo-Usługowa "Atus" Barnaś Leszek - 2016-04-12 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
sporządzanie rejestru zakupu i sprzedazy dot. podatku od towarów i usłu, sporządzanie deklaracji VAT - 7, naliczanie podatku odroczonego
HUTA BANKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki - wykorzystywanie telefonu i Internetu jako głównych narzędzi pracy- udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień- udzielanie informacji dotyczących obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych- ścisła współpraca z innymi działami firmy- bieżące rozwiązywanie problemów- praca biurowa w dniach pon pt
CYFROWA FOTO - 2017-08-18 - Zaczernie (podkarpackie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-05-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa urządzeń, obsługa asortymentu/garderoby
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)