SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP) Rzeszów oferta pracy HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I ROZBUDOWYWANIE RELACJI Z OBECNYMI, PRZEPROWADZANIE PREZENTACJI HANDLOWYCH, WYCENA ZAMÓWIEŃ, PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW 5/3, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I ROZBUDOWYWANIE RELACJI Z OBECNYMI, PRZEPROWADZANIE PREZENTACJI HANDLOWYCH, WYCENA ZAMÓWIEŃ, PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I PROCESU (BHP)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY B2B (MILE WIDZIANE W BRANŻY BHP), DOSKONAŁE UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA NOWYCH KONTAKTÓW, OBSŁUGA KOMPUTERA (W TYM BAZY DANYCH)
Nazwa pracodawcy:
HS PROFILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW 5/3, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 26.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowychprojektowanie reklamprzygotowywanie akcji promocyjnychwprowadzanie produktów do sklepu internetowego
MEGAT Dariusz Branny - 2016-09-06 - Goleszów (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
tworzenie planów produkcyjnych krótko i długo terminowych , bilansowanie masy mięsnej w oparciu o plany ubojowe , monitorowanie stanów magazynowych, produktu gotowego, surowców oraz przypraw, planowanie zakupu surowców, monitorowanie wiekowania produktu gotowego i surowców, , planowanie zakupu surowców mięsnych w oparciu o plany produkcyjne, monitorowanie i optymalizacja cen surowców zakupywanych, potwierdzanie kontraktów w oparciu moce produkcyjne, , zapewnianie terminowosci realizacji kontraktów, wspólpraca z działami logistyki, handlu, produkcji.
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-08-03 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
doradztwo technologiczne w zakresie produkcji zwierzęcej: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE; wdrażanie i upowszechnianie nowoczesnych metod hodowli zwierząt; pomoc w dostosowaniu gospodarstw do standardów i wymagań w zakresie produkcji zwierzęcej; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
- zapoznanie z organizacją pracy Sekcji Administracji obiegiem dokumentów zgodnie wewnętrznymi procedurami ARR- zapoznanie z zasadami realizacji mechanizmu „Rejestracja przedsiębiorców uczestniczących w mechanizmach administrowanych przez ARR”- praca w systemie teleinformatycznym- przygotowanie dokumentów do archiwizacji
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentów - obsługi infolinii -bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem -zarządzeniepocztą, praca w godz. 8-16
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-11-09 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad procesem sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów dla Zarządu w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ustawianie kampanii reklamowych w internecie, optymalizacja emisji kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów z kampanii
BIDLAB Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr oraz płac, sporządzanie dokumentacj do ZUS, BHP, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tułowice (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Sprzedaż hurtowa akcesoriów meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Przemyśl (podkarpackie)
sprzedaż towarów realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparciasprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych
Insbud Zielona Góra Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja transportu towarów z magazynów do odbiorcy. Współpraca z przewoźnikami, firmami spedycyjnymi i celnikami. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego ze względu na współpracę z firmami w krajach arabskich. Wykształcenie wyższe, kierunek administracja. Doświadczenie zawodowe 2 lata
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ząbki (mazowieckie)
administracyjna obsługa biura, planowanie kampanii promocyjno - reklamowej, redagowanie tekstów promocyjnych oraz reklam, nadzorowanie i rozbudowa firmowej strony internetowej
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa - 2016-09-14 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
BEZPOL SECURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura, obsługa zzwiązana z naborem wniosków w ramach LSR, ewidencjonowanie doradztwa dla beneficjentów, prowadzenie strony internetowejstowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdańzwiazanych z realizacją LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-12-19 - Opole Lubelskie (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw księgowo-finansowych dla placówek oświatowych, sprawozdawczość budżetowa, rozliczanie podatku VAT
Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty - 2017-09-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Legnica (dolnośląskie)