SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: od 1 250 PLN

Zakres obowiązków: Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.

Data publikacji: 2016-12-01

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ogrodowa 7, 59-704 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 4 letni staż pracy, doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych, umiejętność sporządzania: wniosków o płatność i wniosków o dofinansowanie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Wymagania dodatkowe: znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania odpowiednich przepisów w zakresie rozliczania projektów w ramach EFS, praktyczna znajomość generatorów SL 2014 i SOWA, samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.

Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Ogrodowa 7, 59-704 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-List motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,-CV,-Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,-Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., -Ewentualne referencje lub listy polecające,-Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,-Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-Oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych należy złożyć do dnia 15 grudnia 2016r. do godz. 1500 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Ogrodowa 7.Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Adres strony pracodawcy: www.pceikk.neostrada.pl

Ulica pracodawcy: Ogrodowa

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 01.12.2016

Oferta pracy ważna do: 15.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 500 PLN

prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA PROCESU REKRUTACJI - do 4 400 PLN

Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)

DRUKARZ* - od 2 400 PLN

obsługa drukarek, kontrola jakości wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY NA PORTALU EBAY.DE EBAY.PL EBAY.CO.UK - od 2 100 PLN

OSOBA NA STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA DODANIE DO OFERTY NOWYCH PRODUKTÓW MONITOROWANIE KONKURENCJI. FORMA ZATRUDNIENIA - UMOWA ZLECENIE 6 MIESIĘCY PÓŹNIEJ UMOWA O PRACĘ. WYNAGRODZENIE NAJNIŻSZA KRAJOWA + PROWIZJA OD OBROTU.PRACA 8GODZ W SIEDZIBIE FIRMY
ANMUR - 2018-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOCNIK STOLARZA - od 10 PLN

wykonywanie drobnych prac stolarskich, montaż mebli dziecięcych
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSLUGI KLIENTA - od 2 190 PLN

- PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCHPRACA W
TMS AUDIT - 2017-09-26 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ INTERNETOWEJ - do 3 000 PLN

Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego i detalicznego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2018-08-02 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU - od 2 800 PLN

Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 950 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)

SPECJALISTA -INSPEKTOR NADZORU DS. NADZORU NAD INWESTYCJAMI SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 795 PLN

GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - OFERTA KIEROWANA TAKŻE DO STUDENTÓW IV ROKU WYDZIAŁU INŻYNIERII SANITARNEJ - od 2 100 PLN

Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Przestrzeganie drogi służbowej. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. 1/2 etatu lub umowa o świadczenie usług WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dokładność, punktualność, rzetelność; zakres obowiązków: sprzątanie klatek schodowych i terenu zewnętrznego (jedna nowa kamienica); umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice centrum;
COMES-NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA CYWILNA ELŻBIETA SUCHOŃ,SŁAWOMIR KONOFOL - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU - od 2 500 PLN

rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIĘDZYNARODOWEGO - do 6 832 PLN

- Kompleksowa obsługa międzynarodowych klientów, - Prowadzenie i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń klientów, - Wspieranie zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych, - Korzystanie z portali społecznościowych, - Koordynowanie procesu tworzenia produkcji video. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: 71 757 20 30.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA - od 2 400 PLN

Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 774 - 5 645 PLN

realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zmówień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2017-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

SPRZEDAŻ BILETÓW, UDZIELANIE INFORMACJI TELEFONICZNEJ, DRUKOWANIE ROZKŁADÓW JAZDY DLA PASAŻERÓW; GODZ. PRACY 8-16; KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ GODZ. 7-15
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 100 PLN

realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. HIGIENY/UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 850 PLN

specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat