SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: do 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziane; kreatywność, cierpliwość, odporność na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2018-07-04

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziane; kreatywność, cierpliwość, odporność na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: telemarketer

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Nazwa pracodawcy:
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2018

Data dodania oferty pracy: 03.07.2018

Oferta pracy ważna do: 02.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADROWYCH - od 2 400 PLN

Samodzielne kompleksowe prowadzenie działu kadr, w tym w szczególności: rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw kadrowych (od nawiązania stosunku pracy do jego rozwiązania), rozliczanie zleceniobiorców, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie rachuby wynagrodzeń, BHP i medycyny pracy, współpraca z Urzędami pracy, składanie wniosków w projektach , tworzenie raportów dla zarządu i inne.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 4 000 PLN

Kreowanie marketingowego wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na imprezach międzynarodowych, prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie, terminowa realizacja planów, ścisła współpraca z zespołem handlowym.
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Rogów (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 200 PLN

1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów do pracy na rynku ukraińskim, białoruskiem, rosyjskim, oraz ocena predyspozycji kandydatów i stopnia zgodności z wymaganiami firmy. Praca w delegacjach na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SERWISU INFORMATYCZNEGO - od 2 500 PLN

wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 13,19 PLN

kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż telefoniczna produktów firmy.
Master Class Investments Sp.zo.o. - 2016-09-16 - Warszawa (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wejherowo (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg. załącznika nr 1 umowy
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Gajewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA W PROJEKCIE BANKOWYM - od 2 230 PLN

kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 918 PLN

KONTROLA BUDYNKÓW PO WZGLĘDEM TECHNICZNYM, WYSTAWIANIE PROTOKOŁÓW KONIECZNOŚCI, LIKWIDACJA SZKÓD, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ AWARII I ZLECANIE ICH USUNIĘCIA, WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI SPÓŁKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRWO JAZDY KAT. BCV NA ADRES E-MAIL:SEKRETARIAT (at) AGBIL.PL
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSÓW - od 2 000 PLN

obsługa klienta w salonie samochodowym pod względem kredytowania, leasingowania, ubezpieczenia samochodu,
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S ZAKUPU MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - od 3 000 PLN

prace związane z zaopatrzeniem w materiały budowlane - budowy stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 875 PLN

Analiza danych marketingowych, wdrazanie planu metod promocji.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Rudniki (opolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWEJ - od 2 200 PLN

Montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Podbiele (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wyksz.średnie, obsługa komputera
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2016-04-04 - Odolanów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)

TAPICER MEBLOWY - od 1 000 PLN

tapicerowanie mebli, klejenie elementów mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kębłowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Obsługa kadrowa pracowników; naliczanie wynagrodzeń; naliczanie zasiłków, w tym również administrowanie dokumentacją zasiłkową; obsługa zajęć komorniczych; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji oraz raportów do US i ZUS; przygotowanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych; udzielanie pracownikom informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowo-płacowych. Godz. pracy 8-16. Okres zatrudnienia 6 m-cy.
ECO - PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORECA, kontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacji
LEPUS 2 Marian Zając - 2017-01-04 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - 997,4 PLN

Opracowywanie strategii marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 4 000 - 7 000 PLN

kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Pomoc w pracach budowlanych
WIT-BUD Witold Sygutowski - 2018-06-18 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 875 PLN

Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I REKLAMY - od 1 850 PLN

promocja,reklama
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Niepołomice (małopolskie)