SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH Rzeszów oferta pracy CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
Data publikacji: 2016-07-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROJEKTÓW DOT AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ ORAZ DOTACJI[Inne] : WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - ROZLICZANE PROJEKTÓW POKL
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: SZARYCH SZEREGÓW
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 08.07.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
Prace przy otwartych zbiornikach ścieków i osadów w odkrytych kanałach i studniach, prace na wysokości.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Gołuszowice (opolskie)
Współudział w realizacji strategi marketingowej spółki. Tłumaczenie dokumentacji ofertowo - handlowej.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Słupca (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie spraw księgowych w dziale sprzedaży
Ślusarstwo Usługowo-Produkcyjne "STALMET" - 2018-02-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Wsparcie sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe. Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkoleń, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżacego kontaktu z słuchaczami i wykładowcami.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
•Dekretacja dokumentów księgowych.•Wprowadzanie dokumentów do systemu Finansowo Księgowego. •Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych•Bieżąca weryfikacja rozrachunków handlowych•Wspomaganie Głównego Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział finansowo-księgowy
ZENON Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Brusy (pomorskie)
Instalacja komponentów hardwarowych oraz softwarowych.Zapewnienie sprawnego i wydajnego działania systemów operacyjnych oraz sieci przewodowych LAN oraz WLAN w standardzie (802.11 a/b/g/n). Administrowanie usługami Active Directory, DHCP, DNS, TCP/IP. Udzielanie wsparcia technicznego. Zamieszanie i aktualizacja danych na stronie internetowej. Zapewnienie bezpieczeństwa IT, danych i systemów informatycznych. Serwis oraz opieka nad systemami i urządzeniami.
kontakt przez OHP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych, obsługa maszyn sprzątających. (Pracodawca zapewnia dojazd z Bełchatowa i okolic Piotrkowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bełchatów (łódzkie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż pokoi hotelowych- prowadzenie dokumentacji dotyczącej rezerwacji,pobytu i meldowania gości - przyjmowanie płatności i wystawianie faktur
MIN HOONG DEVELOPMENT CO PTE LTD POLAND SP. Z O.O. - 2018-06-19 - Sopot (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cigacice (lubuskie)
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ATENA" MARIA HADY - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, rezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2000 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Fakturowanie, wydawanie dokumentów WZ, kontakt z klientem, obsługa programu COMARCH
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-26 - Raciszyn (łódzkie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów , wsparcie działów marketingowych, obsługi klienta , PR, sprzedaży, HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurancji , kontakt z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Usługi kosmetyczne: zabiegi kosmetyczne lub stylizacja paznokci lub stylizacja rzęs.
Studio Urody Vogue Monika Klimczak - 2016-08-29 - Szprotawa (lubuskie)
Programowanie w C#Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny. Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; co najmniej 3 letni stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki kliniczne; zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; jedna zmiana; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-30 - Racibórz (śląskie)
zawarty w prograie stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Tczew (pomorskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)