SPECJALISTA DS. RELACJI Z DOSTAWCAMI Mikołów oferta pracy 1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI Z DOSTAWCAMI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: 1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 65/211, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI Z DOSTAWCAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Otwartość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Determinacja w realizacji celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętności sprzedażowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : 8:00-19:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Adres strony pracodawcy: www.silesialeasing.pl
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2016
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca w Pszczynie + delegacje
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-01-12 - Pszczyna (śląskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy (social, media, website), udział w targach oraz konkursach branżowych, działania z zakresu PR
ATS Display sp. z o.o. - 2015-12-17 - Wiązowna (mazowieckie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie potrzeb klientów, obsługa klientów, prezentacja towarów i usług, negocjacje z klientem, obsługa i monitorowanie zamówień, koordynacja dostaw
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kosów (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
maszynowe mycie powierzchni, korytarzy oraz hali,zamiatanie klatek schodowych0,5 etatupraca w godz. 15:30 - 19:30
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedszkole Nr 28 - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami indyjskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Piaseczno (mazowieckie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW BANKU
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi- Zapoznanie się z regulaminem pracy i stanowiskiem pracy-zapoznanie się z prowadzeniem rekrutacji pracowników tymczasowych-przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz umieszcanie ich na różnych portalach, nauka prowadzenia selekcji kandydatów oraz prowadzenie wywiadów z kandydatami do pracy- zapoznanie się z tworzenie bazy danych kandydatów- nauka sporządzania oraz przechowywania dokumentacji kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Radom (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w obsłudze firm, budowanie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskiwanie nowych, pomoc w przygotowywaniu projektów rekrutacyjnych firm, asystowanie w prowadzeniu korespondencji pocztowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piotrkowice (wielkopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Owińska (wielkopolskie)
Utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układanie i wpinanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o dobre stosunki z obecnymi klientami. Pomoc przy kierowaniu zasobami ludzkimi w poszczególnych komórkach organizacyjnych Spółki. Gromadzenie, rejestrowanie oraz przetwarzanie informacji. Redagowanie pism. Obsługa sprzętu biurowego. Dbałość o terminowość realizacji zleceń. Planowanie tras przewozowych.Obsługa klienta, tworzenie raportów i zestawień.Negocjowanie warunków współpracy oraz kontakt z dostawcami usług.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Jarocin (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, opracowywanie kosztorysów ofertowych, przedmiotów robót na podstawie dokumentacji projektu oraz PFU, sporządzanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców, analizowanie ofert zewnętrznych i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materiałoznawstwo), min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zamówienie materiałów, wyszukiwanie nowych źródeł dostaw/produktów na rynku europejskim, składanie zamówień, koordynacja procesu dostaw, stały kontakt z dostawcami, optymalizacja zapasów, przygotowywanie miesięcznych prognoz i raportów, organizowanie oraz dbanie o jakość dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, działań konkurencji oraz dbanie o bieżącą ofertę, koordynacja zadań zleconych przez dyrektora zakładu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)