SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Giżycko oferta pracy BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konarskiego 10/1, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów EFS na podobnym stanowisku, biegła znajomość dokumentów dotyczących realizacji projektów EFS oraz pakietu Office.
Nazwa pracodawcy: BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Bagatela 13, 00-585 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Bagatela
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastepczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie we współpracy z asystentem rodziny planu pomocy dziecku, zapewnienie rodzinom zastępczym szkolen podnoszących ich kwalifikacje, współpraca ze środowiskiem lokalnym
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-09-18 - Wieliczka (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
wystawianie certyfikatów spawaczy, książeczek spawaczy, prowadzenie ewidencji wystawionych certyfikatów, prowadzebie rozmów z klientami, prowadzenie korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Chorzów (śląskie)
- Wykonywanie kosztorysów w zakresie rozdzielni SN i nN; Analiza dokumentacji technicznej; Zapewnienie kompleksowej realizacji zadań w obszarze kalkulacji; Współpraca z innymi działami w firmie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Stawska wynagrodzenie uzależniona od posiadanego doświadczenia na w.w. stanowisku - do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: średnie lub wyższe techniczne kierunek energetyka, elektrotechnika. Mile widziane pół roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość czytania i interpretowania schematów elektrycznych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (tel.: 41/388-15-24) w godz.: 7:30-16:00 lub e-mail: monika.mroczkowska (at) zpue.pl
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Supraśl (podlaskie)
Składanie zamówień. Nadzór nad zamówieniami. Realizacja zamówień. Obsługa reklamacji.
Zakład Obróbki i Procesów Specjalnych Sp. z o. o - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA NA SALI SPRZEDAŻY ORAZ W KASIE, ROZLICZANIE POWIERZONEJ GOTÓWKI, WYKŁADANIE TOWARU, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA SALI SPRZEDAŻY ORAZ ZAPLECZU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH,MIEJSCE PRACY: SKLEP NETTO 395, WARZYMICE 32B, C.V NA MAIL: md (at) netto.pl
NETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
wyszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, analiza działń konkurencji, opieka oraz nadzór nad sprzedażą w kanałach internetowych, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Dołuje (zachodniopomorskie)
Osoby zatrudnione na powyższym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów.
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-10-17 - Września (wielkopolskie)
kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Lubin (dolnośląskie)
- Firma M&M Gastro lider w sprzedaży urządzeń gastronomicznych w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: SERWISANT URZĄDZEŃ BRANŻY HORECA. - OPIS STANOWISKA: Serwisowanie oraz naprawa urządzeń gastronomicznych, wykonywanie planowanych przeglądów urządzeń, montaż i uruchomiane urządzeń, prowadzenie dokumentacji serwisowej.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, u. Ociepki 8a + praca w terenie na terenie woj. śląskiego lub całej Polski.- Wynagrodzenie: 2488,42 do 4210,18 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na min. 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Firma oferuje: pracę w dynamicznym zespole, możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia rozwijające umiejętności serwisowe oraz szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości serwisowanych urządzeń, niezbędne narzędzia pracy typu: samochód służbowy, telefon służbowy, tablet, prywatną opiekę medyczną, rodzaj umowy : umowa o pracę, bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń.- Praca: 8:00-16:00 i/lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie w serwisowaniu urządzeń gastronomicznych. Mile widziane uprawniania gazowe i elektryczne do 1KW. Wymagana dobra organizacja pracy, systematyczność, zorientowanie na klienta, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, dyspozycyjność oraz odporność na stres, systematyczność.
M&M GASTRO - 2016-06-20 - Katowice (śląskie)
- Bieżąca współpraca z obecnymi klientami,- Aktywne poszukiwanie i wybór nowych klientów- Negocjowanie warunków handlowych oraz nadzór nad przebiegiem transakcji- Prowadzenie dokumentacji handlowej,- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji- Prowadzenie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży- Umacnianie wizerunku firmy na rynku europejskim i światowym
ALUMAST SA - 2018-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków(kuchnia indyjska), obróbka wstępna surowców, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Mroków (mazowieckie)
sprzedaż towaru przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyliczenie wynagrodzeń i zobowiązań publiczno-prawnych z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (PFRON, SODiR, ZUS, US, GUS). Obsługa kadrowo płacowa wg w/w czynności w zakresie około 700 osób. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry - płace itp. Wymagane udokumentowane doświadczenie na w/w stanowisku w zakresie kadr i płac minimum 2 lata. Kontakt wyłącznie telefoniczny (7:00-15:00) (tel.: 32-729-80-47, 507-816-717) lub e-mail: biuro (at) invex.pl
"INVEX GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesów zaopatrzenia i dystrybucji, współpraca z dostawcami, obsługa transportu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Olesno (opolskie)
Specjalista do spraw badań technicznych i rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Lubicz (opolskie)
bezpośrednia obsługa klientów i abonentów INEA oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach, aktywna sprzedaż usług INEA nowym klientom i istniejącym Abonentom, zapwnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z wewnętrznymi standardami firmy , realizowanie zadań administracyjnych nzwiązanych ze sprzedażą i obsługą klientów , dbałość o stałe uaktualnienie wiedzy o ofertach INEA oraz o rynku telekomunikacyjnym
CURRENT ANNA KOFEL - 2017-09-04 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Chorzów (śląskie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie dociepleń budynków (zewnętrznych). WYMAGANIA: 6 m-cy doświadczenia, mile widziane prawo jazdy. Praca na terenie powiatu jarosławskiego.
REMDON BUDOWNICTWO OGÓLNE - Krzysztof Szałaj - 2017-06-01 - Jankowice (podkarpackie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
obsługa klientów indywidualnych i biznesowych przy sprzedaży usług kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Świdnik (lubelskie)
- tworzenie i planowanie kampanii w sieci reklamowej Google AdWords - działania i procesy marketingowe w zakresie analizy potrzeb, pomiar efektywności kampanii, identyfikowanie i analizowanie trendów, analiza rentowności, ocena ryzyka, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności, itp.;- monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych; analiza zastosowanych metod i kosztów- planowanie budżetu, w tym ustalanie wskaźników KPI i celów wspierających realizację założeń biznesowych,- tworzenie wyszukiwarek wg słów kluczowych, kreowanie reklam- analiza konwersji pozyskanych leadów
Internovus BU - 2018-04-17 - Bułgaria (Bułgaria)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)