SPECJALISTA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Środa Wielkopolska oferta pracy CURRENT ANNA KOFEL

Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klientów i abonentów INEA oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach, aktywna sprzedaż usług INEA nowym klientom i istniejącym Abonentom, zapwnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z wewnętrznymi standardami firmy , realizowanie zadań administracyjnych nzwiązanych ze sprzedażą i obsługą klientów , dbałość o stałe uaktualnienie wiedzy o ofertach INEA oraz o rynku telekomunikacyjnym
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pracodawca: CURRENT ANNA KOFEL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sejmikowa 4, 63-000 Środa Wielkopolska, powiat: średzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpośrednia obsługa klientów i abonentów INEA oraz doradztwo w zgłaszanych przez nich sprawach, aktywna sprzedaż usług INEA nowym klientom i istniejącym Abonentom, zapwnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z wewnętrznymi standardami firmy , realizowanie zadań administracyjnych nzwiązanych ze sprzedażą i obsługą klientów , dbałość o stałe uaktualnienie wiedzy o ofertach INEA oraz o rynku telekomunikacyjnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Środa Wielkopolska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DORADCA KLIENTA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy: CURRENT ANNA KOFEL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Adres pracodawcy:
Topolowa 19, 63-012 Dominowo, powiat: średzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Dominowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dominowo
Ulica pracodawcy: Topolowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 17.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowość do podróży krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
)ochrona obiektu na terenie Oleśnicy. prca w godzinach od 7.oo do 19.oo i od 19.oo do 7.oo. ( Również w wolne dni
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY WIW-BUD ANDRZEJ WASZAK - 2017-08-09 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznychopracowanie zbiorów IRprowdzenie dokumentacji powierzonych zbiorów wykonanie podstawowych opisów muzealiówarchiwizowanie i przechowywanie dokumentacjikompleksowa obsługa zwiedzającychudzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnyminicjowanie i organizacja wydarzeń muzealnych,imprezpomoc w digitalizacji cyfyzacji zbiorów, rejestracja wywiadów bieżące pisanie tkstów, zamieszczanie fotorelacji, zaproszeń na stronępomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnejpozyskiwanie dodatkowych środków iraz sponsorów na działalność IR
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zielonki (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, dbałość o salon zgodnie z polityką firmy, udzielanie porad w doborze produktu, przyjmowanie dostaw. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 19.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-10 - Włynkowo (pomorskie)
rozwój współpracy z detalicznymi klientami sieciowymi, bieżąca obsługa sprzedaży w kanale sieciowym, analiza rynku oraz działań konkurancji, budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi z Włoch, odpowiedzialność za wyniki, przygotowywanie planów sprzedaży i monitorowanie ich realizacji, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych, udział w procesach budżetowania i prognozowania sprzedaży, przedstawienie rekomendacji wniosków na podstawie przygotowywanych analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
x
Ryszard Bełza Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
- kontakt z klientem i obsługa bieżących zamówień;- przygotowywani próbek produktów firmy AKSAM dla klientów;- przesyłanie próbek produktów do klientów i koordynacja wysyłki tych próbek;- prowadzenie korespondencji handlowej z klientami;- rozsyłanie ofert do klientów;- kontakt z firmami kurierskimi celem zmówienia kuriera;- koordynacja prac związanych z realizacją bieżących zamówień;- przygotowywanie podstawowej dokumentacji eksportowej m.in. specyfikacje, pisma potwierdzające odbiór towaru od klienta;- przygotowywanie analiz i statystyk klientów eksportowych;- archiwizowanie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Malec (małopolskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników z zakresu stosowania środków ochrony roślin oraz obsługi maszyn rolniczych. Doradztwo w zakresie rolnictwa.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-19 - Lublin (lubelskie)
1. Przygotowywanie zestawień materiałowych i dokumentacji produkcyjnej.2. Wprowadzanie i analiza danych.3. Współpraca z działem projektowym i działem zaopatrzenia.4. Sporządzanie raportów oraz analiza poprodukcyjna.
TRIBO SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienya oraz oraz wykonywanie projektu aranżacji łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-02-09 - Skawina (małopolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
- Praca w branży związanej ze sprzedażą KAWY. Obsługa platformy elektronicznej sklepu - wystawianie aktualnych ogłoszeń. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur sprzedaży. Obsługa korespondencji e-mailowej. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na pełny etat.- Praca po 4 godziny dziennie: 8:00-12:00 lub 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie Ekonomiczne lub Handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana obsługa SUBIEKT GT. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Zajęcia socjoterapeutyczne z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2017-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień, opracowanie graficzne produktów do promocji w programie COREL, przygotowanie do produkcji produktów marketingowych, ologowanie produktów na plpterze laserowym, rozliczanie według stanów magazynowych, sporządzanie ofert marketingowych, prowadzenie dokumentacji, analiza i poszukiwanie potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Puławy (lubelskie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie danych, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Strzyżenie, modelowanie, koloryzacja, czesanie włosów, praca na samodzielnym stanowisku.
Salon Fryzjerski Agnieszka Reszczyńska - 2017-07-27 - Zamość (lubelskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Głogów (dolnośląskie)
Pomiar, dokładny projekt sufitów napinanych, nadzór nad pracami montażowymi i wykończeniowymi. Kontakt telefoniczny i e-mail z dostawcami z zagranicy.
PPHU GÓRALCZYK ANETA GÓRALCZYK - 2018-01-22 - Łomża (podlaskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta podczas wideorozmowy, wsparcie klienta międzynarodowego, weryfikacja tożsamości.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)