SPECJALISTA DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW Katowice oferta pracy SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hutnicza 10, 40-241 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik organizacji produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu.
Nazwa pracodawcy:
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Hutnicza 10, 40-241 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 8:00-13:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.sutco.pl
Ulica pracodawcy: Hutnicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA POZOSTAŁYCH WYROBÓW, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik organizacji produkcji
Data dodania oferty pracy: 15.12.2015
Oferta pracy ważna do: 15.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawowanie bezpośredniej opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi ( karmienie, wykonywanie toalet, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, pomoc w utrzymaniu porządku w pokojach mieszkańców).
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez:- stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów. Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców. Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków. Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych. Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji.Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sanok (podkarpackie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, kontrola wejściowa surowców, udział w próbach technicznych oraz prób laboratoryjnych, przygotowanie i kontrola pierwszych wzorców wraz z dokumentacją, rozwiązywanie problemów jakościowych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
FORMASTER S.A. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzorowanie i opracowywanie dokumentacji jakościowej.
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Zgierz (łódzkie)
Zakres odpowiedzialności na stanowisku obejmuje w szczególności:montaż zbrojeń w obiektach przemysłowych i kubaturowych,wykonywanie pomiarów,praca z rysunkiem technicznym.
ERBUD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Współpraca handlowa z Rosją, Białorusią i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
kontakt telefoniczny601300669 w godz. 7-17doświadczenie /prace wykończeniowe w budownictwie/
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2018-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg handlowych spółki sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu nadzór i weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym, zatwierdzanie poprawności rozliczeń kosztowych spółki przygotowywanie budżetu i kontrola ich realizacji
Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa komputera, drukowanie, wycinanie, składanie gotowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Suwałki (podlaskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
jw.
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Karpacz (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: min. 1 rok; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż i programowanie systemów bezpieczeństwa: alarmowych, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, sieci teletechnicznych, RCP i innych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-07-24 - Zabrze (śląskie)
ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, inne absencje); przygotowywanie informacji do ZUS o nowo zatrudnionych i zwolnionych pracownikach, zmianach danych pracowników; prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymaganiami Kodeksu Pracy; sporządzanie umów o pracę i aneksów, świadectw pracy oraz innej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa pracy
"FIDELTRONIK POLAND" SP.ZOO - 2016-02-11 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Słupsk (pomorskie)
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,-ścisła współpraca z działami firmy odpowiadającymi za terminowa realizację zleceń,- badanie potrzeb i budowanie partnerskich relacji z klientami.
VADAIN KUJAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Naprawa maszyn rolniczych
"BROKER MASZYNY" SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-
MEBLOSOFT MARCIN MARTYNOWSKI - 2018-01-03 - Krapkowice (opolskie)
- Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, współpraca ze spedytorami w zakresie obsługi klienta, przygotowywanie ofert, dbanie o wysoką jakość usług oferowanych klientom
JIT Logistik - 2018-02-01 - Zacharzew (wielkopolskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)