SPECJALISTA DS. PROCESÓW INTERCOMPANY (INTERCOMPANY SPECIALIST) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESÓW INTERCOMPANY (INTERCOMPANY SPECIALIST)

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych, części zamiennych, materiałów. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji/umów za pomocą narzędzia ICNPA. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.

Data publikacji: 2017-10-02

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych, części zamiennych, materiałów. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji/umów za pomocą narzędzia ICNPA. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROCESÓW INTERCOMPANY (INTERCOMPANY SPECIALIST)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ponad 3 lata na podobnym stanowisku w obszarze księgowości w środowisku międzynarodowymWiedza dot. czynności w zakresie rachunkowości, w tym w zakresie należności i zobowiązań oraz raportowania; Wiedza i doświadczenie dot. procesowania transakcji oraz przygotowywania płatności międzyfirmowych (intercompany); Dobra znajomość procedur finansowych i księgowych; Bardzo dobra znajomość SAP; Znajomość obsługi systemów księgowych oraz b. dobra pakietu MsOffice, Znajomość narzędzia ICNPA; Znajomość regionu EMEA i branży AGD; Doskonałe umiejętności komunikacji oraz wielozadaniowość;Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, w mowie i w piśmie, w tym słownictwo biznesowe i finansowe;

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 02.10.2017

Oferta pracy ważna do: 16.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

tworzenie bazy klientów, tworzenie planów promocji naszych uasług ukierunkowanych an rynrk wschodni, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjskojęzycznymi klientami, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów (w języku rosyjskim), tworzenie planów promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni, prowadzenie dokumentacji pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA ASYSTENT - 997,4 PLN

Nauka/pomoc w:-pracy przy komputerze -obiegu dokumentów wwew. w firmie-systemów CRM/ZUMO-liczeniu ryzyk ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (PRACE INTERWENCYJNE) - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Lisów (podkarpackie)

SPECJALISTA E-COMMERCE - 6 000 - 8 000 PLN

-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)

DOSTAWCA POTRAW - od 1 850 PLN

dowóz potraw do klienta
PIZZERIA K-2 ANNA STANISZEWSKA - 2016-09-15 - Kłodawa (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNU - od 2 000 PLN

Terminowa obsługa dostaw i wysyłek towarów. Wydawanie towarów klientom. Inwentaryzacja stanów magazynowych. Ścisła wspólpraca z działem planowania produkcji.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2016-03-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS BHP I P.POŻ - od 1 300 PLN

PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 1 850 PLN

Nadzór nad BHP, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań powypadkowych.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 150 PLN

Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych inajwiększych klientów firmy z Gruzji;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenieaktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych znajważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresiesprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowychproduktów i usług;
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Księgowanie dokumentów: listy płac, korekt list płac, wyciągów bankowych(płacowych), DRA. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, karty zasiłkowe etc.), rozliczenie ZFŚS. Sporządzanie raportów i analiz personalnych, wspieranie działań związanych z procesami rekrutacji pracowników, wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń. Miejsce wykonywania pracy: Gliwice.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

obsługa klienta pochodzącego z Egiptu, rozmowy z kontahentem, negocjacje - sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)

MONTER PROWADNIC KULKOWYCH - do 2 000 PLN

Monter prowadnic kulkowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. IT, R50/0628-185/17 - od 3 500 PLN

administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z klientami
CALYPSO fitness - 2016-09-01 - Piaseczno (mazowieckie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - od 2 300 PLN

- Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Zakładanie i obsługa biurowa akt spraw klientów. Prowadzenie kalendarza spotkań, terminów rozpraw i terminów wykonania poszczególnych czynności. Przygotowanie spotkań pod względem obsługi technicznej - zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku. Obsługa urządzeń biurowych: telefon, komputer, fax, kopiarka, kasa fiskalna. Kontrola i analizowanie stanu zapasów. Dbanie o utrzymanie czystości w biurze.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji. Wymagana umiejętność obsługi pakietu biurowego. Wymagane uporządkowanie, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dyskrecja, umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach. Kontakt telefoniczny (10:00-17:00) (Tel. 32-757-23-60) lub e-mail: kancelaria (at) procontra.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO PROCONTRA ANDRZEJ KWAK - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wyceny elementów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, negocjacje cenowe.
KLIMWENT Kamil Kostecki - 2017-09-13 - Wisznia Mała (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (RYNEK NIEMIECKI) - od 4 000 PLN

Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji, utrzymanie dobrych relacji z klientem oraz wewnętrznej współpracy między działami w firmie
WND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Rąbień (łódzkie)

SPECJALISTA DO WPROWADZANIA DANYCH W JĘZYKU LITEWSKIM K/M - od 2 400 PLN

aktualizowanie bazy danych w języku litewskim rozbudowa bazy danych w języku litewskim
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łosice (mazowieckie)

SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 700 PLN

Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. regulujących ochrone informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne; - prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych; -prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 700 PLN

Specjalista ds. handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru z Bangladeszu
"Glare Global Sourcing Faruque" Spółka Jawna - 2018-07-24 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. DOŚWIADCZEŃ - od 3 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie doświadczeń od zasiewów do zbiorów wraz z pełną dokumentacją dotyczącą wykonywania doświadczeń zgodnie z wymogami COBORU oraz firm zlecających doświadczenia, udział w doświadczeniach, wiedzy o odmianach; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe rolnicze, kierunek: ogólny rolniczy lub inny związany z uprawą roślin; umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej, dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, prawo jazdy kat.B, znajomość oprogramowania komputerowego WORD, EXCEL,POWER PAINT; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego komunikatywna
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Słupia Wielka - 2017-08-17 - Kochcice (śląskie)

SZLIFIERZ METALI - od 2 200 PLN

obróbka metalu
TECHNOSTAL Jacek Zawiślak - 2017-03-13 - Biłgoraj (lubelskie)