SPECJALISTA DS. POMOCY ŻYWNOŚCIOWEJ/ KIEROWNIK MAGAZYNY. Lublin oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POMOCY ŻYWNOŚCIOWEJ/ KIEROWNIK MAGAZYNY.
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy magazynu żywności;- ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo – księgowej; - kontakty ze współpracującymi z organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - pozyskiwanie dochodów na działalność statutową;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez pracodawcę.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy magazynu żywności;- ustalanie harmonogramu dostaw / odbiorów towaru; - prowadzenie dokumentacji magazynowo – księgowej; - kontakty ze współpracującymi z organizacjami pozarządowymi / ośrodkami pomocy społecznej; - pozyskiwanie dochodów na działalność statutową;- udział w przedsięwzięciach realizowanych przez pracodawcę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POMOCY ŻYWNOŚCIOWEJ/ KIEROWNIK MAGAZYNY.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność organizacji pracy magazynu.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Lublin
Adres pracodawcy:
Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, zaświadczenie o niekaralności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Lubomelska
Numer budynku pracodawcy: 1-3
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Lublin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik magazynu
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Brańsk (podlaskie)
prowadzenie biura, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentacji w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA INDYWIDUALNYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ TOWARÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PRZYGOTOWYWANIE TOWARU DO WYSYŁEK, ODBIÓR WYROBÓW GOTOWYCH, SPRAWDZANIE JAKOŚCI I ILOŚCI Z FAKTURĄ
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie cyklem życia wszystkich incydentów i problemów IT Identyfikowanie potencjalnych problemów i ich zapobieganie. Monitorowanie zaleceń dotyczących rozwoju technologicznego. Monitorowanie pomiarów wydajności i skuteczności. Gromadzenie i przetwarzanie informacji technicznych.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreśłony.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
Sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Niegosławice (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
Stacjonarna lub mobilna sprzedaz usług HR.
"About You" Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
wyksz. wyższe lub średnie handlowe, doświadczenie na ww stanowisku, mile widziane doświadczenie w branży meblarskiej (meble dziecięce), komunikatywność, umiejętność budowania relacji biznesowych, nastawienie na realizację celów, prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego;poszukiwanie i obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych itp.
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego i konta allegro, wystawianie towarów w sklepie internetowym, pakowanie paczek i wysyłanie ich do klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Puławy (lubelskie)
Obsługa procesu rekrutacji na studia, prowadzenie elektronicznej dokumentacji studenckiej i akt osobowych studentów, obsługa studentów zagranicznych i prowadzenie spraw stypendialnych w programie Erasmus, organizacja i obsługa obron prac magisterskich, opracowywanie planów, harmonogramów zajęć, rozliczanie pensum dydaktycznego, obsługa sekretarska dziekanów, prodziekanów, komisji wydziałowych, rad wydziałów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Znajomość technologii Microsoft, analiza, wdrażanie procesów produkcyjnych zachodzących w firmie, wspieranie działu IT, sporządzanie dokumentacji.
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
Praca przy produkcji/montażu lamp medycznych.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów z rynków zagranicznyvh, obsługa zamówień zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych.
Jarosław Pastor JAR-BUD Zakład Usług Budowlanych - 2017-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt personalnych i dokumentacji kadrowej, sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń deklaracji ZUS, pozostałych dokumentów dot. ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji PFRON, PIT, sprawozdań GUS, ewidencja czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie delegacji służbowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy
BUDVAR CENTRUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie dań ala carte, przygotowywanie potraw na przyjęcia okolicznościowe, bankiety dla grup zorganizowanych, bufetów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskiwania środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania..5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno - informacyjnych realizowanych projektów.7. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-09-12 - Brzeszcze (małopolskie)
Wsparcie Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnego za realizację robót oraz zarządzanie Kontraktami pn: Budowa obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16 oraz budowa S51 Olsztyn-Olsztynek na odc. Olsztyn-Wschód-Olsztyn Południe w podstawowych kwestiach prawnych,prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z zespołem biura
MGGP S.A. o/Warszawa - 2016-12-29 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)