SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 680 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP.
Data publikacji: 2020-07-28
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; praca na jedną zmianę w godzinach 7:45-15:45; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; mile widziane osoby z niepełnosprawnością
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
danePracodawcy_nip: 7781172922
danePracodawcy_regon: 001036945
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; list motywacyjny; oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne, osobiste
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.07.2020
Oferta pracy ważna do: 09.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4fd46df20105027dcdd1c51bf2e542c9
Podobne oferty pracy
Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa gości hotelowych
Agrotyrystyka " POD FIGURĄ" s.c. Marta Skrzypiciel, Radosław Skrzypiciel - 2016-05-06 - Podzamcze (śląskie)
Kompleksowa obsługa realizacji zamówień, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen, współpraca z innymi oddziałami, realizacja wyznaczonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel) planowanie i realizacja zadań własnych i zespołu, wysokie zdolności komunikacyjne, motywacja do pracy, doświadczenie w dziale handlowym, mile widziana znajomość języka angielskiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
1. Uzupełnianie wiedzy teoretycznej młodzieży na temat funkcjonowania unii i integracji europejskiej2. Przygotowanie młodzieży do kierowania swoim życiem i aktywnością zawodową w sposób uwzględniający możliwości wynikające z integracji europejskiej3. Wyrównanie szans edukacyjnych i zawodowych młodzieży defaworyzowanej (niepełnosprawnej, niedostosowanej społecznie) poprzez rozszerzanie jej wiedzy4.Rozwijanie różnorodnych form międzynarodowej współpracy młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem wspólnych przedsięwzięc o charakterze społeczno-kulturalny oraz wymiany grup młodzieżowych5. Przeprowadzanie rekrutacji uczestników do udziału w projektach6. Organizacja działań przewidywanych projektem7. Opracowanie szczegołowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych8. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu9. Zapewnienie właściwego nadzoru nad sprzętem zakupionym ze środków EFS, znajdującym się w jednostce10. Przeprowadzanie ankiet monitorujących postępy uczestników projektu11. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów12. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów13. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów
OHP Centrum Kształcenia i Wychowania w Gołdapi - 2019-06-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-04-01 - Opole (opolskie)
Cel stanowiska: Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji;3)inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5)koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6)koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7)koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8)koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9)inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11)koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12)inicjowanie utrzymywania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;13)koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;14)rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;15)inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;17)sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-08-21 - Legionowo (mazowieckie)
Specjalista ds. ochrony w obiekcie handlowym.Firma oczekuje doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv, systemów alarmów, współpracy w zespole, kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki.Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Racibórz (śląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - obsługa klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - obsługa systemów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Realizacja planów rekrutacyjnych i adaptacji nowo zatrudnionych pracowników. Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji. Prowadzenie programów motywacyjnych i benefitowych dla pracowników. Realizacja planów rozwoju i szkolenia pracowników. Koordynowanie procesu ocen okresowych pracowników. Prowadzenie i aktualizacja matryc kompetencji pracowników. Analiza wskaźników HR oraz ich raportowanie.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, sporządzanie ofert sprzedazowych, dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długofalowych relacji z klientem.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-01-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
fakturowanie, mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
DOLMAR Adolf i Danuta Doch s.c. - 2016-07-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- promocja i sprzedaż- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem- badanie potrzeb i oczekiwań klientów- przygotowanie, prezentowanie ofert handlowych- negocjowanie warunkówbranża sp.: medyczna
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "LINES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
kontrola jakości artykułów,kompletowanie wadliwych zamówień,wspieranie pracowników magazynu w przypadku nieprawidłowego zaczytania artykułu,obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Świebodzin (lubuskie)
Sporządzanie ofert w języku angielskim, przygotowanie produkcji, sporządzanie ofert, obsługa biura, tworzenie konstrukcji w specjalistycznych programach
"DOMIX" WALDEMAR KOPKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-08-20 - Malbork (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
ORGANIZACJA ZAJĘĆ REHABILITACYJNYCH INDYWIDUALNYCH DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ORGANIZACJA ZAJĘĆ SPORTOWYCH W RAMACH TRENINGÓW, WYJAZDY NA ZAWODODY Z UCZESTNIKAMI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYMAGANEJ PRZEPISAMI PLACÓWKI.
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Osób Niepełnosprawnych - 2017-05-23 - Opoczno (łódzkie)
- dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja, dokonywanie transakcji - pozyskiwanie nowych producentów - bezpośredni kontakt z klientem Umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds marketingu, sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Kawczyn (wielkopolskie)
- Kompleksowa realizacja procesów kadrowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, pracowników zatrudnionych na podstawie umów o prace i umów cywilnoprawnych (umowy - zlecenia, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i korekt). Rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniusporządzanie zestawień i raportów kadrowych.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "TOMBOR" CELINA TOMAN JERZY TOMAN SPÓŁKA JAWNA - 2020-04-06 - Katowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń; prowadzenie akt osobowych; sporządzanie deklaracji ZUS, US, FRON; rozliczanie umów zleceń; nawiązywanie nowych umów o pracę; wystawanienie świadectw pracy.
Biuro Rachunkowe Robert Janik - 2019-03-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż ponad 40000 powierzchni reklamowych m.in: na lotniskach, przychodniach medycznych,autobusach komunikacji miejskiej - budowanie długotrwałych relacji z partneramibiznesowymi - realizacja celów sprzedażowych - dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w godz. 8-16
YOU CAN BE INTERACTIVE Sp. z.o.o - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
rekrutacjia pracowników z Ukrainy w języku ukraińskim do pracy na terenie Polski, przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów do pracy z terenów Ukrainy
EUROOPIEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-22 - Biłgoraj (lubelskie)