SPECJALISTA DS. PŁAC Gdańsk oferta pracy Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa procesów płacowych,Przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac,Weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRONŚcisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierska 17, 80-051 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa procesów płacowych,Przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac,Weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRONŚcisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku, umiejętność organizowania pracy własnej, odpowiedzialność, samodzielność, skrupulatność, dyskrecja, bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych PIT oraz ubezpieczeń społecznych (w teorii i w praktyce), bardzo dobra znajomość programu Płatnik oraz aplikacji Microsoft Office (zwłaszcza Excel). Miejsce Pracy: Gdańsk- Orunia Górna. Kontakt telefoniczny: 609 600 877.
Nazwa pracodawcy:
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Sandomierska 17, 80-051 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.ppmt.com.pl
Ulica pracodawcy: Sandomierska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 10.01.2018
Oferta pracy ważna do: 12.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Magazynier - pakowacz
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca z klientem, obsługa biura, organizacja dostaw, współpraca z Matką firmą w Izraelu. Przygotowywanie dokumentów w różnych językach; spotkania biznesowe na terenie Europy oraz Rosji; praca z klientem z Europy oraz wyjazdy zagraniczne (szkolenia, treningi biznesowe, spotkania wymagają niezbędnej znajomości języków: angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego, francuskiego; język hebrajski nie jest wymagany ale jest dobrym atutem; bo główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-17:00. Oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie pojazdem o poj. 3,5 t, przewożenie pasażerów przy użyciu aplikacji UBER
GOSP MACIEJ ZABORSKI - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
Ślusarz-monter okrętowy. Miejsce pracy: teren całej Polski.
AVA SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Banino (pomorskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie - 2016-02-02 - Łubnice (łódzkie)
kontroling, analiza kosztów, rozliczenia i wycena procedur z NFZ
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie - 2017-09-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia, logistyka, obsługa biura
MK OKNO Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Pleśna (małopolskie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie administracji kadrowej naliczanie wypłat i kontrolazestawień nieobecności pracowników przygotowywanie dokumentów dowypłaty zasiłków sporządzanie deklaracji PIT dla pracownikówzatrudnionych i zwolnionych kontrola aktualności badań lekarskich,szkoleń BHP itp. ewidencja i kontrola zasiłków, urlopów, okresówzwolnień z opłacania składek w ZUS sporządzanie umów o pracę,świadectw pracy itp. sprawdzanie dokumentów pod względemformalno-rachunkowym; dekretacja i wprowadzanie do systemufinansowo-księgowego dokumentów; przygotowywanie i wysyłaniekorespondencji do kontrahentów, urzędów i banków; wypełnianieformularzy podatkowych; archiwizowanie dowodów księgowych; inneprace biurowe. Praca od 9-17
Księgowość Pl Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-02 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, proponowanie produktów, obsługa zamówień na allegro/sklep internetowy. Na początek okres próbny umowa zlecenie- 3 miesiące, potem umowa o pracę.
APOGEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w sklepie z art. spożywczymi
KRAWCZYK BARBARA - F.H.U. "KRAWCZYK" - 2017-07-05 - Chorzów (śląskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Suchy Las (wielkopolskie)
Serwis kserokopiarek, drukarek, sprzętu biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku i konkurencji, promowanie wyrobów i usług, wykonywanie ofert techniczno-cenowych w wersjach językowych koreańskiej i angielskiej i ich optymalizacja. Prowadzenie negocjacji handlowych. Kontakt z potencjalnymi inwestorami oraz podwykonawcami, korespondencja w języku koreańskim i angielskim z kontrahentami z Republiki Korei.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Tychy (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów na kursy i szkolenia, kompleksowa obsługa Klienta. Sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i analiz, lokalne działania marketingowe, kompeksowa organizacja kursów i szkoleń. Realizowanie planów sprzedażowych. bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE.
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp.z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w pracach budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Dąbie (pomorskie)
wykonywanie prac ślusarskich, montażowych, szlifowanie, cięcie, nitowanie, gwintowanie, skręcanie, gięcie,
PPUH PLANDEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-26 - Stęszew (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
załadunek, rozładunek , transportów, montrola jakości wypełnienia samochodów, kontakt z firmą zewnętrzną oraz współpracownikami DHL , praca przy sortowaniu przesyłek, praca od 5-13, 12-20
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Mysłowice (śląskie)
pozyskiwanie i realizacja zawartych umów na świadczenia zdrowotne, monitorowanie zmian wprowadzanych przez NFZ
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Żyrardów (mazowieckie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)