SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ Podlechy oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Data publikacji: 2016-08-30
Lokalizacja: Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-430 Podlechy 19, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podlechy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Korsze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub budowlane, min. 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość pakietu Office w szczególności Excel, Word, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, punktualność, komunikatywność.Znajomość PZP i Fidic, analiza dokumentacji i kosztorysowanie robót, obsługa Auto-Cada - mile widziane,kreatywność i uczciwość, kontakt z Internetem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
11-430 Podlechy 19, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgłoszenia do pracodawcy z cv oraz skierowaniem do pracy po kontakcie telefonicznym 89 751 00 85 wew. 23
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Korsze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podlechy
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego (wymagana biegła obsługa komputera, w szczególności dot. obsługi sklepu internetowego)
"MAX" Spółka Jawna B.M. Kowalewscy i A. Omilian - 2017-08-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie specjalistycznych analiz, nadzór nad optymalizacją procesów, weryfikacja precesów technologicznych, obsługa biogazowni. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
analityka rynku filipińskiego, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Ustroń (śląskie)
•Obsługa Klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie ubezpieczeń •Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych•Realizacja planów sprzedażowych•Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki, dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza działań trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce Projekty UE - Ogłoszenia Usługi społeczne na start lub na stronie www.uslugispolecznenastart.pl w zakładce Aktualności.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; kwalifikacje do prowadzenie treningu zastępowania agresji lub gotowość do podjęcia szkoleń; miejsce pracy: teren Gliwic
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć z młodzieżą ponadgimnazjalą
LEUTE ZENTRUM Łukasz Wójcikowski - 2018-01-18 - Sochaczew (mazowieckie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się z produktami oferowanymi przez firmę,-nauka obsługi urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, fax, komputer,- nauka przyjmowania i podział korespondencji,-nauka rejestrowania pism wychodzących i przychodzących,- nauka wstępnej obsługi klienta,-nauka przyjmowania klentów oraz udzielanie im ogólnych informacji,-nauka radzenia sobie z "trudnym klientem",- nauka sprzedaży kredytów, pożyczek,- nauka pozyskiwania nowych klientów,- nauka przygotowywania planu marketingowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskanie nowych członków kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Pruszkowie w godz. 9-17.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży eksportowej oraz zaopatrzenie biura, przetwarzanie zamówień, kontakty z odbiorcami i dostawcami, planowanie zadań produkcyjnych, organizacja dostaw. Pierwsza umowa - umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
KOLORAMA ADAM IWANOWICZ - 2015-11-30 - Piła (wielkopolskie)
koordynator/opiekun pracowników z językiem ukraińskim i rosyjskim, rekrutacja i selekcja pracowników ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa giełdy transportowej TIMOCOM, TRANS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LANG-TRANS TRANSPORT CIĘŻKI JÓZEF LANG - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
prace administracyjno-księgowe
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)
pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. uczniowskichpraca na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, pozyskiwanie klientów
Odlewnia FERRUM - Wodecki Sp. J. - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
sprzedaż towarów
SUNGBOO Sp. z o.o w Chełmie - 2017-09-09 - Chełm (lubelskie)
kompleksowa obsługa przetargów, organizaowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwi Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów, dotyczacych sprzedazy, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej;Wymagania :konieczne 5-letnie doswiadczenie w obsłudze przetargów w obszarze UPZP, doskonała znajomość Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego oraz systemu SAP, wysokie kompetencje analityczne, zdolności komunikacyjne
Neuca S.A. - 2016-03-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2017-06-27 - Janikowo (wielkopolskie)