SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych, prawo jazdy kat.B, podstawowa znjaomość języka angielskiego obsługa komputera, pakiet MS OFFice, znajomość rynku sprzedaży/branży, odpowiedzialność, sumienność, kominkatywność, kreatywność, samodzielność, wysoka kultura osobista.Miejsce pracy: Gdańsk
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosze przesłać CV na adres drakicka (at) pup.gda.pl wpisując w tytule nr oferty 16/8171
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2016
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 21.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
- prowadzenie zmiany- koordynacja pracy koleżanek i kolegów- właściwa ekspozycja towaru
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontaktów z zagranicznymi biurami podróży, głównie Białoruss, Rosja, Ukraina, Litwa. Opracowywanie ofert w j. rosyjskim i inne obowiązki biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
x
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Sieniawa (podkarpackie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
- Współudział w kształtowaniu strategii PR firmy, redagowanie informacji prasowych oraz tekstów i notatek wykorzystywanych w działalności marketingowej Pracodawcy, Współpraca z Partnerami firmy, a w szczególności firmami informatycznymi przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami i jednostkami naukowymi, współpraca z mediami w obszarze patronatów medialnych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów PR. Wymagana umiejętność pisania i redagowania tekstów. Wymagany wysoki poziom samodzielności, operatywności i komunikatywności. Wymagan dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ewidencji narzędzi używanych na terenie zakładu
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2017-06-22 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Czynności windykacyjne. Praca w punkcie stacjonarnym w godzinach 8:00-16:00.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "SKARBIEC" - 2016-05-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa komputera, obsługa klienta, planowanie prac, pisanie pism,prowadzenie rozliczeń klientów, wykonywanie ofert handlowych, przygotowanie dokumentacji w procesie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
oferty handlowe, obsługa klienta, doradztwo techniczne
SYSTEMY WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "LEMAR" SPÓŁKA JAWNA LEMANEK JAN - UNIEJEWSKI MAREK - 2017-09-08 - Wieszowa (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Przygotowywanie dokumentów magazynowo-handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów mstropowych, rysunków technicznych (CAD). Praca w godzinach 7.00-15.00, 10.00-18.00
FABRYKA STROPÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Konarzyce (wielkopolskie)
pobieranie pró nasion zbóż i rzepaku, obsługa urządzeń do pobierania prób, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
praca w serwisie komputerowym, testy i naprawa komputerów, odzyskiwanie danych, rpowadzenie szkoleń i prezentacji systemów Rakssql oraz programów z grupy Office, archiwizacje danych elektronicznych, montaż sieci komputerowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie: 2200 zł + premia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Brwinów (mazowieckie)
- Zagwarantowanie odpowiedniego zapasu bezpiecznego na części -Nadzorowanie dostaw na czas/wydajności dostawców - Regularnewysyłanie prognoz zapotrzebowania materiałowego do dostawców. -Egzekwowanie od dostawców przesyłania packing list i list wysyłkowychoraz monitorowanie realizacji zamówienia do momentu dostarczeniaczęści na magazyn dostaw - Zapewnienie ciągłości produkcji wewspółpracy z Materials Managerem - Cotygodniowe składanie zamówieńna części w oparciu o SAP i uzyskiwanie informacji od Specjalistów ds.planowania produkcji. -Codzienne monitorowanie dostaw częściopóźnionych, poniżej zapasu bezpiecznego oraz brakujących dozrealizowania przeterminiowanych zamówień klienta - Analiza isterowanie datami dostawy w zależności od potrzeb produkcji -Współpraca z działem planowania w celu ustalenia prawidłowego planuprodukcji na dzień następny Umiejętności i uprawnienia: - mocne zdolności analityczne - komunikatywność i chęć pracy w zespole - asertywność idążenie do realizowania założonych celów - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomośpakietu Office z naciskiem na Excel - mile widziana doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (lub pokrewne)Języki obce: angielski(biegły)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe. Praca 6-14.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)
-Realizacja polityki kadrowej, socjalnej i szkoleniowej-Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych-Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych firmy-Współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kard i innych komórek organizacyjnych-Współpraca z biurem rachunkowym
EVOLTAIC Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych. Praca w godz. 7.00-15.00.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-02-07 - Nowa Dęba (podkarpackie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zgłoszeń Visa/VOE.Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania zgłoszeniami.Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolnieniu i listów ofertowych w narzędziu HR. Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS. Badanie produktywności pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów , wsparcie działów marketingowych, obsługi klienta , PR, sprzedaży, HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurancji , kontakt z podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS - 2016-04-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie kompleksowej reklamy instytucji, współpraca z mediami, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, opracowywanie tekstów reklamowych do newslettera, ulotek., folderów, banerów, współpraca z wydziałami promocji gminy i powiatu, koordynowanie strony internetowej i Facebooka, monitorowanie wizerunku instytucji w mediach tradycyjnych i elektronicznych
CENTRUM KULTURY - 2017-08-24 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność, preferowane prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min.1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: poszukiwanie inwestorów, kontakt z kontrahentami / partnerami, organizacja pracy zarządu, delegacje wideo, konferencje. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)