SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wolbrom oferta pracy SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
Data publikacji: 2017-01-19
Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)
Pracodawca: SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:20-stu Straconych 55, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku pracy, kreatywność, umiejętność obsługi klieta, samodyscyplina
Nazwa pracodawcy: SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
20-stu Straconych 55, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolbrom
Ulica pracodawcy: 20-stu Straconych
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.01.2017
Oferta pracy ważna do: 02.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)
obsługa rezerwacji internetowych, obsługa telefoniczna i osobista gości, aktualizowanie strony internetowej
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-07-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Realizacja projektów finansowanych z UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, szczególnie z „Gwarancji dla młodzieży”- przygotowywanie zestawień dokumentów i praca z bazami danych według wytycznych PO WER- realizacja projektów o charakterze międzynarodowym tj. Erasmus +, Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży, itp.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie działań związanych z prowadzeniem projektów EFS
PM GROUP LAAX sp. z o.o., sp.k. - 2017-04-12 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
konserwacja, naprawa pomp instalacji wodno - kanalizacyjnej, diagnozowanie i usuwanie usterek
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2016-08-18 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - 2017-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)
- zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu/ usług w celu dokonywania analizy rynku i oceny ofert konkurencji i sporządzanie na tej podstawie rekomendacji dot. niezbędnych parametrów oferty sprzedażowej- Sprzedaż ofert dodatkowych tj. imprezy cykliczne na Sali Zabaw- prowadzenie raportów sprzedażowych, inwentaryzacji- tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnieniem cen rynkowych sprzedaży danego produktu/ usługi oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty- składanie zamówień- uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świebodzin (lubuskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kościan (wielkopolskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie specjalistów z Ukrainy, Rosji, Białorusi do pracy w Polsce zgodnie z wymaganiami klienta. Przeważnie poszukiwani są kandydaci z branż: hotelarskiej, budowlanej, transportowej, produkcyjnej, metalowej, gastronomicznej, Sporządzanie dokumentacji dla legalizacji pracy kandydata, poszukiwanie mieszkania dla pracowników. Koordynacja przyjazdu do pracy. Pilnowanie terminów wiz pracowników i składanie na bieżąco dokumentów dla przedłużenia pozwoleń na pobyt i pracę. Praca w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia ( 2.800,00 na okresie próbnym).Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2017-11-14 - Tczew (pomorskie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
Skręcanie konstrukcji, montaż elektryki/elektroniki
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Pyrzowice (śląskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2018-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOTYCZĄCYCH EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY W RAMACH DOSTĘPNYCH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ FUNDUSZY UNIJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
TEL. I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIM; BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W WEWNĘTRZNYM PROGRAMIE DO OBSŁUGI KLIENTA; RAPORTOWANIE WYNIKÓW SWOJEJ PRACY; SZKOLENIAGodzina zakończenia pracy: 00:00Praca na czas określony: 33 miesiące
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza rynku i ofert konkurencji,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów zakupowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-09-14 - Rusiec (łódzkie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
wykonywanie prac na zecerni
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Chorzów (śląskie)
html strony www, aktualizacja oferty strony www, przygotowanie grafik produktów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kutno (łódzkie)
koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych.Rejestracja obrotu opakowań w systemie.Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-11-03 - Przechlewo (pomorskie)