SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Głogów oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wolności 2, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000,00-2500,00 + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej, uporu i nastawienia na realizację celów, dużego zaangażowania i motywacji do pracy, dobrej organizacji pracy własnej, dobrej umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel), mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Aleja Wolności 2, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Aleja Wolności
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-07-12 - Strzegom (dolnośląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie dokumentów, fakturowanie, wysyłanie zleceń zestawienia, obsługa klienta
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-15 - Raciszyn (łódzkie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń kontrola jakości pracy urządzeń, obsługa pomocnicza
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2016-09-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Rozliczanie umów o pracę tymczasową. Sporządzanie listy płac, złaszanie i wyrejestrowywanie -ZUS. Rozliczanie zwolnień lekarskich, wysawianie świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagradzania.
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej MCIK
Miejskie Centrum Interwencji Kryzysowej w Poznaniu - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Anglii
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
Wprowadzanie zapytań do systemu informatycznego,przygotowywanie ofert,rozmowy z klientami,koordynacja produkcji odlewów dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kutno (łódzkie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-08-30 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż okularów, praca w godz.10-18. wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym+premia.
Zakład Optyczny - Witold Siejka - Domański - 2016-02-02 - Opole (opolskie)
spawanie metodą MAG, nauka czytania rysunku technicznego z zastosowaniem w praktyce
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Sędziszów (świętokrzyskie)
kontrola jakości wyprodukowanych kotłów co, sprawdzanie materiałów w oparciu o zamówienia i dokumentację techniczną
TERMO TECH P.W.T.K. Sp. z o.o. Stąporków - 2016-02-02 - Stąporków (świętokrzyskie)
sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-08-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
opracowywanie dokumentacji technologicznej
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Żeroniczki (wielkopolskie)
Dostarczanie najwyzszej jakości w obsłudze pasażerow CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-11-28 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Analizy mikrobiologiczne, badania czystosci powietrza, wymazów, powierzchni.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-03-02 - Zelów (łódzkie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
Przygotowywanie oferty, pozyskiwania nowych klientów,obsługa telefoniczna klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia i doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Spółdzielnia "ASPROD" - 2018-07-04 - Strzyżów (podkarpackie)
Projektowanie i budowa pieców oraz kominków dla budownictwa mieszkaniowegoProjektowanie i budowa pieców, grilli i wędzarni dla obiektów małej architektury ogrodowejUmowa zlecenie około 80h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)