SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461) Jacewo oferta pracy ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatowa 23, 88-110 Jacewo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jacewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o specjalności inżynieria środowiska, energetyka, inżynieria naftowa lub gazownicza;mile widziane doświadczenie w budownictwie przemysłowym lub infrastrukturalnym;znajomość zasad kosztorysowania przy wykorzystaniu programu Norma Pro.;znajomość oprogramowania AUTO CAD;znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;odpowiedzialność i konsekwecja w realizacji celów;umiejęność pracy w zespole;odporność na stres;przedsiębiorczość,zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 23, 88-110 Jacewo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy na e-mail as-kadry (at) alstal.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jacewo
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 8/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zlecanie, nadzór i rozliczanie remontów w Spółdzielni Mieszkaniowej "Staszica"
Spółdzielnia Mieszkaniowa "STASZICA" - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-06-11 - Przemyśl (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa, kontakt z klientem, wystawianie przedmiotów na stronie internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mrozy (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży branża medyczna
"BABACHAN" EDWARD BABACHANIAN - 2018-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja czasu wolnego dorosłych i dzieci
NZOZ ORW "FLISAK" s.c. W.Fennig, Z.Kielian, U.Fijałkowska-Tiekiela, Z.Tekiela - 2018-07-27 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Spotkania z kontrahentami, promocja przedsiebiorstwa w mediach i na rynku, sledzenie działan konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Zaskale (małopolskie)
redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż reklam internetowych,umieszczenie reklam na stronie internetowej,nawiazywane współpracy z klientami lokolnymi,rozliczanie uslug,rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Trzebinia (małopolskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
ocena jakości produkcji
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
naliczanie płac, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)
obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)
Kontakty z klientami zagranicznymi - obecnymi i potencjalnymi.Sprzedaż usług i produktów firmy.Spotkania z klientami.Usługi diagnostyczne dla przemysłu morskiego.
INFO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Gdynia (pomorskie)
kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul - 2016-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Umowa agencyjna na czas nieokreślony.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż usług budowlanych, praca w siedziby firmy oarz według zleceń oraz wschodnie granice Polski, Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Reguły (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji związanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry badań lekarskich, itp.)Sporządzanie umów o pracę (z uwzględnieniem różnych rodzajów umów o pracę)Prowadzenie ewidencji nieobecności (urlopy, choroby, nieobecności nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego)Rozwiązywanie umów o pracę (przy zastosowaniu różnych trybów zakończenia umowy o pracę)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa w dziale handlowym, tłumaczenie dokumentów eksportowych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów. wymagany jęz ukraiński, rosyjski, angielski w stopniu bardzo dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Karolin (mazowieckie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE SZALUNKÓW DREWNIANYCH ORAZ SZALOWANIE FUNDAMENTÓW BETONOWYCH, BELEK SŁUPÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAWODU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEGODZINY PRACY: 07.00-16.00STAWKA 14,00 ZŁ
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2018-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)