SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461) Jacewo oferta pracy ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461)

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów

Data publikacji: 2017-11-28

Lokalizacja: Jacewo (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kwiatowa 23, 88-110 Jacewo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA (NR 4461)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jacewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kosztorysant budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o specjalności inżynieria środowiska, energetyka, inżynieria naftowa lub gazownicza;mile widziane doświadczenie w budownictwie przemysłowym lub infrastrukturalnym;znajomość zasad kosztorysowania przy wykorzystaniu programu Norma Pro.;znajomość oprogramowania AUTO CAD;znajomość obsługi pakietu Microsoft Office;odpowiedzialność i konsekwecja w realizacji celów;umiejęność pracy w zespole;odporność na stres;przedsiębiorczość,zaangażowanie

Nazwa pracodawcy: ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Kwiatowa 23, 88-110 Jacewo, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy na e-mail as-kadry (at) alstal.eu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jacewo

Ulica pracodawcy: Kwiatowa

Numer budynku pracodawcy: 23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany

Data dodania oferty pracy: 28.11.2017

Oferta pracy ważna do: 31.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA OZSS - od 1 600 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 8/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

zlecanie, nadzór i rozliczanie remontów w Spółdzielni Mieszkaniowej "Staszica"
Spółdzielnia Mieszkaniowa "STASZICA" - 2016-02-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-06-11 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Sprzedaż internetowa, kontakt z klientem, wystawianie przedmiotów na stronie internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mrozy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (NR 0561) - od 2 100 PLN

Specjalista ds. sprzedaży branża medyczna
"BABACHAN" EDWARD BABACHANIAN - 2018-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

Spotkania z kontrahentami, promocja przedsiebiorstwa w mediach i na rynku, sledzenie działan konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Zaskale (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I ROZLICZEŃ - od 2 500 PLN

redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługa dokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 3 000 PLN

- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

aktywna sprzedaż reklam internetowych,umieszczenie reklam na stronie internetowej,nawiazywane współpracy z klientami lokolnymi,rozliczanie uslug,rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - od 1 850 PLN

ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI PRODUKTU - od 2 100 PLN

ocena jakości produkcji
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

naliczanie płac, obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ - od 3 000 PLN

obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 493 PLN

Kontakty z klientami zagranicznymi - obecnymi i potencjalnymi.Sprzedaż usług i produktów firmy.Spotkania z klientami.Usługi diagnostyczne dla przemysłu morskiego.
INFO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM - od 3 000 PLN

kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul - 2016-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ZDROWOTNYCH - od 3 000 PLN

Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Umowa agencyjna na czas nieokreślony.
PZU na Życie S.A. - 2017-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNEK WSCHODNI - REGUŁY - od 1 850 PLN

prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż usług budowlanych, praca w siedziby firmy oarz według zleceń oraz wschodnie granice Polski, Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Reguły (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADROWYCH ORAZ SPECJALISTA DS. PŁACOWYCH - 2 100 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji związanej z zatrudnieniem pracownika (prowadzenie akt osobowych, rejestry badań lekarskich, itp.)Sporządzanie umów o pracę (z uwzględnieniem różnych rodzajów umów o pracę)Prowadzenie ewidencji nieobecności (urlopy, choroby, nieobecności nieusprawiedliwione, itp.)Ewidencje i rozliczenie czasu pracy (harmonogramy czasu pracy, rozliczanie po zakończeniu okresu rozliczeniowego)Rozwiązywanie umów o pracę (przy zastosowaniu różnych trybów zakończenia umowy o pracę)
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2016-11-16 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 2 000 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

praca biurowa w dziale handlowym, tłumaczenie dokumentów eksportowych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów. wymagany jęz ukraiński, rosyjski, angielski w stopniu bardzo dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Karolin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - od 2 100 PLN

budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)

CIEŚLA BUDOWLANY - od 14 PLN

WYKONYWANIE SZALUNKÓW DREWNIANYCH ORAZ SZALOWANIE FUNDAMENTÓW BETONOWYCH, BELEK SŁUPÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ ZAWODU, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEGODZINY PRACY: 07.00-16.00STAWKA 14,00 ZŁ
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2018-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 775 - 4 211 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - od 2 000 PLN

Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)


Wybierz powiat