SPECJALISTA DS. MARKETINGU Ustronie Morskie oferta pracy OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 4 600 PLN

Zakres obowiązków: Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.

Data publikacji: 2019-02-12

Lokalizacja: Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

Pracodawca: OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 18, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe i znajomość j. niemieckiego mile widziane.

Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Kościuszki 18, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Ustronie Morskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ustronie Morskie

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 18

Profil działalności pracodawcy: ośrodek rehabilitacyjno-wczasowy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 15.02.2019

Oferta pracy ważna do: 12.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 500 PLN

- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu komputerowego, bieżące uzupełnianie dokumentów i ich archiwizacja, ewidencja czasu pracy, absencji, sprawozdawczość GUS.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz urządzeń audiowizualnych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik, znajomość przepisów dot. tematyki pracy w warunków szczególnych. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: rmarkiewicz (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 1 850 PLN

Wykładanie i sprzedaż towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca w sklepie spożywczo-przemysłowym w Czańcu od poniedzaiłku do soboty w godz. 4.30-22.30, w niedziele w godz. 7.00-22.30 według ustalonego grafiku.
Dorota Prus Mini Market - 2016-08-29 - Czaniec (śląskie)

ŚLUSARZŚLUSARZ-SPAWACZ - od 21 PLN

Wykonywanie czynności ślusarskich w ramach napraw maszyn i urządzeń, przezbrajanie, uruchamianie i obsługa maszyn, samodzielna praca na maszynach frezarskich i tokarskich, kontrola jakości produkowanych części, obróbka detali jednostkowych, wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym.Wykonywanie prac spawalniczych z zastosowaniem różnych metod spawania.
"OMEGA SOFT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika w trakcie jego zatrudnienia,naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie dokumentacji dot.ewidencji czasu pracy,wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników np.Rp 7,sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnetrzych(ZUS,US,GUS),sporządzanie raportów i zestawień,księgowanie listy płac,bieżące monitorowanie zmian w przepisach,wystawianie fv sprzedażowych.
Zakłady Przemysłu Drzewnego "Roma" w Gołańczy - 2017-09-18 - Gołańcz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH - do 4 800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej papierów wartościowych; procesowanie transakcji; identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach; wdrażanie obostrzeń od regulatorów finansowych w codziennie obowiązki; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU PROJECT CARGO - od 6 075,86 PLN

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku Project Cargo, spotkania z klientami (prezentacja firmy, negocjacje), ofertowanie z opracowaniem alternatywnych koncepcji projektów, organizacja i nadzór nad transportami ładunków ponadgabarytowych, wsparcie kierownika działu w działaniach handlowych i operacyjnych, obsługa systemów operacyjnych, prowadzenie i zarządzanie dokumentacją operacyjną, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami i podwykonawcami.
OMIDA SEA AND AIR SP. Z O.O. - 2019-01-31 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Kontakt z Klientami zagranicznymiPrzygotowywanie ofert handlowychPrzyjmowanie, potwierdzanie zamówień od odbiorcówWystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Agmar S.A. - 2017-02-16 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 150 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)

BRUKARZ - do 3 000 PLN

Brukowanie skarp z kamienia naturalnego. Roboty przygotowawczo-ziemne. Roboty drogowe, brukarskie i przygotowawcze pod budowy.
"MEL - DRO - KAN" Melioracje, Drogi, Kanalizacje Deleś Włodzimierz Józef - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH - do 2 500 PLN

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej, księgowanie faktur i dokementów rozliczeniowych.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą - wyłącznie osobisty: Wrocław, Rynek 5, I piętro - kadry, Pani Maria Godlewska. Sala D
Admi Spółka z o.o. Gastronomia - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SEO - od 2 000 PLN

OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 2 000 PLN

sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - obsługa klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - obsługa systemów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)- PRACOWNIK NIEMIECKOJĘZYCZNY - od 2 000 PLN

przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej-obsługa klientów-składanie zamówień-przyjmowanie ofert-przygotowywanie dokumentów dla księgowej-obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY MIENIA - od 2 000 PLN

koordynowanie prac, związanych z podległymi pracownikami, sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektów ochrony fizycznej, sporzadzanie raportów, grafików, organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu, sporzadzanie dokumentacji, zwiazanej z ochroną. wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie - 2017-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klienta, sprzedaż wycieczek i hoteli, biletów i ubezpieczeń, obsługa systemów rezerwacyjnych i systemu CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - STAŻ - 1 017,4 PLN

Miejsce odbywania stażu Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)


Wybierz powiat