SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Wynagrodzenie: od 2 774,66 PLN

Zakres obowiązków: poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia

Data publikacji: 2017-02-10

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,66 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,66 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. „B”

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświadczenie w branży poligraficznej, min. roczne doświadczenie w branży jako handlowiec, wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, zaawansowany Excel, mile widziana dobra znajomość rynków zagranicznych (Wielka Brytania, Holandia, Nimecy, Norwegia)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, świadectwo pracy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 10.02.2017

Oferta pracy ważna do: 24.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DZIAŁU WARZYWA/OWOCE - do 1 850 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA D/S EKPORTU - od 2 150 PLN

obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 3 500 PLN

Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 2 000 - 8 000 PLN

nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI BENGALSKICH - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Zgodnie z progarmem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TEKSTYLIÓW - do 1 850 PLN

organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 800 PLN

ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 2 000 - 2 400 PLN

Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, współpraca z przedstawicielami, kontrola stanu magazynowego, kontrola płatności,
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - do 4 800 PLN

DZIAŁANIA NASTĘPCZE I KOORDYNACJA NIEZBĘDNA DO ZAPEWNIENIA, ŻE WSZYSTKIE NIEROZLICZONE / NIESPŁACONE DŁUGI I NIEPRZYDZIELONE ŚRODKI PIENIĘŻNE / KREDYTY NA NALEŻNOŚCIACH OD KLIENTÓW SĄ PRZETWARZANE TERMINOWO. ALOKACJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (TJ. UZGODNIENIE RACHUNKÓW, DORADZTWO DOTYCZĄCE PRZELEWÓW, PRZYGOTOWANIE REFUNDACJI ITP.) ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE ZARÓWNO REAKTYWNEJ, JAK I PROAKTYWNEJ KONTROLI KREDYTOWEJ. ROZPOZNANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI I ICH USUNIĘCIE NEGOCJOWANIE ŚRODKÓW ZARADCZYCH, ABY POPRAWIĆ WYNIKI WINDYKACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY / MURARZ - do 2 200 PLN

Praca jako robotnik budowlany, pomocnik murarza, murarz.
FIRMA INŻYNIERYJNA "ALOG" GERARD GOLA - 2018-01-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - od 2 300 PLN

ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych do sprzedaży stacjonarnej oraz przez internetowy kanał dystrybucji, serwis w zakresie podstawowym niezbędny przy sprzedaży elektroniki użytkowej. Modernizacja stron internetowych, aukcji internetowych oraz wdrażanie i realizacja projektów z zakresu sprzedaży bezpośredniej na rynku lokalnym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Organizacja pracy i promowanie Szkoły
CENTRUM KSZTAŁCENIA "TORUS" - EWA PIECHOWSKA; EWA PIECHOWSKA - 2017-01-23 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT MAGAZYNIERA - od 2 500 PLN

Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-07-12 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OFERTOWANIA - od 2 000 PLN

tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Mława (mazowieckie)

MURARZ-TYNKARZ - do 12 PLN

Wykształcenie zawodowe; min. 5 lat doświadczenia; zdolność do pracy na wysokości; jedna zmiana; praca na terenie Śląska
MATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)

TYNKARZ GIPSEM Z AGREGATU - od 1 000 PLN

wykonywanie tynków gipsowych na mokro z agregatu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Z KLIENTAMI - od 3 000 PLN

-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - 2 000 - 2 400 PLN

WYSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KORESPONDENCJI LISTOWNEJ, ELEKTRONICZNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE
OCHRONA JUWENTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi partnerami handlowymi,- przygotowanie i przedstawienie ofert handlowych klientom polskim i zagranicznym,- negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych,- monitorowanie zleceń oraz dbanie o jakość i terminowość dostaw.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-05-05 - Strzyżów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OŚWIETLENIA I MULTIMEDIÓW - 2 100 - 3 493,08 PLN

- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)


Wybierz powiat