SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Ełk oferta pracy "Administrator" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
Data publikacji: 2017-09-29
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "Administrator" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 68, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikat księgowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : znajomość pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "Administrator" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 68, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.09.2017
Oferta pracy ważna do: 28.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji,- wykształcenie min. średnie,- doświadczenie na stanowisku logistyki,- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,- mile widziane znajomość języka włoskiego,
HT SKIT POLAND - 2018-08-14 - Bieruń (śląskie)
- opracowywanie kosztorysów ofertowych zgodnie z wymogami zamawiającego- analiza SIWZ, dokumentacji projektowej- sporządzanie przedmiaru robót- udział w aukcjacgh przetargowychm-ce pracy: woj. kuj.-pom.
GAZBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-kontakt z kontrahentami-pozyskiwanie nowych klientów-przygotowywanie ofert handlowych-udział w targach-wystawianie faktur
ROCKET POLAND SP. Z O.O. - 2018-05-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych,Przygotowywanie ofert przetargowych,Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów,Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert,Opracowywanie umów przetargowych oraz aneksów do umów,Archiwizacja dokumentacji przetargow
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Szreder - 2016-03-04 - Rokocin (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, fakturowanie i raportowanie sprzedaży, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych i kalkulacji ofert dla klientów, inne obowiązki działu handlowego
Zakład Produkcji Hamulców ''UNIMEX'' Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Legnica (dolnośląskie)
sporządzanie wycen, dokumentacji odbiorowej, koordynacja realizacji zleceń
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie video w języku angielskim; zarządzanie społecznością internetową; pisanie artykułów na temat blockchain i tematów pobocznych po angielsku
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
przewożenie towarów
kontakt przez OHP - 2016-06-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Oława (dolnośląskie)
Przygotowywanie i kalkulowanie ofert przetargowych , koordynacja procesu ofertowego, analiza dokumentacji technicznej, wysyłanie zapytań ofertowych do kontrahentów, kontakt z potencjalnymi klientami (mailowy, telefoniczny, spotkania bezpośrednie), uczestnictwo w przygotowaniu pozyskanych kontraktów, promowanie marki, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Częstochowa (śląskie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klieta indywiualnego - wprowadzenie faktur - przygotowywanie ofert kosztorysowych - kompletowanie dokumentacji personalnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
utrzymywanie bieżących relacji handlowych ze stałymi klientami firmy (rejestracja zamówień, przygotowanie dokumentacji jakościowej i próbek towarów)monitorowanie procesu produkcji zamówień stałych klientów firmykontrola realizacji zamówień i przygotowanie wysyłek towarów do stałych klientów firmykontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych stałych klientów firmymonitorowanie cenników i należności stałych klientów firmyrealizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy oraz w realizacji planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyUmowa na okres próbny, następnie na czas określony lub nieokreślony. Godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie- płaca zasadnicza miesięczna plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A - 2017-11-10 - Słupsk (pomorskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
szycie i produkcja sprzetu rehabilitacyjnego i wsparcie sprzedaży na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątklu w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Raszyn (mazowieckie)
PLANOWANIE I ZLECANIE PRACY KIEROWCOM, PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kłębanowice (dolnośląskie)
- prowadzenie kontroli jakości surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, kontrola higieny w zakładzie, prowadzenie dokumentacji w zakresie procedur i zapisów systemowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, szkolenie pracowników produkcyjnych, współpraca z działem handlu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. SMOLAREK Spółka Jawna - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z Klientami, sporządzanie umów handlowych, sporządzanie kalkulacji cenowych. Praca pomiędzy godz. 9.00-17.00 w wymiarze 1/1 lub 3/4 etatu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOM-HURT" Wiesław Włodarczyk - 2016-05-31 - Łodygowice (śląskie)
Łączenie stalowych elementów konstrukcji i instalacji technologicznych, czytanie i stosowanie dokumentacji spawalniczej (instrukcje technologiczne spawania)
M.S. Group Sandra Susłow - 2015-12-15 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)