SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Pruszcz Gdański oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 900 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji księgowej - ewidencja zaangażowania wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wpisywanie do rejestru faktur zgodnie z datą wpływu.Bieżące i terminowe ewidencjonowanie faktur za poniesione wydatki budżetowe zgodnie z przyjętą w jednostce polityką rachunkowości, sprawdzanie faktur pod względem formalnym,zaksięgowanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową, sprawdzanie i rozliczanie zobowiązań, pilnowanie płatności, terminowości, uzgadnianie sald księgowych, egzekwowanie należności,naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty, obsługa i księgowość funduszu socjalnego pracowników Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz emerytowanych pracowników szkoły, księgowanie raportów kasowych, wprowadzanie do JPK -rejestru VAT zakupu, obsługa kilometrówki, praca na programie Progman Finanse
Data publikacji: 2020-05-06
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji księgowej - ewidencja zaangażowania wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wpisywanie do rejestru faktur zgodnie z datą wpływu.Bieżące i terminowe ewidencjonowanie faktur za poniesione wydatki budżetowe zgodnie z przyjętą w jednostce polityką rachunkowości, sprawdzanie faktur pod względem formalnym,zaksięgowanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową, sprawdzanie i rozliczanie zobowiązań, pilnowanie płatności, terminowości, uzgadnianie sald księgowych, egzekwowanie należności,naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty, obsługa i księgowość funduszu socjalnego pracowników Szkoły Podstawowej Nr 4 oraz emerytowanych pracowników szkoły, księgowanie raportów kasowych, wprowadzanie do JPK -rejestru VAT zakupu, obsługa kilometrówki, praca na programie Progman Finanse
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 900 - 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Do pensji zasadniczej wypłacany jest dodatek stażowy oraz premia regulaminowaGodziny pracy: 7.30-15.30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 900 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe lub średnie ekonomiczne, w zależności od wykształcenia - minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe lub 5 lat na podobnym stanowisku. Pełna zdolność do czynności prawnych. Wysoka kultura osobista. Sumienność, odpowiedzialność. Do pensji zasadniczej wypłacany jest dodatek stażowy oraz premia regulaminowa. Godziny pracy: 7.30-15.30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
danePracodawcy_nip: 5932179514
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620
Ulica pracodawcy: Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6aa6ad1176705ba63296d0daf72f16a4
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej, analiza informacji zwrotnej od klienta, praca na dwie zmiany od 6.00 do 14.00 i od 14.00 do 22.00
SHANKARPACK POLAND Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Strzelin (dolnośląskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym- księgowanie faktur sprze=edaży i zakupów w rejestrach VAT, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych, różnic kursowych- uzgadnianie sald kont rozrachunkowych- prowadzenie ewidencji środków trwałych- rozliczanie delegacji służbowych i zaliczek pracowników- windykacja należności- rozlicanie produkcji, kalkulacja TKW- rozliczanie sklepu internetowego- sporządzanie raportów i analiz na arkuszu kalkulacyjnym MS Excel- fakturowanie- segregowanie i archiwizowanie dowodów księgowych- prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-09-07 - Biłgoraj (lubelskie)
praca w rejestracji, prowadzenie dokumentacji medycznej , prowadzenie dok. w języku angielskim
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2019-06-27 - Konin (wielkopolskie)
-wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych w obszarze sprzedaży,-utrzymanie domen,-serwis oprogramowania księgowego,kadrowego,bieżący instruktaż,usuwanie skutków awarii i błędów operatorskich,-obsługa serwisu oprogramowania rezerwacyjnego,sprzętu komputerowego,sieci komputerowej,wifi,serwera
Hotele Olsztyn Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów,przygotowanie ofert dla klientów,realizacja zamówień,sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży,opieka nad serwisami społecznościowymi,tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów,wykonywanie zdjęć produktów,wykonywanie projektów graficznych,wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej,realizacja ustalonych celów,zarządzanie sklepami internetowymi,optymalizacja efektywności poszczególnych działań,wspólne tworzenie procedur i procesów,analiz efektywności działań,przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2020-06-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2016-05-30 - Chrzanów (małopolskie)
tworzenie i realizowanie założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientaem, koordynowanie procesu sprzedaży produktów, organizacja szkoleń branżowych i fryzjerskich, obsługa strony internetowej oraz sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa ocecnych i przyszłych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, przygotowanie dokumentów do ZUS, GUS, US, PFRON, śledzenie zmian w zakresie prawa pracy, przepisów, ubezpieczeń społecznych
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2020-02-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Białobrzegi (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji z kontrahentami zagranicznymi, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań laboratoryjnych IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacjami IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2016-03-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów z branży oświetlenia LED, realizacja planów sprzedażowych, uczestnictwo w opracowywaniu akcji promocyjnych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, monitorowanie rynku i konkurencji, udział w targach branżowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Uzbekistanu i Indii, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców, pomoc w adaptacji i wdrażaniu pracowników zagranicznych do pracy w Polsce
VITWORKER Sp. z o.o. - 2020-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
- praca jako specjalista ds. uczniowskich
Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 imienia Paderewskiego - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
- wyszukiwanie klientów- fotografów w krajach niemieckojęzycznych- utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, poprzez kontakty telefoniczne i mailowe- negocjowanie warunków handlowych z klientami- realizacja celów związanych z pozyskiwaniem nowych klientów- zagraniczne wyjazdy służbowe na targi ( 2-3 razy w roku)
CYFROWA FOTO - 2017-03-09 - Zaczernie (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA DLA SYSTEMÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH LTE/5G. W SZCZEGÓLNOŚCI ZAKRES OBOWIĄZKÓW OBEJMUJE ANALIZĘ WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH OPROGRAMOWANIA, IMPLEMENTACJE I TESTOWANIE GOTOWEGO KODU, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ORAZ ANALIZĘ I KOREKTĘ BŁĘDÓW WYKRYTYCH W TRAKCIE TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie i nadzór dokumentacji spółki dla zarządu, współpraca z instytucjami celnymi w Polsce i na Ukrainie, przygotowanie odprawy celnej, transportu międzyanrodowego części zastępczych do samochodów, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-13
VL AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Pruszków (mazowieckie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, ZNAJDOWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Grójec (mazowieckie)
Wymagania:- podstawowa znajomość programu AutoCAD,- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania,- dobra organizacji pracy.Zakres obowiązków:- wykonywanie rysunków w środowisku AutoCAD,- analizowanie i rozwiązywanie podstawowych zagadnień i problemów technicznych,- tworzenie dokumentacji projektowej.Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,- stabilność zatrudnienia.
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-03-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
praca związana z handlem i wyrobami, prowadzenie samochodu osobowego, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, realizacja założonych planów sprzedaży (praca Lubin i okolice)
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
planowanie transportu , wybieranie optymalnych traa transportu, terminów realizacji, kontrola nad tankowaniem ciężarówek, dostarczanie raportów, opracowanie harmonogramu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w produkcji
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA - 2019-01-09 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Osoba do pracy w dziale marketingu.
F.P. NOWIKOM JACEK CIEŚLAK - 2016-06-21 - Grabiny-Zameczek (pomorskie)
opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami
kontakt przez PUP - 2020-10-30 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Szczegóły inf. na stronie PCPR w Gliwicach - zakładka nabór na stanowiskaWykształcenie: wyższe (min. licencjat), w tym preferowane kierunki; pedagogika, psychologia, socjologia, resocjalizacja; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społecznej; ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o ochronie danych osobowych; mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS; doś. w pracy w terenie z klientami instytucji pomocy społecznej; posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu; miejsce pracy: Gliwice oraz teren powiatu gliwickiego;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2019-07-23 - Gliwice (śląskie)