SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Ząbkowice Śląskie oferta pracy BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PROLETARIATCZYKÓW 3, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8 00 - 16 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2018
Data zakończenia pracy: 16.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW KODEKSU PRACY, PRZEPISÓW ZUS, USTAW PODATKOWYCH. OBSŁUGA PŁATNIKADOŚWIADCZENIE
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Proletariatczyków 3, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + ŚWIADECTWA PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Proletariatczyków
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami, zadaniami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży.3. Pomoc przy obsłudze osób poszukujących pracy i pracodawców.4. Pomoc przy poszukiwaniu ofert pracy.5. Uczestnictwo w organizacji targów i giełd pracy.6. inne prace zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy (praca zdolna Tychy)
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Tychy (śląskie)
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabia Wola (lubelskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, rekrutacja kandydatów, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Nowak Aleksander Good Job - 2016-06-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
administrowanie zamowień klientów w systemie IT, rejestrowanie zleceń, aktualizowanie baz danych, prowadzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-05 - Legionowo (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
PUMECH Sp. z o. o. - 2015-11-16 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta bankowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Cyców (lubelskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe lub specjalizacja zarzadzanie i ekonomika w ochronie środowiska lub kursy z ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Krótko jak i długoterminowe sporządzanie planów produkcji dla zakładów firmy, optymalizacja zdolności produkcyjnych, tworzenie raportów dotyczących produkcji oraz planowania, stały kontakt z dostawcami w celu rozwiązywania pojawiających się problemów oraz zapewnienia najlepszego serwisu.- Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwości rozwoju, praca w międzynarodowym środowisku.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe logistyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie na stanowisku specjalisty ds. planowania. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności interpersonalne. Wymagana znajomość systemu SAP. Wymagana zdolności analitycznego myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprządzanie list płac i przygotowywanie przelewów, prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie raportów kasowych i prowadzenie dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW), wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kasy, współpraca z biurem rachunkowym pod katem przygotowywania dokumentów, prace administracyjne
Zakład Przerobu Drewna Adam Bazylewicz - 2017-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-09-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prosimy przy składaniu dokumentów o dołączenie kopii świadectwa ukończenia szkoły średniej (wykaz ocen)-jest to wymóg dla wszystkich osób również posiadających wykształcenie wyższe.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
GENERALBUD Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego - 2016-09-29 - Dobczyce (małopolskie)
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
Wystawianie aukcji internetowych: obróbka zdjeć, przygotowywanie opisów, obsluga kasy fiskalnej i drukarki. Monitorowanie stanu magazynowych. Obsługa zleceń, pakowanie, przygotowywanie paczek. Obsluga programu do wystawiania faktur i ksiegowego dotyczącego magazynu. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kęty (małopolskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)