SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wałcz oferta pracy "VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 43, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do uzgodnieniapierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy:dobrej znajomości oraz umiejętności posługiwania się przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych, ZFŚS oraz PFRONumiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowopłacowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy, itp.umiejętności sprawnego przygotowywania i naliczania list płacumiejętności efektywnej współpracy z pracownikami oraz urzędami i instytucjami typu: ZUS, US itp.samodzielności, staranności i odpowiedzialnościkomunikatywności i umiejętności pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: "VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 43, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty pisemne zawierające list motywacyjny , CV oraz zdjęcie przesłać na adres :"VICTORIA CYMES" Sp. z o.o.ul. Kołobrzeska 43 78-600 Wałcz e-mail: kadry (at) cymes.pl tel. 691 979 055Prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz.U.nr 133 poz.883)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 43
Profil działalności pracodawcy:
Jeden z największych producentów syropów zagęszczonych w Polsce. Obecnie oferta obejmuje około 140 produktów, w tym obok syropów , świeże soki, napoje, wody i musztardy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, obsługa biura, umiejętna sprzedaż oferowanych inwestycji.
AXXECO TOMASZ NAROŻNIK - 2016-09-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacji, telefoniczny kontakt z klientami firmy, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Sulejówek (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
inicjowanie i prowadzenie działań usprawniajacych funkcjonowanie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Wiechlice (lubuskie)
kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku wykonywać będzie zadania polegajace na: nadzorze BHP w zakładzie, opracowaniu procedór wynikających z przepisów BHP , braniu udziału w przeprowadzaniu ORZ, weryfikacji dokumentów BHP firm podwykonawczych, braniu udziału w okresowych przeglądach stanu BHP, przeprowadzaniu kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepisów i zasad BHP, organizacji i przeprowadzaniu szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Chojnice (pomorskie)
roznoszenie i rozwożenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-02-02 - Malawa (podkarpackie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-09-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
realizacja planów sprzedaży, praca stacjonarna i mobilna, aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów, wykonywanie przetargów
"WIMET" H. Relewicz, W. Relewicz - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
e-worldworks - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie hali produkcyjnej ręczne oraz maszynowe. Prace porządkowe na zakładzie produkcyjnym: zamiatanie, wynoszenie śmieci, prace na maszynach myjących.
SOLCOM-BAYARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-14 - Tychy (śląskie)
obsługa magazynu, kontakt z klientami, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
LOGO Ewa Bodych - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obowiązki- Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania funkcjonalności systemów w modelu SaaS- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów- Analiza procesowa działań Użytkowników- Proponowanie najlepszych rozwiązań optymalizujących procesy realizowane przez UżytkownikówOferujemy- Pracę w młodym i pełnym inicjatywy zespole, którego autorskie programy uzyskują zasięg międzynarodowy- Uczestnictwo w tworzeniu i dostarczaniu nowatorskich usług- Współpraca z działami IT i korzystanie z dokumentacji programistycznej- Możliwość wyboru rodzaju umowy po okresie próbnym- Szansę rozwoju zarówno dla doświadczonych osób, jak i tych bez wcześniejszego doświadczeniaJakie umiejętności z nami rozwiniesz?- Skuteczna komunikacja z Klientem- Trafne odkrywanie potrzeb Użytkowników systemów- Przygotowywanie szkoleń z użytkowania systemów (jeśli tylko chcesz).
ANSTA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z lekarzem, asysta w gabinecie, mycie i sterylizacja narzędzi
NEO-DENT s.c. A.Foryś-M.Marcisz - 2018-04-19 - Racibórz (śląskie)
zamawianie komponentów do planowanej produkcji, negocjowanie cen z dostawcami, sporządzanie zapytań ofertowych, kontrola zgodności dostaw, wyszukiwanie potencjalnych dostawców
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów w celu optymalizacji ilości i struktury towarów bieżący kontakt z magazynami i działem handlowym, wysyłki i przesuwanie pomiędzy magazyny i salony towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-20 - Kożuchów (lubuskie)
Przygotowanie ciasta do wypieku
PIEKARNIA "KLEMENTYNKA" - Klemens Majkowski - 2019-03-20 - Marki (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Piła (wielkopolskie)
realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów.
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Kościerzyna (pomorskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2345 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-09-24 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych,
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)