SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Polanów oferta pracy MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 800 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie dokumentacji zarządzania systemem jakości, zapewnienie wysokich standardów jakościowych w firmie, analiza oraz monitorowanie wyników jakościowych, realizowanie procedur i norm kontrolowania jakości, przeprowadzanie kontroli jakości wyrobów gotowych, utrzymywanie kontaktów z laboratorium i działem produkcji w zakresie kontroli jakości
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Polanów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bobolicka 18, 76-010 Polanów, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie dokumentacji zarządzania systemem jakości, zapewnienie wysokich standardów jakościowych w firmie, analiza oraz monitorowanie wyników jakościowych, realizowanie procedur i norm kontrolowania jakości, przeprowadzanie kontroli jakości wyrobów gotowych, utrzymywanie kontaktów z laboratorium i działem produkcji w zakresie kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie w branży spożywczej, znajomość norm HCCP, BRC FOOD, samodzielność, dokładność
Nazwa pracodawcy:
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Bobolicka 18, 76-010 Polanów, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydatów z pracodawcą: osobiście, e-mailowo: j.hinz (at) maced.plDodatkowe informacje:praca dwuzmianowa: I zmiana od 6.00 do 14.00, II zmiana od 14.00 do 22.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Polanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polanów
Ulica pracodawcy: Bobolicka
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: produkcja gotowej karmy dla zwierząt
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 24.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sklepu internetowego, nadzór nad procesem wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zapoznanie się z podstawowymi przepisami prawnymi obowiązującymi w realizacji zadań PUP. Nauka przygotowywania dokumentów archiwalnych do przekazania do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych (, umowy, świadectwa pracy, GUS, ochrona danych osobowych)
Zespół Szkół Nr 7 - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie procedur rekrutacji i selekcji kandydatów także z zagranicy na różne stanowiska- przygotowywanie dokumentów zwiazanych z podjęciem pracy - tworzenie baz danych
Alex Personel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Opracowywanie wymagań technicznych, przy współpracy z dostawcami i odbiorcami materiałów w kraju i zagranicą.Badanie materiałów nowej generacji i stosowanych w produkcji bieżącej spadochronów, sprawdzanie jakości materiałów i prowadzenie reklamacji, wykonywanie sprawozdań z badań.Unifikacja, typizacja materiałów, opiniowanie doboru materiałów i technologiczności konstrukcji wyrobów.Poszukiwanie nowych materiałów.
Air-Pol Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Legionowo (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jagodnik (dolnośląskie)
-współprojektowanie i wdrażanie działań promocyjno-reklamowych w firmie lub w firmach agencji marketingowych,-współtworzenie strategii marketingowych,-prowadzenie działań marketingowych i reklamowych,-opracowywanie ofert dla potecjalnych klientów,-analizowanie sytuacji rynkowej i tworzenie audytów.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, - przygotowywanie ofert, - kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2018-03-16 - Ryki (lubelskie)
- Obsługa klienta na sali sprzedaży- Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie (Subiekt GT)- Wprowadzanie do systemu dokumentów handlowych- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- Przygotowywanie ofert- Realizacja zamówień
Hurtownia Porcelany "CENTRUM" Porcelana, Szkło, Sztućce Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań,prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sprawadministracyjno-gospodarczych i Ochrony Mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Lista płac, obsługa kadrowa, wnioski GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
W.T.S. "Work Temp Service" - 2016-05-19 - Staniątki (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
wg stanowiska
Ubojnia Drobiu Henryka Rębkowska - 2018-04-16 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
-nawiązywanie kontaktów z kontahentami, -negocjowanie cen,-zawieranie nowych kontraktów- umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gdów (małopolskie)
Analiza rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy i uzyskiwanie potencjalnych dostawców.Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw.Czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-13 - Ropczyce (podkarpackie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
monitoring i analiza rynków przygotowywanie ofert handlowychbieżąca i bezpośrednia obsługa klientówaktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Lazur- Spółdzielczy Związek Grup Producentów Rolnych - 2017-05-24 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radomsko (łódzkie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: obsługa klientów, fachowe doradztwo, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, marketing
"OTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
przygotowanie ofert handlowych oraz ofert przetargowych na podstawie wytycznych otrzymanych z Działu Sprzedażyprzyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientówwprowadzanie zamówień do systemu operacyjnegoorganizacja wysyłki towarów, współpraca z firmami transportowymiwystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznymmonitorowanie stanu realizacji zamówień, współpraca z Działem Sprzedażyrealizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania firmy w zakresie jakości i ochrony środowiska
Agmar S.A. - 2018-04-12 - Mielec (podkarpackie)
poszukiwanie po całej Europie zleceniodawców , podpisywanie umów , wdrażanie i opracowanie strategi marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)