SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (KONKURS NR A-1116-4/20) Łomża oferta pracy Sąd Okręgowy w Łomży
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (KONKURS NR A-1116-4/20)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami i zadaniami związanymi z procesem inwestycyjnym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Łomży.2.Organizowanie i nadzorowanie przeglądów obiektów budowlanych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, Sądu Rejonowego w Zambrowie.3.Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Łomży oraz książek rewizyjnych urządzeń technicznych.4.Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym.5.Kompletowanie materiałów i sporządzanie sprawozdań z realizacji remontów i inwestycji.6.Sporządzanie projektów i planów finansowych w zakresie inwestycji i remontów.7.Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich.8.Sporządzanie wniosków do właściwych urzędów o wydanie decyzji w związku z zamiarem prowadzenia robót budowlanych.9.Weryfikacja faktur i protokołów odbioru robót budowlanych. 10.Prowadzenie i przygotowywanie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym w Łomży, Sądzie Rejonowym w Grajewie, Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, Sądzie Rejonowym w Zambrowie, w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:a)przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,b)przygotowywanie wzorów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań,c)prowadzenie dokumentacji postępowań i korespondencji do czasu składania ofert,d)udział w pracach komisji przetargowej w charakterze członka.
Data publikacji: 2020-04-30
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami i zadaniami związanymi z procesem inwestycyjnym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Łomży.2.Organizowanie i nadzorowanie przeglądów obiektów budowlanych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, Sądu Rejonowego w Zambrowie.3.Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Łomży oraz książek rewizyjnych urządzeń technicznych.4.Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym.5.Kompletowanie materiałów i sporządzanie sprawozdań z realizacji remontów i inwestycji.6.Sporządzanie projektów i planów finansowych w zakresie inwestycji i remontów.7.Przygotowywanie kosztorysów inwestorskich.8.Sporządzanie wniosków do właściwych urzędów o wydanie decyzji w związku z zamiarem prowadzenia robót budowlanych.9.Weryfikacja faktur i protokołów odbioru robót budowlanych. 10.Prowadzenie i przygotowywanie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym w Łomży, Sądzie Rejonowym w Grajewie, Sądzie Rejonowym w Wysokiem Mazowieckiem, Sądzie Rejonowym w Zambrowie, w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:a)przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,b)przygotowywanie wzorów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań,c)prowadzenie dokumentacji postępowań i korespondencji do czasu składania ofert,d)udział w pracach komisji przetargowej w charakterze członka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; Okres zatrudnienia: na czas absencji zastępowanego pracownika ok. 3-4 miesiące; Wynagrodzenie zasadnicze 3.500 zł + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (KONKURS NR A-1116-4/20)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: techniczny związany z budownictwem, architekturą lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: 1. Poziom wykształcenia: 1) ukończone studia wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunkach technicznych związanych z budownictwem, architekturą lub pokrewne; 2.Umiejętności:1) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego i przestrzennego, prawa zamówień publicznych, norm i przepisów bhp i finansów publicznych,2)znajomość zasad przedmiarowania robót budowlanych i umiejętność sporządzania kosztorysów,3)znajomość zasad przygotowania i rozliczania robót remontowo-budowlanych i inwestycji,4)dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność obsługi programów kosztorysowych,3. Uprawnienia: uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego ( dodatkowe),4. Doświadczenie zawodowe posiadanie co najmniej 4 letniego stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w budownictwie (projektowanie, kosztorysowanie, prowadzenie inwestycji lub nadzoru),
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Łomży
danePracodawcy_nip: 7181022114
danePracodawcy_regon: 000570631
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Złożenie przez kandydatów oferty przystąpienia do konkursu zgodnie z wymogami określonymi w ogłoszeniu Nr A-1116-4/20 zamieszczonym na stronie BIP Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Adres strony pracodawcy: www.lomza.so.gov.pl
Ulica pracodawcy: Dworna
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241104
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?354ac39a08e94312aea937bca6ed2ac7
Podobne oferty pracy
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Doruchów (wielkopolskie)
sprzedaż folii cienkich
"WIPLAST" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnów (małopolskie)
współpraca i kontakty międzynarodowe w organizacji z państwami bloku wschodniego
KORONA LOGISTIC SP. Z O.O. - 2018-11-08 - Kunowice (lubuskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-10-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Tworzenie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; rozbudowywanie istniejących baz klientów; planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych na poszczególnych rynkach; współpraca z kontrahentami; negocjowanie umów z podwykonawcami; przygotowanie programów imprez, kontraktowanie świadczeń i nadzór nad ich realizacją; prezentacja programów u klienta i na spotkaniach branżowych; udział w imprezach branżowych, targach i workshopach w Polsce i za granicą; przygotowywanie prezentacji; proponowanie własnych projektów i pomysłów związanych z rozwojem firmy; realizacja bieżących zamówień; inne powierzone zadania.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
planowanie i realizowanie zaopatrzenia w urządzenia techniczne, sprzęt i urządzenia przeciwpożarowe oraz podejmowanie działań profilaktycznych zapobiegających możliwości powstania jakichkolwiek uchybień w w/w zakresie; realizowanie zaopatrzenia Sekcji Infrastruktury; organizowanie i realizowanie przedsięwzięć związanych z zapewnieniem odpowiedniej estetyki i utrzymania porządku w rejonie obiektów i terenów zarządzanych przez Ośrodek; organizowanie pracy podległym pracownikom gospodarczym, sprzątaczkom i konserwatorowi
CENTRALNY OŚRODEK SZKOLENIA STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-07-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa imprez, pozyskiwanie odbiorców , reklama firmy, sporządzanie planu marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tomaszkowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej w tym zagranicznej, obsługa platformy e-commerce.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2020-03-11 - Brzesko (małopolskie)
kontakt z klientem, przedstawianie oferty firmy, sporządzanie dokumentacji do funduszy strukturalnych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Bychawa (lubelskie)
Obsługa biura handlowego, prowadzenie ewidencji handlowej, odbieranie zamówień, przygotowywanie dokumentacji handlowej, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO SP. Z O. O. - 2016-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakt z klientem i jego bieżąca obsługa, zapewnienie terminowej i ilościowo zgodnej realizacji zamówień, monitorowanie procesu transportowego
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-07-22 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola instalacji wodnych. Realizacja robót w zakresie sanitarnym oraz budowlanym. Kontrola lokali pod względem domniemanych nieprawidłowości na instalacjach. Sporządzanie protokołów odbiorów instalacji. Archiwizacja dokumentów.
Płocka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa - 2019-01-17 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca przy obsłudze suszarni do drewna
FIRMA "PICARO" TADEUSZ PIÓRKOWSKI - 2017-07-05 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie: biura, szatni, korytarza
UBOJNIA DROBIU - TOMASZ PRUS - ŻĘDOWICE - 2016-05-09 - Żędowice (opolskie)
Obsługa sklepu internetowego - wyposażenie łazienek.
P.P.H.U. ASTRA Romuald Cierpiał - 2018-09-04 - Częstochowa (śląskie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
Praca pod nadzorem wykwalifikowanego personelu medycznego. Około 84 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność całodobowa - dyżury po 12 godzin wg grafiku, praca w nocy, w weekendy. Przewidywany okres wykonywania pracy: minimum rok.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientami polskimi i ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Pęcice (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji;pozyskiwanie nowych klientów;utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi;analizowanie wyników sprzedaży;tworzenie ofert handlowych;negocjowanie umów i warunków handlowych;realizowanie planów sprzedażowych;reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych;proponowanie działań usprawniających sprzedaż;sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedażyobsługa klienta w sklepie stacjonarnym,obsługa portali aukcyjnych,prowadzenie kampanii reklamowej w social mediach.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Zawiercie (śląskie)
1. Organizacja i koordynowanie procesów związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów w firmie. 2. Planowanie i organizowanie wysyłek wyrobów gotowychdo klientów końcowych na obszarze Polski, UE i poza nią. 3. Zamawianie usług transportowych w firmach spedycyjnych, negocjowanie cen w obszarze usług transportowych. 4. Organizowanie odbiorów komponentów od dostawców na obszarze UE i poza nią 5. Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej importowej/eksportowej we wspólpracy z agencją celną 6. Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami oraz ocenaskuteczności ich działań 7. Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI) 8. Wystawianie i obsługa reklamacjilogistycznych do przewoźników 9. Monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu w firmie 10.Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie ze standardami firmy 11. Nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)
obsługa i wsparcie procesów wdrażania klienta, sporządzanie raportów/zestawień, kontakt z klientami i podwykonawcami
ASAPON SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Kasjer - Sprzedawca
Firma Handlowo-Usługowa "LIS" Teresa Lisiecka - 2017-02-23 - Osina (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
utrzymanie ciągłości pracy urządzeń zakładu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-01-22 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)