SPECJALISTA DS. INFORMATYKI W BIURZE ORGANIZACYJNYM K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI W BIURZE ORGANIZACYJNYM K/M

Wynagrodzenie: od 4 470,31 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2020-06-23

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 470,31 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - wysługa lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INFORMATYKI W BIURZE ORGANIZACYJNYM K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali administratorzy systemów komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 470,31 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali administratorzy systemów komputerowych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: System operacyjny Windows

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Programowanie PHP

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: System operacyjny Linux

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: HTML

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Język CSS

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - udział w administrowaniu użytkowanymi w Urzędzie systemami teleinformatycznymi, - udział w zapewnianiu bezpieczeństwa przetwarzania danych w sieci teleinformatycznej Urzędu i systemach teleinformatycznych Urzędu, - udzielanie doraźnej pomocy pracownikom Urzędu w zakresie eksploatacji sprzętu komputerowego i urządzeń kopiujących oraz aplikacji i programów informatycznych, - zapewnianie utrzymania w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i urządzeń kopiujących oraz udział w prowadzeniu spraw związanych z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i urządzeniami kopiującymi, - prowadzenie instruktaży dla pracowników Urzędu w zakresie informatyki i obsługi urządzeń kopiujących, - prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych (licencji) oraz aktualizowanie posiadanych przez Urząd licencji na oprogramowanie, - udział w kontroli dokumentów finansowych dotyczących spraw prowadzonych w Wydziale. Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe techniczne albo wyższe (nieprofilowe) i studia podyplomowe z zakresu informatyki, - doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań, - wiedza techniczna z zakresu zagadnień informatycznych, w tym znajomość: systemów Windows Server 2003, 2010, 2012, 2016, Windows 2007, 2010, Vista, Linux; obsługi baz danych; rozwiązań sieciowych; pakietu biurowego MS Office; zagadnień związanych z tworzeniem serwisów WWW, HTML, CSS, PHP; komputerów na poziomie sprzętowym, - znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z rozporządzaniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych ram dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, - umiejętność organizacji pracy własnej, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny, znajomość terminologii informatycznej), - posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej, - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego technicznego preferowane z zakresu informatyki, - znajomość systemu EZD, - umiejętność pracy w zespole, Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego oraz wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 64426. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-9.30; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|252290

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali administratorzy systemów komputerowych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 24.06.2020

Oferta pracy ważna do: 07.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0983cea7852137ae916d8f88a2bcaf94

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS PROMOCJI I ROZWOJU - od 2 041 PLN

1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR - od 2 500 PLN

Obsługa finansowa w zakresie wynagrodzeń pracowników, składek ZUS, wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac, obsługa programu PŁATNIK.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia, obsługa komputera, programu PŁATNIK.
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2017-08-07 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKIEGO - do 3 000 PLN

Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU EKSPORTU - od 3 000 PLN

Kontakt z klientem francuskim, ewidencja zamówień, rozmowy handlowe
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 2 050 - 2 770 PLN

naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT, sporządzanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Kancelaria Gospodarcza Piotr Szatkowski - 2016-10-14 - Poznań (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK - 3 200 - 4 100 PLN

transport kolejowy,praca przy układach sterowania
CEMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Sitkówka (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 300 PLN

identyfikowanie potrzeb zakupowych, monitorowanie dostaw, negocjowanie umów z dostawcami azjatyckimi, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI I LOGISTYKI DLA FIAT I VOLVO - od 7 000 PLN

Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówienia klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładem.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS TAJNEJ BAZY ATOMOWEJ W PODBORSKU - od 2 000 PLN

oprowadzanie wycieczek, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie w czystości obiektów, czuwanie nad bezpieczeństwem zbiorów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Podborsko (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 2 000 - 2 400 PLN

Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1 017,4 PLN

rejestrowanie osób wchodzących i wychodaących z komisariatu, sporządzanie protokołów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY - 2 250 - 2 600 PLN

Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów; sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej; obsługa urządzeń znajdujących się w biurze: komputer, telefon, drukarka, fax; odbieranie połączeń , prowadzenie rozmów oraz przekierowywanie do odpowiednich organów w firmie.
REMDOMPOL SP.Z O.O. - 2019-01-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OPIEKI NAD KLIENTEM-PRZEDŁUŻANIE LICENCJI(RENEWAL ACCONTS MANAGER) - 6 000 - 7 500 PLN

budowanie, rozwój i zarządzanie siecią kontaktów w celu zwiększenia sprzedaży odnowień istniejących licencji na oprogramowanie firmy Aptean. Firma Aptean zajmuje się tworzeniem, wdrażaniem oraz utrzymaniem oprogramowania klasy CRM, ERP, do obsługi produkcji oraz do obsługi łańcucha dostaw. Szczegółowe portfolio produktów obejmuje ponad 30 rozwiązań i ciągle rośnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 344,51 PLN

kontakt z klientami - właścicielami lokali, tworzenie dokumentacji archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

-poznanie systemów informatycznych firmy, program:SUBIEKT GT, program CONAN-wsparcie zespołu sprzedażowego, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kąkolewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PEDAGOGIKI (OGŁOSZENIE O.KDR. 110-1102-140/17) - od 3 200 PLN

- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu pedagogiki w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu pedagogiki uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letni staż pracy w szkole, przedszkolu lub placówce oświatowo-wychowawczej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 3 000 PLN

realizacja obsługi posprzedażowej wobec klientow krajowych i zagranicznych - w tym znajomosc jezyka obcego. Podejmowanie negocjacji warunków zwrotów wadliwego towaru. Nadzorowanie reklamacji , analiza przyczyn reklamacji i poszukiwanie rozwiązan. Aktualizowanie bazy reklamacji. podtrzymywanie kontaktów z klientami firmy itp.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Węgrów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

nadzór nad procesem sprzeaży w firmie , przygotowywanie zamówień, wysyłka towaru, zwroty reklamacje, przygotowywanie rapartów dla zarządu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU (ZE ZNAJOŚCIĄ JĘZYKA ANG I NIEM) - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW (MOTORYZACJA) - od 3 800 PLN

Działania handlowe zakupowe, pojazdów, negocjacje,praca biurowainternetowa - na rynku polskim, oraz wg. znajomości języka obcego.Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-01-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA WZ PEDAGOGIKI - od 2 200 PLN

zgodnie z ogłoszeniem termin zgłoszenia do 29,08,16
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2016-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat