SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU Gliwice oferta pracy FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2015-12-08

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office

Nazwa pracodawcy:
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2015

Data dodania oferty pracy: 04.12.2015

Oferta pracy ważna do: 03.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA R37/3883-1499/15 - od 3 200 PLN

nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 700 - 3 000 PLN

nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA OUTSOURCING - od 2 600 EUR

- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA REINTEGRACYJNY D.S. ZAWODOWYCH- ROBOTY PUBLICZNE - od 925 PLN

Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

obsługa programów komputerowych Płatnik i Grantyfikant.
Mucha Kadry Sp. z.o.o - 2017-08-22 - Mieleszyn (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Podpisywanie umów ofertowanie, wycena, składanie zamówień, obsługa klienta
FHU CAŁKA - 2016-06-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

TOKARZ - od 2 200 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - od 1 850 PLN

Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PRACOWNIK DS. KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

Pracownik ds. księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RESTRUKTURYZACJI - od 2 200 PLN

sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 3 300 PLN

-prowadzenie spraw kadrowo-płacowych klientów firmy;- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa programu kadrowo-płacowego;
PAYROLLIDER SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)

MAGAZYNIER- SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

Zgodny z wykonywanym stanowiskiem, handel
PPHU "CENTRUM" MIROSŁAW TEREPKO JANUSZ KAROLAK S.C. - 2016-03-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 850 - 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK DEMONTAŻU - od 500 PLN

rozbiórka dostarczonych przez pracodawcę części elektronicznych, segregacja towaru zgodnie z wytycznymi, tłumaczenie tabliczek znamionowych i instrukcji obsługi zapisanych cyrylicą
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rembertów (mazowieckie)

SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 700 PLN

Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)

MISTRZ OPIEKUN DZIAŁU PRODUKCJI OKIEN - od 4 500 PLN

kierowanie zespołem pracowników, nadzór nad organizacją działu, współpraca z kierownikiem w zakresie produkcji, koordynacja dostaw materiałów, załadunków, inicjatywy w zakresie usprawnienia procesu produkcyjnego; godziny pracy: 7.00- 15.00
Fasada Windows & Doors Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Głobino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA (NR 0316) - od 4 000 PLN

planowanie i koordynacja procesów sprzedażowo-produkcyjno-logistycznych w perspektywie krótko i długoterminowej,podejmowanie działań w celu optymalizacji kosztów produkcji, stanu stoków magazynowych i wykorzystania środków logistycznych,zapewnienie spójnego przepływu informacji pomiędzy zespołami sprzedazowymi oraz produkcyjnymi i logistycznymi,raportowanie danych sprzedazowych, produkcyjnych i logistycznych,wsparcie dla działów:Produkcji, Sprzedaży, Logistyki,Centrum Obsługi Klienta, Performance/Jakości/Controllingu,organizacja i prowadzenie tygodniowych spotkań planistycznych z działami
LAFARGE CEMENT SA - 2018-01-30 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - od 1 850 PLN

Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek, obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-18 - Lubaczów (podkarpackie)