SPECJALISTA DS. EKSPORTU K/M Czechowice-Dziedzice oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU K/M
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-09
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2015
Data zakończenia pracy: 09.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum średnie, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w branży oświetleniowej, bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i niemieckiego, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, znajomość branży budowlanej oraz wykończenia wnętrz (preferowane sektory: oświetleniowy, elektrotechniczny), prawo jazdy kat. B, dobra obsługa komputera (MS Office), predyspozycje osobowościowe: samodzielność, wysokie zaangażowanie, koncentracja na zadaniach i realizowaniu celów, konsekwencja i zdecydowanie, umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista. Obowiązki: realizacja zadań sprzedaży eksportowej produktów Spółki zgodnie z przyjętym budżetem wpływając wydatnie na wynik finansowy firmy, umacnianie i rozwijanie pozytywnych długofalowych relacji handlowych z aktualnymi i potencjalnymi Klientami, kreując pozytywny wizerunek Spółki , aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej oraz raportowanie do przełożonego zgodnie z ustalonymi standardami Spółki, udział w targach branżowych i wyjazdy służbowe.Pracodawca oferuje: możliwość samodzielnej pracy w powierzonym regionie, budowanie bazy klientów, nowoczesne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon), szkolenia produktowe, wynagrodzenie: 3000,00 netto+ prowizja od sprzedaży. Umowa z agencją pracy tymczasowoej. Adres zastrzeżony umową z pracodawcą użytkownikiem.Zgłoszenia mailowe: warszawa (at) jobhouse.pl z dopisaniem nr referencyjnego SPEC/EXP/CZECH/DZIEDZ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Praca w Czechowicach Dziedzicach, adres zastrzeżony przez pracodawcę użytkownika
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 09.12.2015
Oferta pracy ważna do: 20.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca z klientem,praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pojazdem mechanicznym pow. 3,5t. Transport krajowy i międzynarodowy.
FIGO TRANSPORT I SPEDYCJA BARTOSZ GOŁEK - 2017-07-27 - Zbąszyń (wielkopolskie)
w/g stanowiska
"KH - KIPPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
prowadzenie księgowości szkół, prowadzenie scentralizowanej obsługi podatku VAT, wprowadzanie faktur do systemu zamówień publicznych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piastów (mazowieckie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kluczbork (opolskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i przetargów, budowanie nowych i rozwijanie już istniejących relacji z klientami, aktywna sprzedaż produktów laboratoryjnych. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia.
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów korzystających z dwóch sklepów interetowych, a także platform aukcyjnych i ogłoszeniach w internecie, prowadzenie działań wsparcia sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych, obsługa techniczna e-handlu, telefoniczna obsługa obecnych i potencjalnych klientów firmy, przygotowanie produktów do wysyłki, pakowanie produktów i prowadzenie ewidencji paczek wysyłanych, koordynacja pracy zewnętrznych form kurierskichm ewidencja rachunków za orzesłane towary.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Krzczonów (małopolskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kania (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie kluczowych klientów z krajów Bliskiego Wschodu, podpisywanie kontraktów, opieka nad klientami, podróże służbowe. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Janki (mazowieckie)
Komleksowa obsługa kadrowa firmy. Praca w dziale kadr i płac.
Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Siedlce (mazowieckie)
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowanie dokumentow sprzedaży, ofert, udzial w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-10-03 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
obsługa klientów, przygotowywanie pism i wniosków do szpitali, policji, prokuratury, sądów, urzędów
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Specjalista administrator systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Sanok (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-11-04 - Bełchatów (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)