SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA Barlinek oferta pracy Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
Data publikacji: 2017-02-23
Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 2, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Na początek umowa na okres próbny. Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka)Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: Technik BHP
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku i specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP, nie wymagane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 2, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: myśliborski
Gmina pracodawcy: Barlinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barlinek
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 23.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kadr i płac w szkole, obsługa programów komputerowych
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. RADY EUROPY W LUBINIE - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów na kursy i szkolenia, kompleksowa obsługa Klienta. Sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i analiz, lokalne działania marketingowe, kompeksowa organizacja kursów i szkoleń. Realizowanie planów sprzedażowych. bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE.
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp.z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie tynków oraz tynków sztukateryjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mościska (mazowieckie)
SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWYCH, LEASING, KREDYT, POŻYCZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Krosno (podkarpackie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Wielgłowy (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa programu kadrowo-płacowo oraz programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
Realizacja badań laboratoryjnych oraz kontakty (wyjazdy) do krajów ościennych (wschodnich). Delegacje do krajów Wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
Rozpatrywanie reklamacji i odstąpień od umowy, wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami przy współpracy z dostawcami oraz klientami (telefonicznie lub mailowo) udzielanie informacji na temat statusu reklamacji i odstąpień od umowy.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Ołtarzew (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
komunikacja z działem planowania produkcji, współtworzenie i realizacja planów produkcyjnych zgodnie ze strategią firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolności produkcyjnych maszyn i urządzeń, prowadzenie statystyki produkcji i zamówień, wspólpraca z dostawcami, monitorowanie sprawności technicznej maszyn, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej (m.in. wybór sprzętu, dobór kadry), przygotowanie planów realizacji procesów produkcji (określanie norm materiałowych, struktur montażowych), analiza zapotrzebowania na materiały technologiczne, kontrola poprawności przebiegu produkcji z uwzględnieniem jakości produktukońcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi, raportowanie do przełożonego, gotowość do odbywania odróży służbowych
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i działem handlowym
KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j. - 2016-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Planowanie budzetów, logistyka na różne okresy oraz ich opracowywanie w języku rosyjskim. Ocena kosztów własnych towaru na terminalach propozycji optymalizacji kosztów logistyki. Organizacja pomocytechnicznej programowaniu 1C:Enterprisc. Pomoc w realizacji pozostałych zadań działu finansowego.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-02-17 - Augustów (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
wyposażenie, doposażenie stanowiska pracy, działalność gospodarcza, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)