SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA Barlinek oferta pracy Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"

Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: -kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.

Data publikacji: 2017-02-23

Lokalizacja: Barlinek (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Fabryczna 2, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Na początek umowa na okres próbny. Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka)Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barlinek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barlinek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: Technik BHP

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku i specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP, nie wymagane doświadczenie zawodowe

Nazwa pracodawcy:
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Adres pracodawcy:
Fabryczna 2, 74-320 Barlinek, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: myśliborski

Gmina pracodawcy: Barlinek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Barlinek

Ulica pracodawcy: Fabryczna

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 23.02.2017

Oferta pracy ważna do: 31.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 3 000 - 6 000 PLN

prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TOKARKI - od 2 100 PLN

obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA PORTUGALSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

obsługa kadr i płac w szkole, obsługa programów komputerowych
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. RADY EUROPY W LUBINIE - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - do 2 500 PLN

1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (NR 5314) - od 3 000 PLN

- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY KURSÓW I SZKOLEŃ - od 2 300 PLN

Aktywne pozyskiwanie Klientów na kursy i szkolenia, kompleksowa obsługa Klienta. Sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i analiz, lokalne działania marketingowe, kompeksowa organizacja kursów i szkoleń. Realizowanie planów sprzedażowych. bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE.
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp.z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - od 1 000 PLN

wykonywanie tynków oraz tynków sztukateryjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Mościska (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH - od 3 700 PLN

SPRZEDAŻ USŁUG FINANSOWYCH, LEASING, KREDYT, POŻYCZKI ITP.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 500 PLN

- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI - od 1 850 PLN

Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 700 PLN

Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Wielgłowy (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 14 PLN

kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa programu kadrowo-płacowo oraz programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ (ART.150F) - od 1 850 PLN

prowadzenie zajęć z uczestnikami CIS w ramach doradztwa zawodowego,nadzór nad zamówieniami publicznymi, pozyskiwanie środków zew. z UE, realizacja zadań z zakresu polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych
Centrum Integracji Społecznej w Drezdenku - 2016-03-18 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BADAŃ NA RYNKI WSCHODNIE - od 2 850 PLN

Realizacja badań laboratoryjnych oraz kontakty (wyjazdy) do krajów ościennych (wschodnich). Delegacje do krajów Wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMACJI I ZWROTÓW - od 14,5 PLN

Rozpatrywanie reklamacji i odstąpień od umowy, wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami przy współpracy z dostawcami oraz klientami (telefonicznie lub mailowo) udzielanie informacji na temat statusu reklamacji i odstąpień od umowy.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Ołtarzew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 3 000 PLN

Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ORAZ OPTYMALIZACJI PRODUKCJI - PRACA NA TERENIE INOWROCŁAWIA I WOJ. KUJAWSKO-POMORSKIEGO (NR 2407) - od 7 000 PLN

komunikacja z działem planowania produkcji, współtworzenie i realizacja planów produkcyjnych zgodnie ze strategią firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolności produkcyjnych maszyn i urządzeń, prowadzenie statystyki produkcji i zamówień, wspólpraca z dostawcami, monitorowanie sprawności technicznej maszyn, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej (m.in. wybór sprzętu, dobór kadry), przygotowanie planów realizacji procesów produkcji (określanie norm materiałowych, struktur montażowych), analiza zapotrzebowania na materiały technologiczne, kontrola poprawności przebiegu produkcji z uwzględnieniem jakości produktukońcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi, raportowanie do przełożonego, gotowość do odbywania odróży służbowych
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 1 850 PLN

przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i działem handlowym
KARMAG POŚREDNICTWO I HANDEL Jerzy Dziedzic, Adam Sawicki Sp. j. - 2016-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - do 5 650 PLN

Planowanie budzetów, logistyka na różne okresy oraz ich opracowywanie w języku rosyjskim. Ocena kosztów własnych towaru na terminalach propozycji optymalizacji kosztów logistyki. Organizacja pomocytechnicznej programowaniu 1C:Enterprisc. Pomoc w realizacji pozostałych zadań działu finansowego.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA - 997,4 PLN

wyposażenie, doposażenie stanowiska pracy, działalność gospodarcza, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - do 15 PLN

Wykształcenie średnie kierunkowe; doświadczenie zawodowe; obsługa klienta; dyspozycyjność; komunikatywność; sprzedaż ofert turystycznych Biura Podróży Itaka; jedna zmiana; 1/2 lub 1/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
FHU "M & R CAMPBELL" - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 060 PLN

obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA - od 2 575 PLN

Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)


Wybierz powiat