SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: tworzenie rozwiązań projektowych

Data publikacji: 2019-10-18

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: tworzenie rozwiązań projektowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADAŃ I KOMUNIKACJI PROJEKTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista komunikacji społecznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista komunikacji społecznej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Adres pracodawcy:
Kościuszki 5, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: policki

Gmina pracodawcy: Police

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Police

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista komunikacji społecznej

Data dodania oferty pracy: 18.10.2019

Oferta pracy ważna do: 17.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d11606cb48b431274538769551df5434

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA E-COMMERCE - 6 000 - 8 000 PLN

-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 2 080 PLN

Przygotowywanie elementów konstrukcji budowlanych, montowanie elementów konstrukcji budowlanych, wykonywanie prac związanych z rozbiórką elementów budowlanych.
WAR-EIGHT Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Nowy Modlin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW (3456) - od 3 600 PLN

utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych,przeprowadzanie akcji ofertowych i analiz porównawczych,negocjowanie warunków kontraktów z dostawcami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW. - od 2 250 PLN

Przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji, negocjacje handlowe z klientami, podpisywanie umów/aneksów z klientami, fakturowanie, przeprowadzanie prezentacji, fotorelacje z hoteli, popularnych restauracji, przygotowywanie prezentacji handlowych, wyszukiwanie ofert przetargowych, tworzenie treści i dobór fotografii do ofert i prezentacji. Praca dwuzmianowa w godzinach 08:00-16:00, 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

prace pomocnicze w zakresie obsługi pracowników oraz kooperantów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych, fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży, budowanie dobrych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie oferty firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARENA S.A. - 2016-05-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM - od 3 000 PLN

- obsługa wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących od klientów- przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacji jego zamówień - budowanie relacji z aktualnymi klientami, oraz nastawienie na poszukiwanie nowych klientów w branży HRPraca w godzinach: 08:00-16:00Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, systematyczność i dokładność, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1, min. 3 lata doświadczenia zawodowego
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-10-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM - od 2 250 PLN

Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. Sp. K - 2019-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 250 - 2 800 PLN

przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań, ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp.J. - 2019-10-04 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA - od 3 000 PLN

- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 1 850 PLN

Noszenie cegieł i zaprawy murarskiej, kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, ładownie i rozładowywanie materiałów budowlanych, wykonywanie prostych prac rozbiórkowych.
Firma Handlowo Usługowa Handbud Wiesław Blicharski - 2016-09-09 - Włodawa (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW - od 2 800 PLN

- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMOWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 2050) - od 3 000 PLN

•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZASOBÓW LUDZKICH - od 6 342 PLN

Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - do 2 000 PLN

Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP- Nadzór nad systemami: OHSAS 18001, ISO 14001 - Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego- Tworzenie wewnątrzzakładowych instrukcji bezpieczeństwa- Odbiory maszyn i stanowisk pracy pod kątem BHP,- Przeprowadzanie audytów BHP, ergonomicznych i systemowych- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych,- Nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz przeprowadzanie szkoleń dla firm zewnętrznych
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2016-03-25 - Radomsko (łódzkie)

KONSULTANT DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH - od 2 500 PLN

wypełnianie dokumentacji, praca biuorwa, konsultacje z klientami, promocja firmy, analiza dokumentów, tworzenie prezentacji
Agroexpert Agnieszka Linkowska Olszewka - 2015-12-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-11 - Brzozowiec (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 600 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu dobrym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 4 200 PLN

osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za szeroko pojętą organizację reklamy, przygotowanie projektów reklamowych,obsługę bieżącą nowo powstającej strony internetowej: tj. aktualizowanie informacji, prowadzenie funpage firmy, organizacja wszystkich niezbędnyc porcesów które się z tym wiążą, ponadto organizacja dokumentacji firmowej jak i pozyskiwanie partnerów do współpracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 500 PLN

tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - 2 250 - 2 400 PLN

Organizacja prawidłowego funkcjonowania bazy jednostki;Organizacja i zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentacji oraz informacji;Prowadzenie i rejestracja korespondencji;Wykonywanie dyspozycji środkami materiałowymi lub pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2019-04-26 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 2 000 - 2 500 PLN

praca w biurze. pozyskiwanie oferentów do reklamy, przygotowywanie materiałów reklamowych
Pożyczka OKEY sc - 2016-11-17 - Starachowice (świętokrzyskie)

KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH - od 2 800 PLN

Montaż podzespołów.Praca przy maszynach w ruchu.Praca na linii montażowej.Orgazniaowanie pracy innych osób, koordynowanie pracowników tymczasowych.Termin rozpoczecia zatrudnienia ustalany indywidualnie z kandydatem.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA - do 4 400 PLN

Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, nadzór nad bieżącymi przeglądami i remontami maszyn, udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń, nadzór nad magazynem części zamiennych, nadzór nad pracą podległego zespołu, kontrolowanie stanu technicznego maszyn, urządzeń i pomieszczeń, eliminowanie nieprawidłowości.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-11-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)