SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Gliwice oferta pracy "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 730 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie/wyższe; min. 3 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji pracy, terminowość, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu spółki, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu Spółki do programu Symfonia Handel, prowadzenie kasy złotowej, sporządzanie zestawień zobowiązań,należności oraz przychodów w rozbiciu na poszczególne działy, bieżący kontakt z biurem rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozielska, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie/wyższe; min. 3 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji pracy, terminowość, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu spółki, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu Spółki do programu Symfonia Handel, prowadzenie kasy złotowej, sporządzanie zestawień zobowiązań,należności oraz przychodów w rozbiciu na poszczególne działy, bieżący kontakt z biurem rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 730 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 730 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-122 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19f32f4fae6a0516eb12f186fecdfd79
Podobne oferty pracy
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem oferty,- opracowywanie kosztorysów i ofert z branży budowlanej,- tworzenie budżetów dla poszczególnych inwestycji,- analiza dokumentacji przetargowej,- opracowanie przedmiarów i wycena robót branży budowlanej,- rozsyłanie zapytań ofertowych,- analiza porównawcza otrzymanych ofert,- współpraca z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych,- udział w negocjacjach techniczno-handlowych,- współpraca z nadzorem budowy w trakcie realizacji inwestycji.
PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Oświęcim (małopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z polityką rachunkowości -prowadzenie ewidencji księgowej ,współpraca z bankiem ,czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych - rozliczanie inwentaryzacji - weryfikacja sald, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, archiwizowanie dokumentów księgowych
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie - 2016-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień, obsł. klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy (0,25et).Szczegółowe informacje o naborze dostępne na stronie internetowej: http://biuletyn.abip.pl/mopspila/index.php?komunikat=2937&parent=2937Umowa o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-12-15 - Piła (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
Dekretacja i konfrontacja. Sporządzanie sprawozdań finansowych, umiejętność sporządzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:- rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych- przekazywanie niesprawnego sprzętu do autoryzowanego serwisu lub odsyłanie do producenta- kontrola przebiegu procesu reklamacyjnego- bieżąca komunikacja z klientem - prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji- wystawianie dokumentów magazynowych- ewidencja reklamacji w systemie (wewnętrzny program komputerowy do obsługi reklamacji)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu do 30rż - Współpraca z kontrahentami, agentami, wdrażanie do sprzedaży, kreowanie ofert, korespondencja z agentami, prygotowywanie dokumentów podróżnych, sprzedaż ofert
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie www.slupsk.so.gov.pl w zakładce "oferty pracy"
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
specjalista ds. IT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świdnica (lubuskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej. Opracowywanie opisów produktów. Doradzanie klientom. Pozyskiwanie nowych klientów internetowych.Dokonywanie analiz sprzedażowych. Zamawianie towarów.
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
IJB IGA BUDNA ( CERTYFIKAT NR 12664) - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
Realizacja listy zakupwej z działu konstrukcji. Kontakt z firmami zewnętrznymi, dostawcami.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Bożejowice (dolnośląskie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
prace opiekuńczo -wychowawcze; godziny pracy 6.30-14.30, 9.00-17.00; I umowa na okres próbny;
P.U. BABY CITY ALEKSANDRA SOLECKA - 2018-04-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
• Bardzo szeroki obszar odpowiedzialności od tworzenia prostych rysunków, ogólnych układów projektów, do projektów, które wymagają wysokiego poziomu umiejętności technicznych,• Przygotowanie rysunków elementów konstrukcyjnych według potrzeb klientów.• Obliczanie i projektowanie elementów stalowych konstrukcji• Opracowanie dokumentacji technicznej do celów produkcyjnych• Projektowanie i wymiarowanie całego żurawia hydraulicznego• utworzenie schematu hydraulicznego (EPLAN) i listy części (SAP)• współpraca w dziale R & D
Palfinger Marine Cranes - 2015-07-23 - Austria (Austria)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2017-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie polityki ochrony środowiska w firmie- Asystowanie kadrze zarządzającej w zakresie ochrony środowiska i wdrażanie działań korygujących- Weryfikowanie zagrożeń w zakresie ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Wykonywanie wszelkich analiz środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami- Prowadzenie całości gospodarki materiałowej w tym i metali szlachetnych- Ścisła współpraca z administracją pobliczną- Sporządzanie wykazów i raportów zawierających informację o zakresie korzystania ze środowiska
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wg stanowiska. Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Limanowa (małopolskie)
Praca na linii produkcyjnej okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
zarządzanie, planowanie, rozliczanie żywienia w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pobierowo (zachodniopomorskie)