SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania informacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista zarządzania informacją
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2-B2), umiejętność obsługi MS Office.Obowiązki:- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 1231031521
danePracodawcy_regon: 015812195
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|262207
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania informacją
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?44c061193ffcb43a289acf47f47ab12a
Podobne oferty pracy
realizacja planów sprzedażowychobsługa klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowychaktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługikształtowanie pozytywnego wizerunku firmyterminowe raportowanie wyników.Umowa na 24 miesiące po 3 miesięcznym okresie próbnym; godziny pracy: 9.00- 17.00
Centrum Finansowe KOMPLET FINANSE Ewa Pabis - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
obszar produkcji: praca przy grilu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń; •obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń; •prace magazynowe oraz prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu;
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
OBOWIĄZKIEM JEST PRZYGOTOWANIE ELEMENTÓW STOISK. MONTAŻ I DEMONTAŻ STOISK.TRANSPORT, ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK ELEMENTÓW STOISK.MILE WIDZIANI STOLARZE, A TAKŻE MALARZE Z UMIEJĘTNOŚCIĄ SZPACHLOWANIA I LAKIEROWANIA POWIERZCHNI DRZEWNYCH.WYMAGANE JEST ZAANGAŻOWANIE, DOKŁADNOŚĆ I CHĘĆ DO PRACY.OFERUJEMY UCZESTNICTWO W INTERESUJACYCH PROJEKTACH NA TERENIE NIEMIEC I EUROPY.PRACE PELNA WYZWAN W BRANZY TARGOWEJ.
EXPO CODE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Jasionka (podkarpackie)
Przewożenie materiałów hutniczych i chemicznych spalinowym pojazdem trakcyjnym po torach bocznicy kolejowej oraz przetaczanie wagonów firmom zewnętrznym.Praca na 1/2 etatu. Godziny do uzgodnienia z pracodawcą (Zakład pracuje na dwie zmiany w godz. 6.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00)
Mostostal Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2016-11-10 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, sporządzanie zaświadczeń, korespondencji, gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Żabno (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Sadłowo (kujawsko-pomorskie)
szczegóły oferty pracy na stronie: www.slupsk.sr.gov.pl; umowa do 31.12.2019 r.; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2019-03-20 - Słupsk (pomorskie)
-OBSŁUGA LINII TECHNOLOGICZNEJ DO PRODUKCJI TUB ŚWIATŁOWODOWYCH, KABLI PATCHKORDOWYCH, KABLI DROP,-ZBROJENIE LINII TECHNOLOGICZNYCH,-PROWADZENIE PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH-PROWADZENIE SAMOKONTROLI,-UDZIAŁ W TESTACH,
FIBRAIN SP. Z O.O. - 2018-10-08 - Jasionka (podkarpackie)
organizacja bieżącej pracy sekretariatu, współpraca z krajowym koordynatorem ds. programów sponsorskich, współpraca z darczyńcami, przygotowanie raportów,
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2016-09-20 - Biłgoraj (lubelskie)
do uzgodnienia
SINJA Firma Handlowo-Usługowa Jerzy Czekaj - 2017-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Produkcja mebli zgodnie z otrzymanym zleceniem, obróbka surowców, półproduktów, oraz montaż zgodny z dokumentacją techniczną oraz zleceniem produkcyjnym, obsługa maszyn i narzędzi stolarskich.
NEWSDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-28 - Kartuzy (pomorskie)
- Prace biurowe w siedzibie firmy,- Udział w targach na terenie kraju
ZPRB Arex Arkadiusz Cebrat - 2016-02-11 - Las (śląskie)
Prace pomocnicze przy pielęgnacji zieleni i utrzymaniu porządku.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Błonie (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Zabrze (śląskie)
-
TABEX-OZMO SP. Z O.O. - 2018-08-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc kuchenna
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. KRÓLOWEJ JADWIGI W PILE - 2016-09-29 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie prac ogóllobudowlanych- wykończeniowych, takich jak : szpachlowanie, tynkowanie, malowanie, tapetowanie, układanie glazury, paneli a także prace związane z wznoszeniem budynków.
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Głogów (dolnośląskie)
PRACA Z CZYTELNIKIEM POPRZEZ WYPOŻYCZENIE KSIĄŻEK, PRACA Z DZIEĆMI, WARSZTATY MANUALNE PROMUJĄCE CZYTANIE, UCZESTNICTWO ORAZ PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ AUTORSKICH, PRACA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE KSIĄŻEK DO SYSTEMU
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Pawłowiczki (opolskie)
- zapewnienie profesjonalnej obslugi klienta- obsługa kasy fiskalnej - towarowanie działu- wspomaganie pracy i innych działów w razie potrzeby
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2019-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie optymalnych procesów przemysłowych, ocena funkcjonalności procesów produkcji, wdrażanie do produkcji produktu.
RADIODYFUZJA.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-23 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Budziska (świętokrzyskie)
opieka nad zwierzętami w schronisku, prace porządkowe na terenie schroniska.
Urząd Miasta Żyrardowa - 2019-08-29 - Żyrardów (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna towarów, tworzenie raportów dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
produkcja wyrobów cukierniczych, dbanie o odpowiednią jakość surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków
kontakt przez PUP - 2020-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
PHU Transland Tadeusz Wawrzyniak - 2018-08-20 - Święciechowa (wielkopolskie)
wniosek
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa koparki, wykonywanie wykopów, prace ziemne.
Wiesław Michalski - Zakład Budowlano-Transportowy „DROGMOST” - 2019-07-08 - Chełm (lubelskie)
naprawa pojazdów osobowych i dostawczych
ONLINE-TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pozyskiwnie nowych klientów oraz współpraca z obecnymi klientami. Wdrożenie ustaleń dot. projektów realizwoanych w ramach umów z klientami. Identyfikacja oraz wyszukiwanie potencjalnych klientów. Przygotowywanie i prezentacja oferty oraz prowadzenie rozmów i negocjacji w celu doprowadzenia do podpisania umowy z klientami poprzez działania własne. Efektywna komunikacja i współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.Umowa zlecenie, zatrudnienie 3 lataPraca w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pokoju hotelowego pod nieobecność gości oraz przygotowywanie pomieszczeń do przyjęcia nowych gości
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)