SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-REFDO30 Września oferta pracy Gościniec Wrzesiński sp. z o. o. (ZUH GosciniecAdam Goclik-dawniej)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-REFDO30
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, sprzedaż reklam radiowych i gazetowych
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Gościniec Wrzesiński sp. z o. o. (ZUH GosciniecAdam Goclik-dawniej)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 34, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, sprzedaż reklam radiowych i gazetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-REFDO30
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Gościniec Wrzesiński sp. z o. o. (ZUH GosciniecAdam Goclik-dawniej)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
OPOLSKA 27, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: OPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Krojenie oklejek i materiałów introligatorskich.
Bongs Segregatory Polska Sp. z o. o. - 2018-01-04 - Szemud (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + premia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Nuga Health Sp.z.o.o - 2017-07-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-05-27 - Rożnowice (wielkopolskie)
zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu, tworzenieprojektów dokumentów kadrowych, korzystanie z materiałów i opracowań będącychw dyspozycji wydziału, zapoznanie się z wewnętrznymi procedurami kontroli oraz obiegu dokumentacji finansowo-księgowej, zapoznanie z kolejnymi etapami planowania dochodów i wydatków budżetowych, zapoznanie ze sposobami sporządzania sprawozdawczości budżetowej z wykonania budżetu wg klasyfikacji budżetowej.
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Dobrzyca (wielkopolskie)
REKRUTACJA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ, KONFERENCJI, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW PROJEKTU GREEN-CERTYFIKATE, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW FORUM EKOLOGICZNEGO, UDZIELANIE INFORMACJI O ZADANIACH STATUTOWYCH REALIZOWANYCH PRZEZ FUNDACJĘWYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ADMINISTRACYJNEJ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizowanie celówBudowanie długoterminowych relacji z klientemSprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4230 zł.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie strategii i planów marketingowych, wsparcie w działaniach marketingowych placówek firmy, promocja marki w sieci: internet, mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
szycie i produkcja sprzetu rehabilitacyjnego i wsparcie sprzedaży na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów firmy droga e-mail oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2016-10-17 - Żory (śląskie)
wykładanie towaru
Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż materiałów elektrycznych i metalowych (narzędzie elektronarzędzi), obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów
"ELHURT-ELMET" Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Zambrów (podlaskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
SMB Consulting Bochyński Sebastian - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom dobór odpowiednich produktów wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
serwowanie napojów alkoholowych i bezalkoholowych
Małgorzata Leśniowska FHU TROPIC Małgorzata Leśniowska, "Marges i Tropic" M.Leśniowska, P.Marek - 2017-07-20 - Tarnów (małopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)