SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego na danym stanowisku w ostatnich 5 latach, znajomość języka ukraińskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126 A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie działań mających na celu doskonalenie procesów, ulepszanie organizacji pracy, optymalizację stanowisk pracy, określanie czasów jednostkowych i norm pracy oraz ich bieżąca aktualizacja, we współpracy z zespołami budowanie i pilotowanie rocznego planu postępu oraz udział w projektach, sporządzanie statystyk i raportów
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2019-01-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czerwonak (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, szkolenie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Scentralizowanie wszystkich kroków otwierania rachunków klientów na jednym stanowisku, definiowanie wymagań formalnych, weryfikacja dokumentacji koniecznej do otwarcia konta, dodania nowego produktu klientom biznesowym firmy, pełnienien roli punktu kontaktowego dla klienta i partnerów biznesowych przez telefon i e-mail. Otwieranie rachunków, czynności związane z procesem CDD, KYC oraz FATCA, CRS. Uzupełnianie dokumentacji dotyczącej profilu, analizowanie ryzyka klientów oraz eskalacja obaw związanech z ryzykiem. Efektywna współpraca z partnerami biznsowymi. Zapewninanie wysokiej jakości obsługi klienta; Dostarczanie terminowej i kompletnej dokumentacji zgodnej z wymaganiami potrzebnej do otwarcia konta. Gromadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej klienta zgodnie z procedurami i wymogami regulacyjnymi.
kontakt przez PUP - 2020-12-07 - Kraków (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Kluczbork (opolskie)
praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie nauczania dziecka klasy I
kontakt przez PUP - 2020-10-22 - Krynka (lubelskie)
bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów sprzedażowych
BROWAR JAGIEŁŁO Sp.j. - 2018-10-19 - Pokrówka (lubelskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
zbiór owoców
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Żelimucha (zachodniopomorskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wymagania:1. wykształcenie min. średnie budowlane lub z zakresu instalacji tech. budynków2. uprawnienia z dozoru instalacji wod-kan, gaz. i c.o.3. mile widziane prawo jazdy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalami "DOM" Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie obróbek blacharskich na maszynach pneumatycznych
GEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Babice (małopolskie)
Obsługa stanowisk ślusarskich, obróbka metalu, dbanie o jakość i terminowość wykonania.
Łambinowicka Fabryka Maszyn ,, CELPA " - 2017-07-27 - Łambinowice (opolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii, przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów, tworzenie rysunków w systemie CAD, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Ozimek (opolskie)
– projektowanie instalacji wodno kanalizacyjnych dla obiektów o różnym przeznaczeniu i wielkości (instalacje zewnętrzne: hotele, szkoły, zakłady produkcyjne, hale, mieszkania, etc.);– zapewnienie realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz według określonych standardów.
MACIEJ KONRAD SACZUK "WHITEMOOSE" - 2019-07-10 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nadzór nad pracami instalacji i pracami budowlano-remontowymi.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-10 - Sopot (pomorskie)
Reklama i marketing firmy. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komorników, przygotowanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)
Kontakt z klientemi firmy, wyliczanie ofert oraz sprzedaż polis ubezpieczeniowych
UBEA Sp.z o.o - 2018-08-29 - Twardogóra (dolnośląskie)
Wycena i realizacja projektu. Gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty. Wyszukiwanie przetargów zgodnie z charakterem działalności spółi. Prowadzenie korespondencji w ramach złożonej oferty. Znajomość przepisów i procedur zgodnie z ust. Prawo Zamówień Publicznych
Cyfrowe Sieci Multimedialne Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)