SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH Katowice oferta pracy GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
Wynagrodzenie: od 11,5 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, przestrzeganie procedur i standardów
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, przestrzeganie procedur i standardów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Proponowane wynagrodzenie: 11,50 zł/h + premia sprzedażowa
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 11,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2016
Nazwa pracodawcy:
GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: CV wysyłać pod adres biuro (at) gcbf.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 06.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
KOORDYNACJA I NADZÓR PRZEDSIĘWZIĘCIA Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PEŁNIENIE FUNKCJI KONTROLNEJ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH, ZAPEWNIENIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIE RYZYKIEM BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH, NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI KANCELARII (PUNKTU EWIDENCYJNEGO) W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ SPRAWDZAJĄCYCH DO DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''ZASTRZEŻONE I POUFNE, PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z OBSZARU BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO, BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO, ADMINISTRACJI, POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA UPRAWNIAJĄCE DOSTĘPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH OZNACZONYCH KLAUZURĄ ''POUFNE'', WYSTAWIONE PRZEZ SKW, ODBYTE SZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH DLA PEŁNOMOCNIKÓW DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzeie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekcją i zatrudnianiem pracowników oraz ich rozwojem zawodowym, prowadzenie dla każdego pracownika teczki akt osobowych oraz ich bieżące aktualizowanie, załatwieanie wszelkich spraw związanych ze zwalnianiem pracowników, zgodnie z obowiązaującymi przepisami prawa pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych zwiazanych z zatrudnieniem do GUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Stadła (małopolskie)
1. Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych.2. Koordynowanie prac kierowców.3. Monitorowanie procesów transportowych.4. Analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych.5. Zapewnienie terminowego wykonywania zleceń.6. Kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki.7. Sporządzanie raportów.8. Wspieranie działu sprzedaży.9. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.10. Inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie zamowień telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingu z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie sprzedażyRealizacja indywidualnych celów sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klientaBudowanie długotrwałej relacji z klientamiUtrzymanie standardów handlowychBudowanie wizerunku firmy na rynkuedukowanie klientów z zakresu nowych technologiistałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnymskuteczność w działaniudoświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientówznajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie rozmów z klientami, jako dodatkowy atut
Orange Polska S.A - 2017-08-29 - Cieszyn (śląskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych, identyfikacja i wyszukiwanie kandydatów za pomocą mediów społecznościowych i portali pracy, zarządzanie aplikacjami kandydatów w systemie rekrutacyjnym, selekcja kandydatów pod kątem określonych wymagań, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z z kandydatami, obsługa kandydatów oraz kontakt z klientem, przygotowanie ogłoszeń o pracę
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Odpisywanie na maile klientów, przyjmowanie zgłoszęń reklamacji i wpisywanie ich do systemu, wydawanie i pzrygotowanie przesyłek dla kurierów.
MULTIGLOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szemud (pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, PIT, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
1. Prowadzenie spraw związanych z obsługą kart flotowych, obsługą ubezpieczeń, 2. Organizację i nadzór nad likwidacją szkód środków transportu Spółki, 3. Nadzorowanie terminowości badań technicznych pojazdów,4. Nadzór i realizację postanowień aktualnej polityki samochodowej /flotowej Spółki,5. Zarządzanie flotą samochodową: administracja bazą danych, analiza i optymalizacja kosztów floty, zarządzanie dokumentacją flotową,6. Reprezentowanie Spółki w sprawach transportowych przed urzędami i firmami zewnętrznymi, 7. Raportowanie na potrzeby Spółki,8. Bieżąca obsługa pracowników Spółki w zakresie korzystania z floty Spółki,9. Realizacja zadań i prowadzenie spraw dotyczących floty samochodowej spółki w tym w zakresie zakupu, leasingu/wynajmu, eksploatacji, wymiany i sprzedaży.
ORLEN Serwis S.A. - 2017-11-28 - Płock (mazowieckie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ART STUDIO Sławomir Wiśniewski Jarocin - 2016-01-11 - Jarocin (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- obsługa klienta,- układanie towaru z magazynu,- przyjmowanie dostaw towaru. Sklep czynny w godz.: 9-21, praca wg grafiku, 1/2 lub 1/4 etatu. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 698 102 346.
Polski HR - A-Trybut S.A. - 2018-05-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie systemem HelpDesk, pomoc zdalna. Zarządzanie systemami Windows Server Linux. Instalacja oprogramowania oraz diagnozowanie i naprawa problemów, nadawanie uprawnień użytkownikom.
ELMAR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LESZEK KRZYWICKI - 2017-10-23 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
- Rozwożenie butli z gazem- Wykonywanie innych czynności zleconych przez pracodawcę
VARIUS Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i koordynacja biura firmy (odbieranie telefonów, umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, bieżąca współpraca z dostawcami usług do biura, m.in. firma sprzątająca, usługi telefoniczne i informatyczne, dostawcy mediów, wykonywanie zamówień do biura, prowadzenie korespondencji służbowej:, nadzór i obsługa procesu uzyskiwania różnego rodzaju pozwoleń (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem), zarządzanie i przygotowanie dokumentacji bieżącej, w zależności od potrzeb, sporządzanie bieżących raportów i analiza kosztów, negocjacje z dostawcami usług, sporządzanie ofert i kalkulacji inwestycji, zapewnienie obiegu i archiwizacji dokumentacji, wsparcie działu zakupów i marketingu w codziennym funkcjonowaniu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie administracji i bieżących potrzeb, wykonywanie drobnych tłumaczeń.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Żabno (małopolskie)
docieplanie i tynkowanie budynków. Praca na terenie Krakowa i Limanowej, pracodawca zapewnia dojazd z Miasta Limanowa
Usługi Remontowo-Budowlane Jan Zielonka - 2017-03-01 - Limanowa (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami bhp i p-poż, przyjmowanie towaru do magazynu, uczestnictwo
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Żuromin (mazowieckie)