SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lublin oferta pracy Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Aktywne wspieranie sprzedaży produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

Data publikacji: 2018-10-03

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MARIANA SMOLUCHOWSKIEGO 2, 20-474 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Aktywne wspieranie sprzedaży produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2018

Data zakończenia pracy: 16.11.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
MARIANA SMOLUCHOWSKIEGO 2, 20-474 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: MARIANA SMOLUCHOWSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2018

Data dodania oferty pracy: 03.10.2018

Oferta pracy ważna do: 02.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 2 300 PLN

analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

-Prowadzenie spraw związanych z zakupami-Prowadzenie dokumentacji magazynowej-Sporządzanie analiz związanych z rotacją materiałów.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA D/S ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAŻ PALIWA, ART. SPOŻYWCZYCH ORAZ OBSŁUGA BISTRO. OBSŁUGA KLIENTA. OBSŁUGA LPG. PRACE PORZĄDKOWE. - od 13 PLN

- Sprzedaż paliwa, art. spożywczych oraz obsługa bistro. Obsługa klienta. Obsługa LPG. Prace porządkowe.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na początek na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisanie kolejnej umowy.- Stacja paliw czynna całą dobę przez cały rok. Praca również w soboty. niedziele, święta. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> zleceniodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana niekaralność. Wymagane osoba BEZ nałogów. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Mysłowicka 82, 40-453 Katowice) w godzinach: 8:00-15:00.
BP SERVICE CENTER S.C. A.L.KRALEWSKI - 2017-01-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 700 PLN

Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA DYREKTORA SERWISU/MONTAŻU ORAZ ADMINISTRACJI - 1 017,4 PLN

Zamawianie części zamiennych, kontakt z dostawcami, podwykonawcami i klientami, przygotowanie protokołów, umów, ofert, pism, prowadzenie bieżących spraw biurowych, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 100 PLN

Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA (SEKCJA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA) - od 2 200 PLN

- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPORTU. - od 3 500 PLN

Sprzedaż produktów dla klienta zagranicznego, zdobywanie nowych klientów, opieka nad dotychczasowymi, ustalanie planów sprzedażowych, koordynowanie projektów marketingowych, tworzenie bazy danych produktów.
AL GROUP Jakub Ziółkowski - 2017-09-29 - Umianowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

obsługa telefonicznych połączeń; wprowadzanie danych do systemu komputerowego; wysyłanie poczty elektronicznej; handlowa aktywność prosprzedażowa
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 200 PLN

Kontakty z zagranicznymi kontrahentami (Niemcy, Belgia, Holandia, Czechy, Ukraina), obsługa komputera, program Subiekt GT
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 1 850 PLN

Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - 997,4 PLN

wg programu stażustaż w godz: 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW IMPORT/EKSPORT - od 2 000 PLN

Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-01-02 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ODZIEŻY NA RYNEK WSCHODNI - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów na rynku wschodnim, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, analiza rynku i ofert konkurencji, przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

specjalista do spraw marketingu
GK-LIS sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Telefoniczna obsługa klienta zarówno na linii prychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna sprzedaż produktów sieci Orange, Fortum.
Contact Center One sp. z o.o. - 2017-08-14 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 911 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy , koordynowanie pracy cudzoziemców zatrudnionych na terenie Powiatu Chojnickiego, obsługa interesantów z Ukrainy, organizacja zakwaterowania, bieżące monitorowanie aktualnych wykładni i wytycznych w zakresie zatrudniania cudzoziemców
WP PARTNER CEZARY WOJTALA - 2017-02-03 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW - od 2 500 PLN

potwierdzanie szczegółów zamówienia (terminy dostaw), nadzór nad realizacją zamówień, wystawianie dowodów wydania na wysyłane produkty, wystawianie listów przewozowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Praca na linii produkcyjnej, składanie i montaż części do stelaży foteli samochodowych.
MANPOWERGROUP Sp z o.o. - 2016-03-07 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA D/S CELNYCH - od 2 000 PLN

Organizacja odpraw celnych przy eksportach,importach oraz tranzytach,wystawianie dokumentow SAD, obsluga systemow celnych ECS oraz NCTS
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I ADMINISTRACJI - do 2 500 PLN

Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Monitoring działania systemu wodomierzy ze zdalnym odczytem. Analiza zjawisk zachodzących na sieci. nadzorowanie przeprowadzania przeglądów technicznych obiektów.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości produktw, koordznacja wysyłe,koordynacja prac produkcji na etapie wykończenia,kontrola zaopatrzenia,fakturowanie, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Nowy Targ (małopolskie)