SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-09-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
Nazwa pracodawcy:
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2016
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klientami, kompleksowa obsługa klienta
PPH " Dylex" S.j. Zbigniew Ledwa, Anna Dylak, Ireneusz Dylak - 2017-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń ZUS, SOD, PFRON i GUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy w krajach UE, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, dodatkowo rozliczanie czasu pracy kierowców.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)
bieżący nadzór nad nieruchomościami, praca w Grudziądzu
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zdobycie oraz obsługę klientów zagranicznych,analiza rynku oraz możliwości wzrostu sprzedaży,utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,generowanie pomysłów zmierzających do rozwoju firmy,udział w targach międzynarodowych,uczestnictwo w wyjazdach zagranicznych.
OPOLGRAF S.A. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Żelechów (mazowieckie)
pozyskiwanie decyzji i pozwoleń administracyjnych, ich weryfikaja i aktualizacja; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wymaganej przepisami prawa oraz wewnętrznymiuregulowaniami; prowadzenie weidencji i sprawozdawczości, ewidencja odpadów wytwarzanych i poddawanych recyklingowi; odpowiedzialnosć za gospodarke odpadami i mediami na terenie firmy; ekonomiczne zbywanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie planów marketingowych, kontakt z klientami, przygotowanie ofert handlowych - branża maszyny rolnicze(godziny pracy 8-16)
GREEN SORT Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Wólka Polinowska (lubelskie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bytów (pomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne; prawo jazdy kat.B; obsługa komputera; mile widziane umiejętności w zakresie instalacji sanitarnych; zakres obowiązków: serwis urządzeń- armatura przemysłowa- zjazd na dół kopalni; kontakt z klientami; dyspozycyjność; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Polski baza Knurów
"D4PRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-23 - Knurów (śląskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)
1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zaopatrywanie w części oraz materiały
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Rozliczanie czasów pracy wszystkich pracowników, rozliczanie delegacji i kart pracy. Godziny pracy 8.00- 16.00
"ATLAS" SP. Z O. O. - 2017-02-10 - Słupsk (pomorskie)
-planowanie i koordynowanie produkcji w celu zwiększenia wydajności i produktywności-współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych,-wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z polityką Firmy Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami produkcyjnymi-racjonalizacja produkcji pod kątem redukcji kosztów-nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii-współpraca z wszystkimi działami zakładu innymi zakładami Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-prowadzenie wymaganej dokumentacji-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wypełnienie dodatkowych poleceń przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
specjalista ds. handlu i marketingu
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w górnictwie
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
wyszukiwanie i negocjowanie warunków współpracy z dostaewcami ( m.in. z firmami zagranicznymi ), realizacja zamówień towaru i ich dostaw zgodnie z zapotrzebowaniem innych działów, pilnowanie terminów zgodnie z ustalonym haromnogramem, raportowanie postępu prac oraz ewentualnych bieżących problemów
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-10-14 - Suchy Las (wielkopolskie)
obsługa pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków firmy poprzez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych,osiąganie wyznaczonych celowi monitorowanie wynikow wlasnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-08-01 - Kaszczor (wielkopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczących sprzedaży.
KRATEX Piotr Krata - 2017-05-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa klienta, Efektywna sprzedaż, Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki, Przyjmowanie dostaw, Informowanie o potrzebach zakupowych, Odpowiedzialność za powierzone mienie, Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedaży
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2017-12-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
w/g stanowiska
KT INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac remonyowych oraz związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń i przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych, usuwanie zaistniałych awarii , montaż i odczyty wodomierzy, prowadzenie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)