SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gdynia oferta pracy P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporzadzanie ofert handlowych.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana z Kolna 24/26, 81-351 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporzadzanie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2 000,00 - 4 000,00 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 3 letnie doświadczenie w zawodzie. Dobra znajomość obsługi komputera i internetu, znajomość technik sprzedaży. Kontakt z Pracodawcą wyłącznie mailowy: office (at) bratpol.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Jana z Kolna 24/26, 81-351 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Jana z Kolna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporząszanie dokumentów exportowych, importowych, zamawianie transportu
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Czechów (lubuskie)
-
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym,-prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,-pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją,-dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie,–reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy,-obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka,- nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,Sala E
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, raportowanie na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
NORMALITY MANAGEMENT POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie kadr w szkole, dokumentacja pracownicza, znajomość Karty Nauczyciela, Kodeks pracy, naliczanie wynagrodzeń pracownikom pedagogicznym, administracji i obsłudze, znajomość programu Vulcan - kadry i płace, obsługa Systemu Informacji Oświatowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przedmościu - 2017-10-17 - Przedmoście (dolnośląskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa firmy w zakresie importu i eksportu na rynku wschodnim i zachodnim
DILIGO SPÓŁKA JAWNA DOROTA GASHOK, OLEKSANDR GASHOK - 2017-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-11-21 - Trzciana (podkarpackie)
Nadzorowanie zakupów przeznaczonych do magazynu, firmy, raportowanie w Excelu
AMEX STATIONERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Przemyśl (podkarpackie)
wyszukiwanie i negocjowanie warunków współpracy z dostaewcami ( m.in. z firmami zagranicznymi ), realizacja zamówień towaru i ich dostaw zgodnie z zapotrzebowaniem innych działów, pilnowanie terminów zgodnie z ustalonym haromnogramem, raportowanie postępu prac oraz ewentualnych bieżących problemów
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-10-14 - Suchy Las (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie 2800 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kliczków (dolnośląskie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem biura rachunkowego
BIURO POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH LUCYNA SUSZKA - 2016-02-04 - Wilkowo Polskie (wielkopolskie)
wymienianie oraz kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacji plus obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych,wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Augustów (podlaskie)
Specjalista do spraw zakupów
MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-05 - Skopanie (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
Praca na terenie województwa małopolskiego, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "DROG - ZIEM" Sieja Piotr Limanowa - 2016-11-18 - Limanowa (małopolskie)
kontroler stanu technicznego przewodów kominowych: dym, spalin. wentyl.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-12 - Legnica (dolnośląskie)
rozwój i prowadzenie powierzonej grupy elementów elektronicznych,analiza możliwych kierunków rozszerzania oferty asortymentowej we współpracy z działem handlowym i działem zaopatrzenia, analiza sytuacji na rynkach, aktualizowanie i uzupełnianie danych technicznych, wsparcie techniczne dla klientów i działów handlowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
- agrochemiczna obsługa rolnictwa w rejonie brodnicko-rypińskim - badania gleb na potrzeby doradztwa nawozowego;- działalnośćszkoleniowa, informacyjna i doradcza w sprawach nawożenia;- pobieranie próbek do badańmonitoringowych;- pobieranie próbek nawozów mineralnych, organicznych, naturalnych i środków wspomagających uprawę roślin wg potrzeb terenu
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-03-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)