SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac,2. Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych,3. Prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum,4. Gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK,5. Obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum,6. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisamiKontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Polityki kadrowo-Płacowej DCCHP
Data publikacji: 2018-04-11
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac,2. Prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych,3. Prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum,4. Gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK,5. Obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum,6. Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisamiKontakt kandydatów z pracodawcą: Dział Polityki kadrowo-Płacowej DCCHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: WYŻSZE2) staż pracy: bez znaczenia3) umiejętności organizacyjne
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Grabiszyńska
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozliczanie podróży służbowych oraz wydatków z korporacyjnych kart kredytowych, pracowników koncernu zatrudnionych w Ameryce Południowej i Północnej; zarządzanie zespołem 5 administratorów.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne prowadzenie sprzedaży parasoli do agencji reklamowych i sieci handlowych. Kreowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
Firma Kulik M. Kempa sp.j. - 2017-10-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja obcokrajowców.
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115 - 2018-07-18 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
realizacja sprzedaży zgodnie z założonym planem, pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez PEKAES, w szczególności: usług transportu krajowego i międzynarodowego, zarówno drobnicowego, jak i całopojazdowego, utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami, proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i wymagań Klientów, przygotowywanie kalkulacji i ofert dla Klientów, realizacja zadań powierzonych na stanowisku zgodnie ze strategią sprzedaży
PEKAES Sp.zo.o. - 2018-06-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Tworzenie aplikacji użytkowych i funkcjonalnych wymiany danych pomiędzy interfejsami zewnętrznymi a samochodemPo przeszkoleniu praca w Meksyku
BURY Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Mielec (podkarpackie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego, przygotwanie raportów ze sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (małopolskie)
Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów , Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie windykacji związanej ze Strefą Płatnego Parkowania (SPP), w tym: prowadzenie ewidencji wezwań, sporządzanie, wysyłanie i ewidencja upomnień oraz tytulów wykonawczych, współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami. Księgowanie wyciągów bankowych, dekretacja na kontach księgowych dochodów związanych z SPP. Sporządzanie przelewów związanych z rozliczeniem kontrahentów. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-12-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
KONTAKT Z ODBIORCAMI TJ. HURTOWNIAMI, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH W SAP, SEGREGOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH.DEKLARACJA ZATR. UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Pruszków (mazowieckie)
realizacja procesu zamówień, optymalizacja kosztów zakupów, prowadzenie negocjacji zakupowych
"EKOFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Brzeszcze (małopolskie)
Praca w oparciu o umowę zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana Łaskawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Steblów (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Świadczenie usług wsparcia klienta przez telefon i e-mail w języku rosyjskim i angielskim obejmujące wsparcie eksperckie w produktach firmy seagate (pomoc techniczna, rozwiązywanie zapytań klientów, przyjmowanie sugestii dotyczących produktów, wsparcie przedsprzedażowe). Dwie zmiany.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Księgowości będzie odpowiedzialna za:▪ Wystawianie dokumentów księgowych,▪ Ewidencję, dekretowanie i księgowanie dokumentów,▪ Kontrolę i uzgadnianie kont i rozrachunków,▪ Przygotowanie zestawień i raportów księgowych,▪ Sporządzanie deklaracji podatkowych,▪ Prowadzenie ewidencji środków trwałych,▪ Monitorowanie terminów płatności i kontrolę wykonania płatności,▪ Ustalanie wyniku finansowego, ▪ Sporządzanie listy płac.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: minimum średniego wykształcenia kierunkowego (rachunkowość, finanse). Minimum rocznego doświadczenia w dziale księgowości. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT). Znajomość zagadnień płacowych i ZUS. Dobra organizacja pracy. Dokładności, rzetelności, skrupulatności i sumienności, wysokiej odporności na stres. Dobrej znajomości pakietu MS Office (w tym praktycznej znajomości programu Excel). Mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, Płatnik.
EP CARGO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej dla klientów ze Wschodu, przygotowanie ofert handlowych dla rosyjskojęzycznych klientów, pisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim z zakresu marketingu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
sprzedaż asortymentu budowlanego, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jeglin (warmińsko-mazurskie)