SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH Pyskowice oferta pracy MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe licencjackie; doświadczenie zawodowe 2-3 lata; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość prawa pracy; doświadczenie w rekrutacji, praktyczna wiedza z zakresu procesów, metod i narzędzi HR; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów BHP, bliska współpraca ze wszystkimi departamentami funkcji doradczej - wspomaganie menadżerów w zrozumieniu i realizacji polityki i procedur panujących w firmie, monitorowanie odejść pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; (umowa na zastępstwo)
Data publikacji: 2017-04-18
Lokalizacja: Pyskowice (śląskie)
Pracodawca: MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 9, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe licencjackie; doświadczenie zawodowe 2-3 lata; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość prawa pracy; doświadczenie w rekrutacji, praktyczna wiedza z zakresu procesów, metod i narzędzi HR; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów BHP, bliska współpraca ze wszystkimi departamentami funkcji doradczej - wspomaganie menadżerów w zrozumieniu i realizacji polityki i procedur panujących w firmie, monitorowanie odejść pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; (umowa na zastępstwo)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2017
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
sprzedaż materiałów medycznych; prowadzenie sklepu medycznego; praca w Łodzi
AURIS Robert Pakuła - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
obsługa kuźniczej pracy automatycznej z oprzyrządowaniem, załadunek i rozładunek surowców i goto0wych produktów, bieżąca kontrola procesu technologocznego.
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Żarów (dolnośląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników spółdzielni, kadry, płace.Godziny pracy 7-15
SPÓŁDZIELNIA PRACY LEKARZY SPECJALISTÓW "ZDROWIE" NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OLSZTYNIE - 2018-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Organizacja sekretariatu oraz przepływ dokumentów w firmie.2. Rozliczanie norm spalania paliwa.3. Rozliczanie czasu pracy pracowników - warsztat. 4. Zaopatrywanie firmy w materiały biurowe.5. Wydawanie, przyjmowanie dokumentów pracowniczych.6. Wysyłanie korespondencji, paczek.
DAARAM Spółka zo.o - 2018-08-27 - Dąbrowiec (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, obsługa klienta, obsługa stron internetowych
Justyna Moniak Aligis - 2017-07-20 - Radomsko (łódzkie)
- aktywna sprzedaż- obsługa posprzedażowa- utrzymanie relacji z klientem- nałożone obowiązki przez pracodawcę w zakresie działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków, ustalanie menu
FHU Ewelina Frankiewicz-Styś - 2016-09-06 - Krasiczyn (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
obsługa biura, fakturowanie, magazynowanie
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-12-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, przygotowanie akt osobowych, zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie pracowników, bieżąca obsługa klienta - przygotowanie umowy o pracę itp.
OPTYMER CZĘSTOCHOWA Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Prace porządkowe na terenie zewnętrznym zakładu,Utrzymanie stanu terenu zielonego (koszenie trawy, grabienie liści, pielenie, itp.),Porządki zimowe (odśnieżanie, itp.).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2018-09-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż gier planszowych, figurkowych strategicznych w sklepie stacjonarnym i internetowym. Obsługa sklepu internetowego. Praca od poniedziałku do sobotyOferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowywanie ofert, prowadzenie bazy klientów za pomoca komputera, nawiązywanie kontaktów z klientami prowadzenie reklamy internetowej;
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Lublin (lubelskie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy magazynu, rozładunków i załadunków.Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata, znajomość gospodarki magazynowej, dyspozycyjność.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-03-15 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2018-02-13 - Kossobudy (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie ofert handlowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)