SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO Mielec oferta pracy C+N Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: C+N Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia do 8%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywna znajomość języka angielskiego - warunek koniecznyumiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji,umiejętność prowadzenia negocjacji,umiejętność planowania i przewidywania,odpowiedzialność, zaangażowanie, skuteczność i systematyczność w działaniu,umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych metodą wtrysku.
Nazwa pracodawcy: C+N Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.01.2019
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 02.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, doradztwo w zakresie kuchni azjatyckiej - obsługa klientów, przygotowywanie potraw kuchni azjatyckiej i pakistańskiej, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów do uczestnictwa w szkoleniach, sprzedaż kursów, szkoleń klientom zewnętrznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie, wycena, eksponowanie towarów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Krynica Morska (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, analiza dokumentów (firma zajmuje się windykacją i udzielaniem pożyczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa spraw kadrowych
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
-
Aleksandra Kukla "RADEK" Biuro Rachunkowe - 2016-02-02 - Żory (śląskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Proszowice (małopolskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych, poprawa estetyki wizualnejprezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem, koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań, wspieranie traningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie faktur, obsługa kasy fiskalnej, odbiór przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP Z.O.O - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Grójec (mazowieckie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
-
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krapkowice (opolskie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
EURASIA TRADING, CONTRACTING & HOSPITALITY SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami
ENERGIA-PLUS Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Organizowanie imprez branżowych, tworzenie ofert edukacyjnych oddziału, budowanie relacji z potencjalnymi klientami
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników, obsługa administracyjno - kadrowa. Koordynowanie procesu szkoleniowego. Nadzorowaniei kontrolowanie pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe mile widziane; wymagane doświadczenie zawodowe; znajomość rys. technicznego; umiejętność obsługi piły taśmowej i śrutownicy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Gliwice (śląskie)