SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łobez oferta pracy GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie w sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Łobez (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie w sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łobez
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łobez
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Łobez
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łobez
Ulica pracodawcy: Bema
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.08.2017
Oferta pracy ważna do: 09.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i promocja, poszukiwanie klientów na wagi i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Łęczyca (łódzkie)
kontakty z kontrahentani z krajów arabskich związane z eksportem bydła, preparatów paszowych oraz weterynaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Bytom (śląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Myślice (pomorskie)
do uzgodnienia
Rafabet Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
planowanie dostaw dla działu ADRO i ich rozliczanie, fakturowanie, tworzenie raportów,przygotowywanie dokumentacji, pilnowanie kompletności dokumentacji, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz z klientami firmy
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Górki (pomorskie)
Projektowanie programow turystycznych, rozmowa z klientem, negocjacje z hotelami i liniami lotniczymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)
- wystawianie paragonów;- odpisywanie na emaile klientów;- odbieranie telefonów, udzielanie informacji o aktualnym statusie przesyłki;- generowanie listów przewozowych;- adresowanie przesyłek;- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Chełm Śląski (śląskie)
analizowanie trendów rynkowych,monitowanie preferencji klienta, oferty konkurentów, dostawcówplanowanie i opracowywanie strategii produktu,wprowadzanie i utrzymywanie produktu na rynku,badanie efektywności wdrożenia produktu.
N.H. POLAND LECH WOJTYNIAK - 2017-02-07 - Stopnica (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. Górny Śląsk Spółka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (śląskie)
Budowanie wizerunku firmy oraz dbanie o dobre relacje z klientami. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizowanie planów sprzedażowych. Monitorowanie sytuacji w branży na rynkach zagranicznych.
KOSPEL S.A. - 2016-12-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach kleintów; bezpośredni kontakt zklientem rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów z Polski i UE, współpraca z księgowością, realizacja budżetów, sprzedaż reklam i ogłoszeń, prowadzenie mediów społecznosciowych
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ząbki (mazowieckie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkach.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Diagnozowanie i leczenie pacjentów.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-11-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-08-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY DETALICZNEJ I HURTOWEJ; OBSŁUGI PROGRAMU OPTIMA; KASY FISKALNEJ; WYPISYWANIA DOKUMENTÓW KASOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH; PROWADZENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Miasto (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
sprzedaż ubezpieczeń
Elitarne Towarzystwo Agentów Pośrednictwa Karina Radlińska-Cichy - 2016-10-31 - Tarnów (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE DZIENNYCH, TYGODNIOWYCH I MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ BANKU; BYCIE ODPOWIEDZIALNYM ZA ROZWÓJ I UTRZYMYWANIE DZIENNYCH KONTROLIRYZYKA; MONITOROWANIE ZMIAN W WYMAGANIACH REGULATORÓW FINANSOWYCH; PRZEGLĄDANIE TRANSAKCJI, ANALIZA EKSPOZYCJI NA RYZYKA W PORÓWNANIU DO OCZEKIWAŃ I LIMITÓW; CIĄGŁE DOKSZTAŁCANIE Z ZAKRESU KONTROLI RYZYKA I RYZYKA SKARBOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)