SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łobez oferta pracy GMK Spółka Akcyjna Łobez
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
Data publikacji: 2016-01-15
Lokalizacja: Łobez (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łobez
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łobez
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, zdolności organizacyjne, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, doskonała organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Łobez
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łobez
Ulica pracodawcy: Bema
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.01.2016
Oferta pracy ważna do: 14.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie bieżąej działalności biura, prowadzenie aktywnego telemarketingu oraz przygotowywanie ofert typu newsletter, aktywne poszukiwanie nowych klientów.
EUROPE MATCH - 2017-05-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji obsługa programu GlobalWag System, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wilków (dolnośląskie)
Docieplenie budynków, prace wykończeniowe wewnątrz budynków.
ZAKŁAD Remontowo Budowlany Mieczysław Skupniewicz - 2018-07-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw ekonomicznych
Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - 2018-07-03 - Bytom (śląskie)
wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowisku (kadry, płace)wymagana znajomość przepisów i prawa w tym zakresienaliczanie wynagrodzeń1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 zł brutto
Zap Rachunkowość - 2018-01-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, rozwijanie bazy klientów w Chinach, obsługa chińskich partnerów handlowych, przygotowywanie optymalnej oferty handlowej, podejmowanie działań wspierających sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Piaseczno (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, obsługa procesu sprzedaży tj. zamówień klientów, dokumentacji sprzedaży oraz dostaw do klienta.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 6/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizowanie transportu towarów eksportowych i importowanych. Nawiązywanie kontaktów, obsługa klientów branży logistycznej, pozyskiwanie klientów
Firma Usługowo - Handlowa "FABEX" Fabian Czapla - 2016-04-08 - Grabowa (śląskie)
Nadzorowanie eksploatacji i konserwacja budowli, budynków, części i instalacji; nadzorowanie budowlane, przeciwdziałanie powstawaniu szkód; praca w godz. 7:30 - 15:30; wynagrodzenie zasadnicze: 2230 zł. brutto + 20% premii + dodatek za staż pracy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, ZARZĄDZANIE DRUKAMI, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DLA CENTRALI, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH I DRUKÓW
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie pływań, wydawanie i odbiór sprzętu żeglarskiego, prowadzenie zajęć i szkoleń żeglarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puck (pomorskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, archiwizacja prowadzonych postępowań
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Olesno (opolskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań. kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2015-12-01 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie i weryfikowanie dokumentów, kontakt z klientami polskimi i zagranicznymi
EPO-TRANS LOGISTIC S.A. - 2018-04-04 - Tychy (śląskie)
- Obsługa kontraktów UA (Ukraina). Wdrażanie nowych klientów i pracowników. Rekrutacja i obsługa pracowników z Rosji i Ukrainy. Rekrutacja i obsługa pracowników. Organizacja zatrudnienia. Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientem.- Wynagrodzenie: 3493,20 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagana umiejętność obsługi oprogramowania SAP.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)