SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bartnica oferta pracy "KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowe, fakturowanie, znajomość prawa builansowego, podatkowego
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Bartnica (dolnośląskie)
Pracodawca: "KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:57-400 Bartnica 70, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace księgowe, fakturowanie, znajomość prawa builansowego, podatkowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bartnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w pracy w dziale księgowości
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy:
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Nazwisko osoby zgłaszającej: Barbara Zadrożna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.06.2018
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie technologii dla produktu, przygotowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
-wykonywanie operacji magazynowych (selekcje, składowanie, przygotowywanie zamówień, załadunek, rozładunek towarów, kompletacje)-przygotowywanie i obieg dokumentów-raportowanie o niezgodnościach
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Olszowa (opolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie,
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Poprawa wizerunku firmy na lokalnym rynku. Stałe pozyskiwanie ofert handlowych dla aktualnych i nowych klientów.Negocjowanie warunków zakupu towarów handlowych.
kontakt przez PUP - 2014-04-29 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedażykoordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątem SEO, content marketing budowanie i realizacja strategii online dla rozwoju marek z naszej oferty produktowej rozwój poszczególnych kanałów sprzedażyprzygotowywanie materiałów i treści komunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu, kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Świdnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Mc Donald,s, prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald,s, praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji(kuchnia), na obszarze sprzedaży(obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewętrznym(prace porządkowe i utrzymywanie czystości), kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni, prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu, wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pomocy
JACEK WĄSIK LICENCJOBIORCA MCDONALD`S - RESTAURACJA - 2017-11-16 - Jawornik (małopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
- poszukiwanie pracowników na rynku Europy Wschodniej, - rekrutacją obywateli Europy Wschodniej, - prowadzenie dokumentacji związanej z legalizacją pracy i pobytu obywateli EW, – prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Lublin (lubelskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Prowadzenie kadr oraz płac, sporządzanie dokumentacj do ZUS, BHP, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tułowice (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-16 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z kierowcami, rozliczenie kierowców z delegacji, rozliczanie kierowców z podróży służbowych, nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej, analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw, zarządzanie wszelkimi odstępstwami od przyjętego planu dostaw
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-02-17 - Augustów (podlaskie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace biurowe, zaopatrzeniowe, wystawianie FVAT I zmiana Wynagrodzenie 2000zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych;promocja wydarzeń (patronaty medialne, mailing bezpośredni);opracowanie materiałów promocyjnych, tworzenie i dystrybucja treści typu: infografiki, newsletter, przewodniki, webinaria, wideo;monitoring mediów, relacje z mediami;koordynacja wywiadów i spotkań;zarządzanie informacją na stronie internetowej m.in. w j. angielskim;prowadzenie internetowych akcji marketingowych z zakresu nowoczesnego inbound marketingu skierowanych na anglojęzyczne rynki sprzedaży.dbanie o dobry wizerunek firmy;bieżące monitorowanie i analiza rynku;praktycznej znajomości social media szczególnie od strony biznesowej;analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań.
ITRO Spółka z o.o. - 2016-10-26 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. sprzedaży
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Czaplin Mały (zachodniopomorskie)
j.w.
Stow.Elektryków Polskich Centr.Ośr.Szkol.i Wydawn. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa klienta
FUNDACJA ZESPOŁU PIEŚNI I TAŃCA "KRAKUS" - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)
praca na polu
"STAWY" KULESZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-02 - Rakoniewice (wielkopolskie)